..nākotnē Qashqai bestsellera titulu spēs saglabāt
..nākotnē Qashqai bestsellera titulu spēs saglabāt - Aldis Zelmenis par jauno Nissan Qashqai. Fragments no raksta laikrakstā "Dienas bizness".
"Kāpēc tas būtu jāpērk?
Augstu sēdi, tālu redzi, paklausīgs un izpalīdzīgs, turklāt gana piemērots, lai balstiekārta tiktu galā ar dažādiem ceļa segumiem, – tie ir Nissan Qashqai galvenie trumpji. Ērts salons ne tikai priekšējā, bet arī otrajā sēdekļu rindā, kā arī pieklājīgs bagāžas nodalījums. Iespaidīgs dzinēju un transmisiju piedāvājums, kā arī iespēja izvēlēties gan priekšpiedziņas, gan pilnpiedziņas versiju izstiepj potenciālo pircēju auditoriju, sākot no lielpilsētu ģimenēm un beidzot ar lauku ļaudīm, kuriem ikdienā nepieciešams pilnpiedziņas auto kartupeļu maisu vai sadzīves priekšmetu vizināšanai. Jaunais auto ir pamainījis ārējo izskatu, neaizmirstot iepīt tajā modernu gaismas tehniku ar LED diodēm gan priekšējos, gan aizmugurējos lukturos. Sekojot autobūves modes tendencēm, apkarinājies ar kaudzi dažādām pasīvās un aktīvās drošības ekstrām, visbeidzot Qashqai Nr. 2 būs pirmais Nissan-Renault alinases modelis, kas izmantos jauno modulāro platformu CMF. Līdz ar to auto būs izstiepies garumā par 47 mm, vienlaikus palielinot riteņu bāzi. Nedaudz palielināts ir auto platums, savukārt, nemainot auto klīrensu, pati virsbūve salīdzinot ar pirmās paaudzes Qashqai ir pieplakusi nedaudz tuvāk ceļam. Iekļūt un izkļūt no salona būs sarežģītāk, taču otrajā rindā sēdošo ceļiem būs vairāk vietas. Svarīgākā ziņa, ka arī otrās paaudzes Qashqai jājamzirdziņš būs cena, proti, priekšpiedziņas izpildījumā ar jauno 1,2 turbomotoru un sešpakāpju manuālu pārnesumkārbu un gana solīdu aprīkojumu maksās, sākot no 16 990 eiro.."
Pilnu rakstu lasiet "Dienas bizness" 2014. gada 31. janvāra numurā.
"Kāpēc tas būtu jāpērk?
Augstu sēdi, tālu redzi, paklausīgs un izpalīdzīgs, turklāt gana piemērots, lai balstiekārta tiktu galā ar dažādiem ceļa segumiem, – tie ir Nissan Qashqai galvenie trumpji. Ērts salons ne tikai priekšējā, bet arī otrajā sēdekļu rindā, kā arī pieklājīgs bagāžas nodalījums. Iespaidīgs dzinēju un transmisiju piedāvājums, kā arī iespēja izvēlēties gan priekšpiedziņas, gan pilnpiedziņas versiju izstiepj potenciālo pircēju auditoriju, sākot no lielpilsētu ģimenēm un beidzot ar lauku ļaudīm, kuriem ikdienā nepieciešams pilnpiedziņas auto kartupeļu maisu vai sadzīves priekšmetu vizināšanai. Jaunais auto ir pamainījis ārējo izskatu, neaizmirstot iepīt tajā modernu gaismas tehniku ar LED diodēm gan priekšējos, gan aizmugurējos lukturos. Sekojot autobūves modes tendencēm, apkarinājies ar kaudzi dažādām pasīvās un aktīvās drošības ekstrām, visbeidzot Qashqai Nr. 2 būs pirmais Nissan-Renault alinases modelis, kas izmantos jauno modulāro platformu CMF. Līdz ar to auto būs izstiepies garumā par 47 mm, vienlaikus palielinot riteņu bāzi. Nedaudz palielināts ir auto platums, savukārt, nemainot auto klīrensu, pati virsbūve salīdzinot ar pirmās paaudzes Qashqai ir pieplakusi nedaudz tuvāk ceļam. Iekļūt un izkļūt no salona būs sarežģītāk, taču otrajā rindā sēdošo ceļiem būs vairāk vietas. Svarīgākā ziņa, ka arī otrās paaudzes Qashqai jājamzirdziņš būs cena, proti, priekšpiedziņas izpildījumā ar jauno 1,2 turbomotoru un sešpakāpju manuālu pārnesumkārbu un gana solīdu aprīkojumu maksās, sākot no 16 990 eiro.."
Pilnu rakstu lasiet "Dienas bizness" 2014. gada 31. janvāra numurā.