NISSAN SASNIEDZ TIRGUS DAĻAS REKORDU EIROPĀ / SIA NORDE / Jaunumi

NISSAN SASNIEDZ TIRGUS DAĻAS REKORDU EIROPĀ

- Nissan automobiļi septembrī bijuši vispārdotākie no Āzijas zīmolu automobiļiem Eiropā -

 

  • Rekordliela Eiropas tirgus daļa - 4,2% (+0,9%, salīdzinot ar 2010. gadu);
  • Vislielākie pārdošanas apjomi septembrī - 73 713 pārdotu automobiļu (+31%, salīdzinot ar 2010. gadu);
  • Kalendārā gada pārdošanas apjoms uz šo brīdi ir 521 000 pārdotu automobiļu (+29%, salīdzinot ar 2010. gadu);
  • Krossovera JUKE mēneša pārdošanas apjoma rekords uz šo brīdi.

 

Nissan paziņojis par vislielāko jelkad sasniegto tirgus daļu Eiropā, pārspējot pirms 16 gadiem sasniegto rekordu.

 

Atbilstoši spēcīgajam sniegumam visos lielākajos tirgos, Nissan septembrī sasniedzis kopējo tirgus daļu - 4,2% - Eiropas rekordu, kas ir gandrīz par procentu vairāk nekā 2010. gadā. Nissan iepriekšējā augstākā tirgus daļa bija 4,1%, kas tika sasniegta 1995. gada augustā.

 

Šī mēneša rekords parāda, ka uzņēmums atrodas uz pareizā ceļa, lai sasniegtu vienu no saviem mērķiem, kas tika ietverts tā „Nissan Power 88" vidēja termiņa plānā - līdz 2016. gadam padarīt Nissan par vispārdotāko Āzijas automobiļu zīmolu Eiropā.

 

Septembra pārdošanas apjomi sasniedza 73 713 pārdotu automobiļu (gandrīz par 17 500 automobiļu vairāk nekā pirms gada), ko veicinājuši Nissan krossoveru klāsta pārdošanas apjomi, tajā skaitā Qashqai ar 23 000 pārdotiem automobiļiem un JUKE ar vairāk nekā 14 000 pārdotiem automobiļiem (līdz šim lielākais mēnesī pārdoto automobiļu apjoms bija gandrīz 3 000 automobiļu).

 

Nissan plašais SUV klāsts arī ir sniedzis savu ieguldījumu šī mēneša rekordam - Barselonā būvētais Pathfinder trīskāršojis pagājušā gada septembra pārdošanas apjomu, Navara, kas arī tiek ražota Spānijā, pārdošanas apjoms palielinājies par 44% un X-TRAIL pārdošanas apjoms, ar vairāk nekā 3000 pārdotiem automobiļiem, palielinājies par 14%.

 

Šī kalendārā gada laikā uz šo brīdi Nissan ir pārsniedzis pusmiljona slieksni, pārdodot aptuveni 521 000 automobiļu, kas ir par 117000 vairāk nekā šajā pašā periodā 2010. gadā.

 

Nissan lielākie tirgi septembrī bija Lielbritānija, ar vairāk nekā 19 000 pārdotiem automobiļiem, un Krievija, ar vairāk nekā 13 000 pārdotiem automobiļiem un 5,5% tirgus daļu. Nissan joprojām ir lielākais Japānas automobiļu ražotājs gan Lielbritānijā, gan Krievijā, kā arī Spānijā.

 

Kopumā visos galvenajos tirgos šajā reģionā bijis lielisks mēnesis, salīdzinot ar 2010. gadu, Francijā pārdošanas apjoms palielinājies par 19%, Spānijā - par 29%, Vācijā - par 47% un Itālijā - par 60%.

 

Giljoms Kartjē (Guillaume Cartier), Nissan Pārdošanas operāciju viceprezidents Eiropā, stāsta: „Pagājušajā mēnesī mēs esam izcili strādājuši ar visu mūsu automobiļu klāstu un visos mūsu lielākajos tirgos. Mēs esam ne vien pārspējuši savu vislielāko tirgus daļas rekordu, bet arī sasnieguši visaugstāko pārdošanas apjomu septembrī, pārspējot visu pārējo Āzijas automobiļu ražotāju rezultātus šajā reģionā.

 

Jūnijā, kad mēs atklājām „Nissan Power 88" plānu, mēs zinājām, ka mūsu ambīcijas padarīt Nissan par vispārdotāko Āzijas automobiļu zīmolu Eiropā liks krietni papūlēties ikvienam mūsu uzņēmuma darbiniekam. Kaut arī mēs apzināmies, ka mūs sagaida smags darbs, septembra rezultāti un mūsu darbība 2011. gadā līdz šim brīdim parāda, ka atsaucība sasniegt šo izaicinājumu ir liela."

 

„Mēs jau agrāk esam teikuši, ka mūsu mērķis ir stabila izaugsme Ziemeļeiropas reģionā, un mēs turpinām īstenot savu stratēģiju un darbību saskaņā ar šo mērķi. Man ir liels prieks redzēt, ka Nissan Nordic Europe septembris is bijis visu laiku labākais mēnesis automobiļu reģistrācijas ziņā. Septembris ir bijis turpinājums mūsu spēcīgajam sniegumam šajā gadā, un patērētāju pieaugošā interese par mūsu produktiem ļauj mums raudzities arī uz nakošajiem mēnešiem ļoti optimistiski," saka Jaceks Gorskis (Jacek Gorski), Nissan Nordic Europe rīkotājdirektors.

 

"Ir redzams, ka mēs esam izvēlējušies pareizo stratēģiju un pieeju saviem klientiem, un mums patiešām ir ko piedāvāt. Divi no Nissan automobiļu modeļiem ir starp 10 tirgū populārākajiem automobiļiem. Ar Qashqai mēs esam 1. vietā, un Juke ir 10. no 10 populārākajiem automobiļiem Baltijā. Nissan ir 4. vietā starp automobiļu zīmoliem un ir sasniedzis 8% tirgus daļu. Tas ir par 2.5% vairāk nekā šajā pašā periodā pērn, un mēs esam patiešām pateicīgi mūsu klientiem par to izrādīto uzticību mums," saka Margus Mik (Margus Mikk), Nissan Nordic Europe Baltijas reģiona vadītājs.

 

Nissan Eiropā

Japāņu automobiļu zīmolam - Nissan ir viens no visplašāk pārstāvētajiem tīkliem Eiropā, nodarbinot vairāk nekā 12 500 darbinieku, kas nodrošina vietējā dizaina, pētniecības un attīstības, ražošanas, loģistikas, pārdošanas un mārketinga darbību. Iepriekšējā gadā Nissan rūpnīcās Apvienotajā Karalistē, Spānijā un Krievijā tika saražots vairāk kā 528000 automobiļu, ieskaitot minivenus, daudzus apbalvojumus ieguvušos krossoverus, SUV klases automobiļus un komerctransportlīdzekļus. Šobrīd tirdzniecībai Eiropā Nissan piedāvā 24 daudzveidīgus un novatoriskus produktus, un tā mērķis ir kļūt par līderi japāņu automobiļu zīmolu vidū Eiropā.

 

 

Par Nissan Nordic Europe

Nissan Nordic Europe, Ltd. ir uzņēmums, kas atbild par Nissan Motor Co., Ltd. automobiļu importu un mārketingu Somijā, Zviedrijā, Norvēģijā, Dānijā, Igaunijā Latvijā un Lietuvā. Nissan Nordic Europe ir nodarbināti aptuveni 165 savas jomas profesionāļi, un uzņēmuma centrālais birojs atrodas Espo, Somijā.

 

Kontakti:

 

Mindaugas PLUKYS

Viešųjų ryšių ir komunikacijos vadovas Baltijos šalims, NISSAN NORDIC EUROPE OY

+370 614 363 55

mplukys@nissan-europe.com

 

Taina ERKKILÄ

Director,Communications, NISSAN NORDIC EUROPE OY

+358 (0)50300 0409

terkkila@nissan-europe.com

 

http://www.newsroom.nissan-europe.com/lv/lv-lv/Home/Welcome.aspx