NISSAN PIESAKA JUKE-R - VISMODERNĀKO KOMPAKTO KROSSOVERU.
JUKE-R SNIEDZ AZARTA DEVU KROSSOVERU TIRGŪ.
- Juke un GT-R ir apvienoti, lai radītu vismodernāko kompakto krossoveru.
- Unikāls koncepts, lai redzētu sabiedrības reakciju uz ne pa jokam sportisko Juke.
- Uzsver kompakto krossoveru izklaides faktoru.
- Pilntiesīgs ielu automobilis ar GT-R spēka piedziņu.
- Pēc Nissan pasūtījuma izstrādāts RML ar Nissan Eiropas tehniskā centra (Nissan Technical Centre for Europe - NTC-E) atbalstu.
- Automobilis pašlaik atrodas izstrādes stadijā; pirmos testus plānots pabeigt novembrī.
Jautājums: Ko iegūst, ja sakrusto Nissan Juke ar Nissan GT-R?
Atbilde: Visātrāko, visaizraujošāko un izaicinošāko kompakto krossoveru pasaulē.
Neapstājoties tikai pie revolūcijas jauno automobiļu tirgū, ieviešot krossoverus, un to panākumiem, ko atspoguļo augstie Qashqai un Juke pārdošanas apjomi, tagad Nissan ir radījis pirmo super-krossoveru - Juke-R.
Jau tagad var skaidri saredzēt Juke drosmīgo dizainu, kas vēl atrodas izstrādes stadijā, tomēr, pievienojot paplašinātās riteņu arkas, jauno priekšējo un aizmugures buferi, kā arī unikālo, dalīto aizmugures spoileri, kļūst skaidrs, ka tas nav parasts krossovers - tas ir Juke, kas domā, ka ir GT-R, - un ne bez iemesla! Taču automobilis nav paredzēts masveida ražošanai, tas ir unikāls, bet pilntiesīgs ielu konceptautomobilis, ko izstrādājis Nissan, un uzbūvējis RML ar Nissan Eiropas tehnoloģiju centra atbalstu (NTC-E).
Zem automobiļa dzinēja pārsega atrodas 3,8 litru twin-turbo V6 dzinējs, kas pārņemts no Nissan galvenā superautomobiļa. Zem bagāžas nodalījuma grīdas slēpjas GT-R sešu pārnesumu transmisija, kuras priekšējos un aizmugures pievadus savieno modificēta GT-R 4WD piedziņa un pusass pievadi, bet biezie 20 collu RAYS kaltie vieglmetāla diski piepilda katru riteņa arku.
Automobiļa salona interjers apvieno krossovera un superautomobiļa izsmalcinātību - Juke mērinstrumentu panelis ir pārveidots tā, lai tajā ietilpinātu GT-R mērierīces, ciparnīcas un 7 collu LCD ekrānu. Juke ikoniskā centrālā konsole, kura radīta iedvesmojoties no motocikla degvielas tvertnes dizaina, ir saglabāta, bet pārējais salona dizains liecina par automobili, kas dzimis sacīkšu trasei. Abi sacīkšu sēdekļi ar piecu punktu drošības jostām iebūvēti īpašā karkasā, kas aizsargā apgāšanās gadījumā un sniedz FIA drošības standartiem atbilstošu aizsardzību, kā arī paaugstinātu izturību, kas nodrošina vislabāko veiktspēju.
„Nissan Juke ir viens no visaizraujošākajiem automobiļiem mūsdienu tirgū. Tā drosmīgais krossovera dizains ir apbūris automobiļu pircēju iztēli visā Eiropā; un tikai gadu pēc tā izlaišanas mēs jau svinam vairāk nekā 100000 šī automobiļa vienību pārdošanu," saka Pols Vilkoks (Paul Willcox), Nissan Pārdošanas un mārketinga vecākais viceprezidents Eiropā.
„Juke brīnišķīgi atbilst sporta automobiļa tēlam, un Juke-R šajā jomā ienirst vēl dziļāk. Vienlīdz labi jūtoties kā uz ielas, tā trasē, Juke-R demonstrē divus mūsu klāsta visaizraujošākos automobiļus un īpaši izceļ tehniskās inovācijas, kas virza Nissan. Šis automobilis iemieso daudz vairāk nekā tikai dinamisko automobiļa vadīšanas piedzīvojumu, ko mēs iebuvējam ikvienā no mūsu automobiļiem."
Lai saņemtu sīkāku informāciju par Juke-R un sekotu līdzi automobiļa izstrādei, lūdzu, apmeklējiet:
https://www.facebook.com/NissanJukeOfficial
http://www.youtube.com/user/NissanJuke
Piezīmes redaktoriem:
Tiks uzbūvēti tikai divi Juke-R modeļi - viens paredzēts labās puses, otrs - kreisās puses satiksmei.
Nissan piedalās automobiļu sacīkstēs jau kopš 1960. gada un pašreiz sacenšas FIA GT1 Pasaules čempionātā, Super GT, LMP2 un daudzos citos automobiļu sacīkšu pasākumos visā pasaulē.
Nissan ir GT akadēmijas dibinātājs - tās ir unikālas Playstation Gran Turismo sacīkstes, kas videospēļu cienītājiem sniedz iespēju piepildīt sapni un kļūt par īstiem sacīkšu braucējiem.
Nissan un RML
Nissan pēdējo 21 gadu laikā RML kompetenci ir izmantojis vairākos īpašos projektos.
Nozīmīgākie dati:
- 1984 - sacīkšu braucējs un autosporta inženieris Rejs Malloks (Ray Mallock) nodibina Ray Mallock Limited (RML). Sākotnēji uzņēmums būvēja un Pasaules sporta automobilu čempionātā (World Sportscar Championship) testēja sporta automobiļu prototipus.
- 1990 - RML pirmo reizi sadarbojas ar Nissan, komandai testējot R90C prototipu Le Mans trasē. Automobilis ieņēma līdera pozīciju, piecas stundas atradās sacīkšu vadībā un pirms izstāšanās no trases uzstādīja apļa rekordu.
- 1998 - 1999 - RML testē Nissan Primera British Touring Car čempionātā, iegūstot Komandas un Ražotāja titulus gan 1998., gan 1999. gadā un Lorenam Ajello (Laurent Aïello) kļūstot par čempionu 1999. gadā.
- 2003 - RML ar Nissan rada „vilku avs drānās" - abi uzņemumi atklāj Micra-R - ārpus aizdomām esošā pilsētas automobiļa versiju ar Nissan Primera sacīkšu dzinēju vietā, kur iepriekš atradās aizmugurējie sēdekļi. Vēlāk dzinējs tika aizvietots ar V6 dzinēju no Nissan 350Z.
Nissan Eiropā
Nissan Eiropā ir pārstāvēts plašāk nekā jebkurš cits ārvalstu automobiļu ražotājs, nodarbinot vairāk nekā 12500 darbinieku vietējās dizaina, izpētes un attīstības, ražošanas, loģistikas, pārdošanas un mārketinga darbībās. Pagājušā gada laikā Nissan ražotnes Lielbritānijā, Spānijā un Krievijā saražoja vairāk nekā 528000 automobiļus, tostarp minivenus, godalgotos krossoverus, SUV un komerctransportlīdzekļus. Šobrīd Nissan Eiropā piedāvā 24 dažādus un inovatīvus produktus, un tā mērķis ir kļūt par Japānas zīmolu numur viens visā Eiropā.
Par Nissan Nordic Europe
Nissan Nordic Europe, Ltd. ir uzņēmums, kas atbild par Nissan Motor Co., Ltd. automobiļu importu un mārketingu Somijā, Zviedrijā, Norvēģijā, Dānijā, Igaunijā Latvijā un Lietuvā. Nissan Nordic Europe ir nodarbināti aptuveni 165 savas jomas profesionāļi, un uzņēmuma centrālais birojs atrodas Espo, Somijā.