Nissan jaunumi no Ženēvas automobiļu izstādes
Šogad Nissan ļauj Ženēvas automobiļu izstādes apmeklētājiem ieskatīties nākotnē.
Pirmkārt, Nissan piedāvā globālu pirmizrādi, iepazīstinot ar elektrisko komercautomobili, kura pamatā ir Nissan LEAF tehnoloģijas, kas apvienotas ar populārā NV200 ietilpību. e-NV200 tiek izrādīts kopā ar Nissan LEAF Nismo RC — īstu sacīkšu elektroautomobili, kas pārstāv bezgalīgas nākotnes iespējas.
Nissan pievēršas arī sporta automobiļu jomai, apvienojot Nismo iezīmes ar klasiskajām vērtībām. Tagad krossovers Nissan JUKE ir pieejams arī Nismo versijā, bet Nissan 370Z, kurš jau ir īsts sporta automobilis, GT4 sacīkšu automobiļa versija ir aprīkota ar Nismo dzinēju. Papildus tam, protams, kā jau minēts iepriekš, arī nulles izmešu Nissan LEAF iegūst sacīkšu automobiļa cienīgas iezīmes.
Tiks prezentēti arī jauni konceptautomobiļi - Nissan HI-CROSS un Nissan INVITATION, kā arī tiks prezentēti citu Nissan automobiļu modeļu uzlabojumi, piemēram, QASHQAI apkārtskata monitors, kas ir augstāko segmentu tehnoloģija, kas tagad pieejama arī C segmenta krossoveram.
Nissan JUKE ir guvis lielus panākumus, pateicoties tā kompaktautomobiļa veiklības, kupejas braukšanas atsaucības un SUV izturības kombinācijai. Tomēr konceptautomobilis JUKE Nismo to pārspēj: tas ir zemāks, ātrāks un sportiskāks, nemaz nerunājot par apburošo, spēcīgo automobiļa virsbūves dizainu.
Tikai paraugoties uz to, var redzēt, ka tas ir augstas veiktspējas automobilis, kas radīts pilsētas ielām. Nissan JUKE Nismo ir ne tikai izskatīgs, tā spēcīgā konstrukcija pastiprina aerodinamiku, bet uzlabotais dzinējs nodrošina vairāk jaudas ar daudz lielāku efektivitāti.
Autovadītāja vieta salonā ir vēl aizraujošāka, pateicoties īpašajai apdarei un konsolei, kas radīta iedvesmojoties no motocikla degvielas tvertnes dizaina. Katra detaļa, kuru uztver tādas autovadītāja maņas kā dzirde, redze un tauste, — stūre, pedāļi, pārnesumu pārslēga svira, utt. — ir izstrādāta tā, lai brauciens būtu vēl tīkamāks.
JUKE Nismo ar tam raksturīgo pērļu balto krāsu un sarkaniem akcentiem saviem īpašniekiem sagādās vēl lielāku braukšanas prieku.
Pirmais visā pasaulē pārdotais elektroautomobilis Nissan LEAF tagad ir pieejams arī sacīkšu automobiļa versijā.
Tāpat kā pasažieru automobiļa versiju, arī Nissan LEAF Nismo RC darbina mūsdienīgais bezemisiju litija jonu akumulators.
Automobilim ir oglekļa šķiedru monokoka konstrukcijas šasija, un tas ir izgatavots kā īsts sacīkšu automobilis. Tas ir par 35 cm zemāks, par 17 cm platāks un daudz vieglāks par Nissan LEAF pasažieru automobiļa versiju, un tā elektomotors un akumulators ir novietoti spēkrata vidū. Tas sasniedz 100 km/h 6,82 sekundēs, un tā maksimālais ātrums ir 149 km/h. Ar 280 Nm tas nobrauc 80 kW, un 80% akumulatora var uzlādēt tikai 30 minūtēs.
Nissan LEAF Nismo RC debitēja slavenajā Lemānas trasē pirms 2011. gada 24 stundu sacīkstēm. Bezemisiju automobilis Nismo LEAF Nismo RC ir kā ritoša iespēju laboratorija, kas palīdzēs izstrādāt nākotnes elektriskos automobiļus.
Automobilis tiks izstādīts apskatei lidostā īpaši tam paredzētā vietā, kā arī Nissan stendā Ženēvas automobiļu izstādē.
Nissan INVITATION ļauj apjaust, kādi būs Nissan nākamās paaudzes hečbeki, iekļaujoties populārajā automobiļu B segmentā, kuru pārstāv arī MICRA un JUKE.
Ieviešot svaigas vēsmas B segmentā, Nissan INVITATION konceptautomobilis nodrošina visu, kas piemīt līdzšinējiem Nissan kompaktautomobiļiem un piedāvā arī jaunas priekšrocības.
Pirmkārt, tam ir izteikti izsmalcināts izskats — skaidrs, plūstošs siluets ar savā klasē labāko aerodinamiku, kas ļauj apjaust automobiļa jaudu. Lai gan spēkrats ir kompakts, tā salons ir ļoti ietilpīgs.
Tomēr šis automobilis ir ne tikai izskatīgs, INVITATION uzlabotā dzinēja tehnoloģija, vieglums un aerodinamika nodrošina degvielas patēriņa efektivitāti, radot ļoti nelielu CO2 izmešu apjomu — 100 g/km. Brauciens ar INVITATION ir enerģisks, un automobilis ir dinamiski un viegli vadāms, tāpēc braukt ar to ir gan patīkami, gan arī ekonomiski.
Tomēr vislabākais ir tas, ka INVITATION ir aprīkots ar modernākajām pieejamajām drošības tehnoloģijām. Viens no piemēriem ir apkārtskata monitors (AVM - Around View Monitor;), kas pirmo reizi izmantots B segmenta automobilī. Tas palīdz bez raizēm atpakaļgaitā novietot automobili paralēli citiem automobiļiem. Automobilis ir aprīkots arī ar Nissan drošības vairoga tehnoloģiju, kas, pateicoties kamerām un attāluma sensoriem, ļauj autovadītājam sekot līdzi visam, kas notiek automobiļa apkārtnē.
Iespaidīga degvielas ekonomija un niecīgas emisijas, atsaucīgs dzinējs un visas tehnoloģijas, kas atvieglo dzīvi — neapšaubāmi INVITATION ir ļoti vilinošs.
Nissan HI-CROSS konceptautomobilis apliecina to, ka Nissan nepārtrauc domāt par ārkārtīgi iecienītā krossoveru segmenta nākotni.
Tam ir tieši tāda inteliģence, kādu visa pasaule gaida no Nissan krossoveriem: kompakts eksterjers, bet plašs interjers, kā arī elegants, bet tajā pašā laikā mērķtiecīgs dizains. Tomēr viena no galvenajām atšķirībām ir tāda, ka HI-CROSS konceptautomobilī ir izmantota hibrīda piedziņas sistēma: ar litija jonu akumulatoru darbināms elektromotors apvienojumā ar 2,0 litru tiešās iesmidzes benzīna dzinēju. Tas nozīmē veiktspēju, kas līdzinās 2,5 litru dzinēja veiktspējai, bet ar tādu ekonomiskumu un efektivitāti, kādu sniegtu daudz mazāka tilpuma dzinējs.
HI-CROSS konceptautomobilī ir izmantota Nissan akumulatoru tehnoloģija, kas savulaik tika izstrādāta godalgotajam bezemisiju automobilim LEAF. Nepieciešamības gadījumā tā dod iespēju izmantot paātrinājuma atbalstu, pilsētas blīvajā satiksmē to var izslēgt, bet bremzējot tā efektīvi reģenerē enerģiju.
Elektromotora esamība nozīmē to, ka benzīna dzinēja nozīme mazinās, šādi nodrošinot lielāku ekonomiju un mazāk emisiju. HI-CROSS ir izmantota arī Nissan XTRONIC pastāvīgi mainīgā transmisija, kas ir pielāgota pilnpiedziņai. Šī jaunākās paaudzes pastāvīgi mainīgās transmisijas zemās berzes konstrukcija nodrošina par 10% lielāku efektivitāti nekā iepriekšējā paaudze.
Tomēr šo krossoveru raksturo ne tikai izcila efektivitāte; tam ir arī ļoti pārliecinošs stils, kas patīk ļoti daudziem autovadītājiem, kas ikdienā piedalās pilsētas satiksmē. HI-CROSS parāda, kāds varētu būt satriecošais, jaunais dizaina virziens: skaidras, izteiksmīgas līnijas no spēkrata jumta līdz automobiļa sāniem. Tas nenoliedzami ir krossovers, kurš iekļaujams starp Nissan iecienītās C platformas automobiļiem (arī Qashqai un X-TRAIL). Tā izteiksmīgumu pastiprina arī 21” vieglmetāla diski. Automobilī ir septiņas sēdvietas trijās sēdekļu rindās. HI-CROSS apliecina augsto inteliģenci un inovācijas, kas Nissan krossoveriem sola gaišu nākotni.
Pateicoties savam praktiskumam un komfortam, Nissan NV200 komercautomobilis ir ieguvis godalgas un lojālus īpašniekus visā pasaulē. Tagad, pateicoties jaunajai bezemisiju versijai, tas iekaros vēl vairāk siržu un prātu.
Nissan e-NV200 ir pasaulē pirmais komercautomobilis, kura darbības pamatā ir tā pati tehnoloģija, kas Nissan augsti novērtētajam elektriskajam automobilim LEAF. Tā īpaši atsaucīgais 80 kW AC sinhronais dzinējs nekavējoties nodrošina 280 Nm griezes momentu, neradot izplūdes gāzes un troksni. To darbina litija jonu akumulators, kas atrodas zem automobiļa grīdas. Attālums, kuru var nobraukt ar uzlādētu akumulatoru, līdzinās automobiļa Nissan LEAF sniegumam, bet kravnesība un kravas telpas ietilpība ir tāda pati kā pašreizējam NV200. Tomēr e-NV200 ir daudz mazāki ekspluatācijas izdevumi, salīdzinot ar iekšdedzes dzinēju versijām.
Nissan e-NV200 radīts pēc citu Nissan elektroautomobiļu līdzības — tam ir izteiksmīgs priekšgals ar uzlādes porta durvīm. Dubultā stikla jumta paneļi ļauj automobiļa salonā ieplūst gaismai. Tas ietver moderno telemātiku un plakanu C-klastera displeju, kas izskatās un darbojas kā planšetdators.
Būdams pasaulē pirmais elektriskais komercautomobilis, Nissan e-NV200 piedāvā labāko no visa — tas nerada troksni un emisijas, bet nodrošina patīkamu braukšanu, lielu ietilpību un vadību, plašumu un vienkāršu praktiskumu, ko NV200 īpašnieki ir novērtējuši arī tradicionālajā NV200 versijā.
Nissan 370Z GT4 versija tika radīta, lai uzvarētu. Automobiļa 3,8 l V6 VVL dzinējs lepojas ar 410 zirgspēku jaudu. To panāk optimizētie izciļņvārpstas profili un īpaši izstrādātais izpūtējs līdz ar elektriskās vadības droseles vārstiem.
Tas viss nozīmē, ka tas ir ļoti jaudīgs automobilis — neticams paātrinājums un pārsteidzoša vadība, kā arī bremzēšana, kas liek apstāties Jūsu sirdij līdz ar pašu automobili. Nissan 370Z pat ir saņēmis apbalvojumus GT4 Blancpain izturības čempionātā, kā arī slavenajās Spa 24 stundu sacīkstēs.
Tomēr Nissan 370Z joprojām ir sasniedzams: ceļu satiksmes izmantošanai paredzētā versija nodrošina īsteni sportisku veiktspēju. Tas ir patiešām labi, jo Jūs noteikti gribēsiet iegūt automobili savā īpašumā, tiklīdz to ieraudzīsiet.
Nissan 370Z uz ceļa ir tikpat izskatīgs, cik viegli un patīkami vadāms. Tā raksturīgo plūdlīniju formu papildina izteiksmīgi bumeranga formas lukturi un spēcīgas, liektas līnijas. Nissan 370Z dizaina elementi atklāj tā dvēseli — tas ir automobilis, kas radīts aktīvai darbībai un priekam.
JUKE Shiro sniedz vairāk, nekā Jūs varētu vēlaties! Tas ir dinamisks krossovers, kas iekaro pilsētu ar stilu un enerģiju. Tā ir Nissan populārā kompaktā pilsētas automobiļa izsmalcinātā versija.
JUKE Shiro ir tiešām žilbinošs. Tā virsbūve ir īpaši naksnīgā krāsā ar spīdīgi melnu centrālā statņa apdari, kas ir lieliski saskaņota ar sudrabotajiem sānu spoguļiem un ārējiem durvju rokturiem un 17 collu vieglmetāla diskiem tumši pelēkā krāsā.
Iekšpusē tam ir balta centrālā konsole un baltas krāsas durvju roku balstu apdare, kā arī augstākās klases tumši pelēkas ādas polsterējums ar modernām, baltas krāsas apšuvēm („shiro” japāņu valodā nozīmē „balts”). Automobilis pēc klientu bieži izteikta lūguma tika papildināts arī ar centrālo roku balstu. Arī šim roku balstam ir ādas apdare, tas ir paceļams, un tajā ir ietilpīgs nodalījums mantu uzglabāšanai.
Taču JUKE Shiro ne tikai lieliski izskatās, tas tika radīts, lai lieliski pārvaldītu arī ceļu. Jaunais 190 zirgspēku injekcijas turbodzinējs nodrošina teicamu jaudu un optimālu vadību ar 4WD vilkmes sadales sistēmu. Šī sistēma, kas pirmo reizi pieejama B segmenta automobilī, novērš nepietiekamu vadāmību. Tādējādi Jūs varat palielināt līkumu izbraukšanas ātrumu un saglabāt labu saķeri, padarot braukšanu vēl baudāmāku un aizraujošāku.
Nissan superautomobiļa GT-R jaunākā versija beidzot ir to panākusi — GT-R MY12 tagad ir ekskluzīvā "3 sekunžu" kluba biedrs. Tas nozīmē, ka jaunais GT-R var sasniegt 100 km vien 2,8 sekundēs, iekļaujoties īpašajā 3 sekunžu robežā. Autovadītājiem tas nozīmē satraucošus 550 zirgspēkus, kurus nodrošina nesen uzlabotais Twinturbo V6 3,8 l dzinējs.
Galvenais, lai izpaustu šīs spējas, nekas nav jāziedo. Nissan GT-R joprojām ir 4 sēdvietas un 4 riteņi. Patiesībā tas varētu būt vienīgais leģendārais augstas veiktspējas automobilis, ar kuru mierīgi var vest bērnus uz skolu vai pārvadāt četru cilvēku ģimeni kopā ar tiem nepieciešamo bagāžu.
Nissan GT-R burvība ir daļēji izskaidrojama ar tā izcilo inženieru komandu, kas nepārtraukti uzlabo un attīsta pašlaik pasaules tirgū pieejamāko superautomobili. Šī jaunākā versija aprīkota ar īpaši izstrādātu piedziņas sistēmu - Independent Transaxle 4WD. Tās neatkarīgā šķērsvārpsta 4WD ir apvienota ar aizmugurējo galīgo piedziņas sistēmu. Priekšpusi un aizmuguri apvieno oglekļa propellera vārpsta. Turklāt pirmo reizi sajūgs, transmisija un sadale atrodas automobiļa aizmugurē. Tas nodrošina vienādu saķeri visiem četriem riteņiem, tāpēc Nissan GT-R stabilitāte un saķere ir tik laba, kā nekad iepriekš.
Uzlaboto vadāmību uz ceļa papildina arī rādītāju vienkāršība. Nissan GT-R MY12 ir multifunkcionāla mērierīce, kuru izstrādājuši Gran Turismo sērijas konstruktori, un tā nodrošina skaidrus un viegli uztveramus braukšanas stila rādījumus, kā arī mehānisko informāciju par automobili.
Pirmkārt, Nissan piedāvā globālu pirmizrādi, iepazīstinot ar elektrisko komercautomobili, kura pamatā ir Nissan LEAF tehnoloģijas, kas apvienotas ar populārā NV200 ietilpību. e-NV200 tiek izrādīts kopā ar Nissan LEAF Nismo RC — īstu sacīkšu elektroautomobili, kas pārstāv bezgalīgas nākotnes iespējas.
Nissan pievēršas arī sporta automobiļu jomai, apvienojot Nismo iezīmes ar klasiskajām vērtībām. Tagad krossovers Nissan JUKE ir pieejams arī Nismo versijā, bet Nissan 370Z, kurš jau ir īsts sporta automobilis, GT4 sacīkšu automobiļa versija ir aprīkota ar Nismo dzinēju. Papildus tam, protams, kā jau minēts iepriekš, arī nulles izmešu Nissan LEAF iegūst sacīkšu automobiļa cienīgas iezīmes.
Tiks prezentēti arī jauni konceptautomobiļi - Nissan HI-CROSS un Nissan INVITATION, kā arī tiks prezentēti citu Nissan automobiļu modeļu uzlabojumi, piemēram, QASHQAI apkārtskata monitors, kas ir augstāko segmentu tehnoloģija, kas tagad pieejama arī C segmenta krossoveram.
Nissan JUKE Nismo
Augstākās klases sporta krossovers.
Nissan JUKE ir guvis lielus panākumus, pateicoties tā kompaktautomobiļa veiklības, kupejas braukšanas atsaucības un SUV izturības kombinācijai. Tomēr konceptautomobilis JUKE Nismo to pārspēj: tas ir zemāks, ātrāks un sportiskāks, nemaz nerunājot par apburošo, spēcīgo automobiļa virsbūves dizainu.
Tikai paraugoties uz to, var redzēt, ka tas ir augstas veiktspējas automobilis, kas radīts pilsētas ielām. Nissan JUKE Nismo ir ne tikai izskatīgs, tā spēcīgā konstrukcija pastiprina aerodinamiku, bet uzlabotais dzinējs nodrošina vairāk jaudas ar daudz lielāku efektivitāti.
Autovadītāja vieta salonā ir vēl aizraujošāka, pateicoties īpašajai apdarei un konsolei, kas radīta iedvesmojoties no motocikla degvielas tvertnes dizaina. Katra detaļa, kuru uztver tādas autovadītāja maņas kā dzirde, redze un tauste, — stūre, pedāļi, pārnesumu pārslēga svira, utt. — ir izstrādāta tā, lai brauciens būtu vēl tīkamāks.
JUKE Nismo ar tam raksturīgo pērļu balto krāsu un sarkaniem akcentiem saviem īpašniekiem sagādās vēl lielāku braukšanas prieku.
Nissan LEAF Nismo RC
Nissan elektriskais sacīkšu automobilis.
Pirmais visā pasaulē pārdotais elektroautomobilis Nissan LEAF tagad ir pieejams arī sacīkšu automobiļa versijā.
Tāpat kā pasažieru automobiļa versiju, arī Nissan LEAF Nismo RC darbina mūsdienīgais bezemisiju litija jonu akumulators.
Automobilim ir oglekļa šķiedru monokoka konstrukcijas šasija, un tas ir izgatavots kā īsts sacīkšu automobilis. Tas ir par 35 cm zemāks, par 17 cm platāks un daudz vieglāks par Nissan LEAF pasažieru automobiļa versiju, un tā elektomotors un akumulators ir novietoti spēkrata vidū. Tas sasniedz 100 km/h 6,82 sekundēs, un tā maksimālais ātrums ir 149 km/h. Ar 280 Nm tas nobrauc 80 kW, un 80% akumulatora var uzlādēt tikai 30 minūtēs.
Nissan LEAF Nismo RC debitēja slavenajā Lemānas trasē pirms 2011. gada 24 stundu sacīkstēm. Bezemisiju automobilis Nismo LEAF Nismo RC ir kā ritoša iespēju laboratorija, kas palīdzēs izstrādāt nākotnes elektriskos automobiļus.
Automobilis tiks izstādīts apskatei lidostā īpaši tam paredzētā vietā, kā arī Nissan stendā Ženēvas automobiļu izstādē.
Konceptautomobilis Nissan INVITATION
Nissan jaunais, satriecošais konceptautomobilis gan vizuāli, gan darbības ziņā ir enerģisks, ekonomisks un aizraujošs.
Nissan INVITATION ļauj apjaust, kādi būs Nissan nākamās paaudzes hečbeki, iekļaujoties populārajā automobiļu B segmentā, kuru pārstāv arī MICRA un JUKE.
Ieviešot svaigas vēsmas B segmentā, Nissan INVITATION konceptautomobilis nodrošina visu, kas piemīt līdzšinējiem Nissan kompaktautomobiļiem un piedāvā arī jaunas priekšrocības.
Pirmkārt, tam ir izteikti izsmalcināts izskats — skaidrs, plūstošs siluets ar savā klasē labāko aerodinamiku, kas ļauj apjaust automobiļa jaudu. Lai gan spēkrats ir kompakts, tā salons ir ļoti ietilpīgs.
Tomēr šis automobilis ir ne tikai izskatīgs, INVITATION uzlabotā dzinēja tehnoloģija, vieglums un aerodinamika nodrošina degvielas patēriņa efektivitāti, radot ļoti nelielu CO2 izmešu apjomu — 100 g/km. Brauciens ar INVITATION ir enerģisks, un automobilis ir dinamiski un viegli vadāms, tāpēc braukt ar to ir gan patīkami, gan arī ekonomiski.
Tomēr vislabākais ir tas, ka INVITATION ir aprīkots ar modernākajām pieejamajām drošības tehnoloģijām. Viens no piemēriem ir apkārtskata monitors (AVM - Around View Monitor;), kas pirmo reizi izmantots B segmenta automobilī. Tas palīdz bez raizēm atpakaļgaitā novietot automobili paralēli citiem automobiļiem. Automobilis ir aprīkots arī ar Nissan drošības vairoga tehnoloģiju, kas, pateicoties kamerām un attāluma sensoriem, ļauj autovadītājam sekot līdzi visam, kas notiek automobiļa apkārtnē.
Iespaidīga degvielas ekonomija un niecīgas emisijas, atsaucīgs dzinējs un visas tehnoloģijas, kas atvieglo dzīvi — neapšaubāmi INVITATION ir ļoti vilinošs.
Nissan Hi-Cross konceptautomobilis
Nissan prezentē hibrīddzinēja krossoveru.
Nissan HI-CROSS konceptautomobilis apliecina to, ka Nissan nepārtrauc domāt par ārkārtīgi iecienītā krossoveru segmenta nākotni.
Tam ir tieši tāda inteliģence, kādu visa pasaule gaida no Nissan krossoveriem: kompakts eksterjers, bet plašs interjers, kā arī elegants, bet tajā pašā laikā mērķtiecīgs dizains. Tomēr viena no galvenajām atšķirībām ir tāda, ka HI-CROSS konceptautomobilī ir izmantota hibrīda piedziņas sistēma: ar litija jonu akumulatoru darbināms elektromotors apvienojumā ar 2,0 litru tiešās iesmidzes benzīna dzinēju. Tas nozīmē veiktspēju, kas līdzinās 2,5 litru dzinēja veiktspējai, bet ar tādu ekonomiskumu un efektivitāti, kādu sniegtu daudz mazāka tilpuma dzinējs.
HI-CROSS konceptautomobilī ir izmantota Nissan akumulatoru tehnoloģija, kas savulaik tika izstrādāta godalgotajam bezemisiju automobilim LEAF. Nepieciešamības gadījumā tā dod iespēju izmantot paātrinājuma atbalstu, pilsētas blīvajā satiksmē to var izslēgt, bet bremzējot tā efektīvi reģenerē enerģiju.
Elektromotora esamība nozīmē to, ka benzīna dzinēja nozīme mazinās, šādi nodrošinot lielāku ekonomiju un mazāk emisiju. HI-CROSS ir izmantota arī Nissan XTRONIC pastāvīgi mainīgā transmisija, kas ir pielāgota pilnpiedziņai. Šī jaunākās paaudzes pastāvīgi mainīgās transmisijas zemās berzes konstrukcija nodrošina par 10% lielāku efektivitāti nekā iepriekšējā paaudze.
Tomēr šo krossoveru raksturo ne tikai izcila efektivitāte; tam ir arī ļoti pārliecinošs stils, kas patīk ļoti daudziem autovadītājiem, kas ikdienā piedalās pilsētas satiksmē. HI-CROSS parāda, kāds varētu būt satriecošais, jaunais dizaina virziens: skaidras, izteiksmīgas līnijas no spēkrata jumta līdz automobiļa sāniem. Tas nenoliedzami ir krossovers, kurš iekļaujams starp Nissan iecienītās C platformas automobiļiem (arī Qashqai un X-TRAIL). Tā izteiksmīgumu pastiprina arī 21” vieglmetāla diski. Automobilī ir septiņas sēdvietas trijās sēdekļu rindās. HI-CROSS apliecina augsto inteliģenci un inovācijas, kas Nissan krossoveriem sola gaišu nākotni.
E-NV200
Nissan populārais komercautomobilis kļūst elektrisks.
Pateicoties savam praktiskumam un komfortam, Nissan NV200 komercautomobilis ir ieguvis godalgas un lojālus īpašniekus visā pasaulē. Tagad, pateicoties jaunajai bezemisiju versijai, tas iekaros vēl vairāk siržu un prātu.
Nissan e-NV200 ir pasaulē pirmais komercautomobilis, kura darbības pamatā ir tā pati tehnoloģija, kas Nissan augsti novērtētajam elektriskajam automobilim LEAF. Tā īpaši atsaucīgais 80 kW AC sinhronais dzinējs nekavējoties nodrošina 280 Nm griezes momentu, neradot izplūdes gāzes un troksni. To darbina litija jonu akumulators, kas atrodas zem automobiļa grīdas. Attālums, kuru var nobraukt ar uzlādētu akumulatoru, līdzinās automobiļa Nissan LEAF sniegumam, bet kravnesība un kravas telpas ietilpība ir tāda pati kā pašreizējam NV200. Tomēr e-NV200 ir daudz mazāki ekspluatācijas izdevumi, salīdzinot ar iekšdedzes dzinēju versijām.
Nissan e-NV200 radīts pēc citu Nissan elektroautomobiļu līdzības — tam ir izteiksmīgs priekšgals ar uzlādes porta durvīm. Dubultā stikla jumta paneļi ļauj automobiļa salonā ieplūst gaismai. Tas ietver moderno telemātiku un plakanu C-klastera displeju, kas izskatās un darbojas kā planšetdators.
Būdams pasaulē pirmais elektriskais komercautomobilis, Nissan e-NV200 piedāvā labāko no visa — tas nerada troksni un emisijas, bet nodrošina patīkamu braukšanu, lielu ietilpību un vadību, plašumu un vienkāršu praktiskumu, ko NV200 īpašnieki ir novērtējuši arī tradicionālajā NV200 versijā.
370Z GT4
Leģendārais Nissan sporta automobilis.
Nissan 370Z GT4 versija tika radīta, lai uzvarētu. Automobiļa 3,8 l V6 VVL dzinējs lepojas ar 410 zirgspēku jaudu. To panāk optimizētie izciļņvārpstas profili un īpaši izstrādātais izpūtējs līdz ar elektriskās vadības droseles vārstiem.
Tas viss nozīmē, ka tas ir ļoti jaudīgs automobilis — neticams paātrinājums un pārsteidzoša vadība, kā arī bremzēšana, kas liek apstāties Jūsu sirdij līdz ar pašu automobili. Nissan 370Z pat ir saņēmis apbalvojumus GT4 Blancpain izturības čempionātā, kā arī slavenajās Spa 24 stundu sacīkstēs.
Tomēr Nissan 370Z joprojām ir sasniedzams: ceļu satiksmes izmantošanai paredzētā versija nodrošina īsteni sportisku veiktspēju. Tas ir patiešām labi, jo Jūs noteikti gribēsiet iegūt automobili savā īpašumā, tiklīdz to ieraudzīsiet.
Nissan 370Z uz ceļa ir tikpat izskatīgs, cik viegli un patīkami vadāms. Tā raksturīgo plūdlīniju formu papildina izteiksmīgi bumeranga formas lukturi un spēcīgas, liektas līnijas. Nissan 370Z dizaina elementi atklāj tā dvēseli — tas ir automobilis, kas radīts aktīvai darbībai un priekam.
JUKE Shiro
Populārā kompaktā pilsētas krossovera īpašā versija.
JUKE Shiro sniedz vairāk, nekā Jūs varētu vēlaties! Tas ir dinamisks krossovers, kas iekaro pilsētu ar stilu un enerģiju. Tā ir Nissan populārā kompaktā pilsētas automobiļa izsmalcinātā versija.
JUKE Shiro ir tiešām žilbinošs. Tā virsbūve ir īpaši naksnīgā krāsā ar spīdīgi melnu centrālā statņa apdari, kas ir lieliski saskaņota ar sudrabotajiem sānu spoguļiem un ārējiem durvju rokturiem un 17 collu vieglmetāla diskiem tumši pelēkā krāsā.
Iekšpusē tam ir balta centrālā konsole un baltas krāsas durvju roku balstu apdare, kā arī augstākās klases tumši pelēkas ādas polsterējums ar modernām, baltas krāsas apšuvēm („shiro” japāņu valodā nozīmē „balts”). Automobilis pēc klientu bieži izteikta lūguma tika papildināts arī ar centrālo roku balstu. Arī šim roku balstam ir ādas apdare, tas ir paceļams, un tajā ir ietilpīgs nodalījums mantu uzglabāšanai.
Taču JUKE Shiro ne tikai lieliski izskatās, tas tika radīts, lai lieliski pārvaldītu arī ceļu. Jaunais 190 zirgspēku injekcijas turbodzinējs nodrošina teicamu jaudu un optimālu vadību ar 4WD vilkmes sadales sistēmu. Šī sistēma, kas pirmo reizi pieejama B segmenta automobilī, novērš nepietiekamu vadāmību. Tādējādi Jūs varat palielināt līkumu izbraukšanas ātrumu un saglabāt labu saķeri, padarot braukšanu vēl baudāmāku un aizraujošāku.
Nissan GT-R MY12
No nulles līdz 100 km 2,8 sekundēs — Nissan superautomobilis rāda savus "muskuļus".
Nissan superautomobiļa GT-R jaunākā versija beidzot ir to panākusi — GT-R MY12 tagad ir ekskluzīvā "3 sekunžu" kluba biedrs. Tas nozīmē, ka jaunais GT-R var sasniegt 100 km vien 2,8 sekundēs, iekļaujoties īpašajā 3 sekunžu robežā. Autovadītājiem tas nozīmē satraucošus 550 zirgspēkus, kurus nodrošina nesen uzlabotais Twinturbo V6 3,8 l dzinējs.
Galvenais, lai izpaustu šīs spējas, nekas nav jāziedo. Nissan GT-R joprojām ir 4 sēdvietas un 4 riteņi. Patiesībā tas varētu būt vienīgais leģendārais augstas veiktspējas automobilis, ar kuru mierīgi var vest bērnus uz skolu vai pārvadāt četru cilvēku ģimeni kopā ar tiem nepieciešamo bagāžu.
Nissan GT-R burvība ir daļēji izskaidrojama ar tā izcilo inženieru komandu, kas nepārtraukti uzlabo un attīsta pašlaik pasaules tirgū pieejamāko superautomobili. Šī jaunākā versija aprīkota ar īpaši izstrādātu piedziņas sistēmu - Independent Transaxle 4WD. Tās neatkarīgā šķērsvārpsta 4WD ir apvienota ar aizmugurējo galīgo piedziņas sistēmu. Priekšpusi un aizmuguri apvieno oglekļa propellera vārpsta. Turklāt pirmo reizi sajūgs, transmisija un sadale atrodas automobiļa aizmugurē. Tas nodrošina vienādu saķeri visiem četriem riteņiem, tāpēc Nissan GT-R stabilitāte un saķere ir tik laba, kā nekad iepriekš.
Uzlaboto vadāmību uz ceļa papildina arī rādītāju vienkāršība. Nissan GT-R MY12 ir multifunkcionāla mērierīce, kuru izstrādājuši Gran Turismo sērijas konstruktori, un tā nodrošina skaidrus un viegli uztveramus braukšanas stila rādījumus, kā arī mehānisko informāciju par automobili.