Elektriskie taksometri Tartu kopumā ir nobraukuši jau vairāk nekā 10 miljonus kilometru
Elektriskie taksometri Tartu kopumā ir nobraukuši jau vairāk nekā 10 miljonus kilometru
- Elektrisko taksometru autoparks ar 50 elektriskajiem Nissan LEAF.
- Viens no pirmajiem uzņēmuma "Elektritakso” 100% elektriskajiem Nissan LEAF ir nobraucis jau vairāk nekā 322 000 km.
- Nulles līmeņa izmešu nodrošināšana sniedz būtiskus ieguvumus pilsētas satiksmei un videi.
11.10.2017. – Tartu ir viena no vadošajām pilsētām Igaunijā, kurā notiek "elektriskā revolūcija”, taksometru pakalpojumu sniegšanas uzņēmumam "Elektritakso” turpinot attīstīt savu autoparku un tradicionālo automobiļu ar iekšdedzes dzinējiem vietā izvēloties elektriskos Nissan LEAF, kas nerada kaitīgos izmešus un darbojas gandrīz bez skaņas.
Arī paši taksometru vadītāji ir ļoti iecienījuši šo pasaulē visvairāk pārdoto elektrisko automobili. Balstoties uz elektrisko automobiļu zemajām ekspluatācijas izmaksām un uzņēmuma entuziasmu būt par videi draudzīgu uzņēmumu, "Elektritakso” taksometru pakalpojumus šobrīd nodrošina piecdesmit 100% elektriskie Nissan LEAF.
Pirmais elektriskais automobilis šī uzņēmuma autoparkā nonāca pirms vairāk nekā 5 gadiem, un šobrīd "Elektritakso” autoparkā esošie Nissan LEAF taksometri kopumā ir nobraukuši jau vairāk nekā 10 miljonus kilometru. Viens no šiem LEAF jau ir sasniedzis vairāk nekā 322 000 kilometru nobraukumu un joprojām ir lieliskā darba kārtībā, kas ir nepārprotams elektrisko automobiļu augstās kvalitātes un uzticamības apliecinājums. Šie automobiļi ir arī ātri uzlādējami, uzņēmumam izmantojot 100% ekoloģisku enerģiju.
"Elektritakso” pārstāvis Ermo Kontsons (Ermo Kontson) saka: "Mēs esam Igaunijā lielākais elektrisko taksometru pakalpojumu sniegšanas uzņēmums, aptverot vairāk nekā 95% no elektrisko taksometru biznesa. Mūsu uzņēmumā strādā daudz gados jaunu autovadītāju, kuri citkārt nemaz nebūtu strādājuši par taksometru vadītājiem. Viņus motivēja tieši tas, ka mūsu uzņēmums piedāvā taksometru pakalpojumus ar elektriskajiem automobiļiem. Elektrisko automobiļu vadīšana ir patīkamāka, jo tie brauc vienmērīgāk, ātri uzņem ātrumu un tos ir viegli lietot. Elektrisko automobiļu vadītāji vairs nevēlas pārsēsties parastajos automobiļos.”
"Sava uzņēmuma autoparkā izmantojot pilnībā elektriskos automobiļus, mūsu uzņēmums samazināja izmaksas par automobiļu tehniskajām apkopēm un oglekļa emisiju ietekmi uz siltumnīcas efektu izraisošo gāzu emisiju Tartu, jo ikdienā katrs mūsu taksometrs nobrauc aptuveni 200 kilometrus.”
Igaunijā ir Eiropā šobrīd vislielākā elektrisko automobiļu ātrās uzlādes infrastruktūra. Visā valstī ir izvietotas 163 ātrās uzlādes stacijas, tostarp uz visiem galvenās nozīmes autoceļiem. Tādējādi tiek nodrošināta iespēja ar elektriskajiem automobiļiem ērti braukt ne tikai pilsētās, bet visā valstī.
Nissan LEAF ir iecienījuši arī taksometru pakalpojumu sniegšanas uzņēmumu vadītāji un taksometru vadītāji Eiropā, kur mazākām automobiļu ekspluatācijas izmaksām un mazākai dīkstāvei tehnisko apkopju dēļ ir būtiska nozīme veiksmīgas biznesa darbības nodrošināšanai. Šie elektrisko automobiļu lietotāji ātri kļūst par to atbalstītājiem un arī saviem kolēģiem demonstrē ieguvumus, ko tiem nodrošina pāreja no tradicionālajiem automobiļiem uz elektriskajiem automobiļiem.
Nissan Europe elektrisko automobiļu nodaļas direktors Garets Densmors (Gareth Dunsmore) saka: "Visā pasaulē pilsētas saskaras ar lielām problēmām, kas ir saistītas ar piesārņotu gaisu un pārmērīgu siltumnīcas efektu izraisošo gāzu emisiju līmeni. Taksometru pakalpojumu sniegšanai izmantojot tādus nulles līmeņa izmešus nodrošinošus automobiļus kā Nissan LEAF, tiek veikts vitāli svarīgs solis, risinot šīs problēmas.”
Nissan LEAF ir pasaulē vispirktākais elektriskais automobilis – visā pasaulē pa ceļiem brauc jau vairāk nekā 280 000 Nissan LEAF. Ar nule kā pasaulei prezentēto jauno Nissan LEAF ar 40 kWh akumulatoru ar vienu uzlādes reizi var nobraukt līdz pat 378 km (NEDC*), tādēļ tas ir ideāli piemērots automobilis taksometru pakalpojumu sniegšanai. Turklāt tā izmēri, autovadīšanas ērtums un veiktspēja ir īpaši piemēroti pilsētas videi. Papildus tam, ka Nissan LEAF nerada kaitīgos izmešus, tā ekspluatācijas izmaksas ir četrkārt zemākas nekā tradicionālajiem automobiļiem ar iekšdedzes dzinējiem, un tehniskās apkopes izmaksas ir līdz pat 40% mazākas.
*Tiks apstiprināts pēc homologācijas saņemšanas. Balstoties uz NEDC (Eiropas Jaunais braukšanas cikls).