NO KONCEPTAUTOMOBIĻA LĪDZ REALITĀTEI... UN VIRTUĀLAJAI REALITĀTEI.
- Juke-R #001 ir uzbūvēts, izmēģināts un gatavs piegādei...
- Nissan augstās veiktspējas Juke versijas kļūst parGameloft Asphalt 7: Heatzvaigznēm.
- JukeNISMOdebitē jaunajā mobilajā spēlē, iepazīstinot savus fanus ar pirmoNISMO „ģimenes locekli" Eiropā.
Viņi teica, ka tas ir neiespējami. Viņi teica, ka tas nekad nenotiks. Tagad ir pienākusi tā diena, kad Juke-R skeptiķi ir apklusināti, jo pirmais ražošanas versijas automobiļa modelis #001 ir devies ielās - gan reālajā, gan virtuālajā pasaulē.
Ir uzbūvēts un izmēģināts pirmais superekskluzīvais Juke-R ražošanas automobilis, savukārt aizraujošais Nissan ir digitāli atjaunots un padarīts pieejams miljoniem lietotāju. Kopā ar satriecošo jauno JukeNISMO, Juke-R ir zvaigzne jaunajāGameloftAsphalt 7: Heatmobilajā sacīkšu spēlē.
Gameloft, pasaulē vadošie digitālo un sociālo spēļu radītāji, ir noslēguši sadarbību ar Nissan, lai sniegtu saviem līdzjutējiem iespēju izbraukt ar Juke „ģimenes" karstasinīgākajiem pārstāvjiemiOSunAndroidviedtālruņos un planšetdatoros. No Parīzes līdz Rio,Asphalt 7: Heatautovadītājiem ļauj sacensties nežēlīgās sacīkstēs gan viena spēlētāja, gan vairāku spēlētāju režīmos.
JukeNISMO.
Apveltīts ar to pašu veiktspējas DNS, kas pulsē Nissan sacīkšu automobiļos, 2013. gada sākumā Eiropas klāstu ar Nissan autosporta vārdu papildinās JukeNISMO. Jaudu tam nodrošinās Nissan uzlabotāDIG-Tbenzīna dzinēja 200 ZS versija, un visiem pieejamais augstas veiktspējas modelis dāvās vēl vairāk saviļņojuma, neupurējot efektivitāti.
Dinamikas uzlabojumi un izcili aprīkotā kabīne arNISMOapdari nozīmē to, ka JukeNISMOautovadītājam sniegs vēl vairāk baudas, braucot gan virtuāli, gan reālajā dzīvē.
Juke-R.
Juke-R stāsts aizsākās, kad 2012. gada janvārī Dubaijā tas pirmo reizi tika atklāts kā unikāls konceptautomobilis. Nissan klāsta „nemiera gars" drīz pelnīti kļuva par autobūves leģendu, kaut arī nebija plānots to ražot ne fiziski, ne virtuāli.
Zem pārveidotās, muskuļotās Juke virsbūves slēpjoties pielāgotajai GT-R bāzei, Juke-R nelīdzinājās nevienam citam automobilim. Juke-R kļuva parYouTubesensāciju, tā atbalstītāju skaitam pieaugot lielos tempos - šobrīd ir reģistrēti vairāk nekā 5 miljoni Juke-R video skatījumu.
Tā sākās ražošanas versijas stāsts. Darens Kokss (Darren Cox), Nissan zīmola direktors Eiropā, stāsta:„Cilvēkiem Dubaijā patika Juke-R - mēs saņēmām piedāvājumus radīt oriģinālo konceptautomobili braukšanai ielās. Mēs nespējām pievilt tik aizrautīgus Juke-R cienītājus, tādēļ, kad bijām saņēmuši trīs īstus pasūtījumus, apņēmāmies uzbūvēt ierobežotu skaitu Juke-R.".
Dizains un tehniskās inovācijas.
Tika uzsākts darbs pie izstrādes, lai unikālo konceptautomobili pārveidotu automobiļa modelī, ko būtu iespējams ražot un pārdot. Ar Nissan Eiropas tehniskā centra (NTC-E) atbalstu vadošā autosporta konstruēšanas uzņēmumaRMLbūvētajā Juke-R izmantota Nissan GT-R superautomobiļa spēka piedziņa un piekare, kā arīFIAspecifikācijām atbilstošs drošības karkass.
PateicotiesNTC-Epieredzei, automobiļa ražošanas versija ir pat vēl jaudīgāka nekā pats konceptautomobilis, uzlabotajam dubultās turbopūtes 3,8 litru dzinējam nodrošinot 545 zirgspēku jaudu. Aizraujoša veiktspēja ir garantēta, jo 100 km/h ātrums tiek sasniegts tikai 3,0 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 275 km/h.
PateicotiesNissan Design Europe(Londona, Lielbritānija) ekspertu ieguldījumam, papildus visiem šiem tehniskajiem uzlabojumiem Juke-R #001 ir arī jauns izskats.
NDEDigitālās komandas vadītājs Darils Skrivens (Darryl Scriven) skaidro:„Juke-R bamperiem un sāniem tika izveidots jauns dizains, kas parasti ir ārkārtīgi ilgs process, kura laikā tiek izmantoti pilna izmēra modeļi no māla. Tomēr mums izdevās saīsināt šo dizainam atvēlēto laiku, izmantojot pilna izmēra attēlus uz mūsu jaunā 3D projektora, procesu pilnībā digitalizējot un tai pat laikā Juke-R nodrošinot pilnībā superautomobilim cienīgas kvalitātes apdari."
Dizaina uzlabojumi ietver izteiktāku priekšējo bamperi un jaunu priekšējo un aizmugures dzesēšanas atveru, kā arī aizmugures aerodinamiskā difuzora oglekļa apdari, kas apliecina Juke-R tīrasiņu veiktspējas DNS.
Brauciet ar Juke-R un JukeNISMO!
Juke-R #001 tagad ir ceļā pie pirmā klienta, bet modeļa #002 būvēšana notiek pilnā sparā. Precīza cena būs atkarīga no katra pircēja noteiktajām specifikācijām, bet Juke-R varēs iegādāties par sākot no 500 000 eiro.
Kaut arī tikai daži automobiļu vadītāji jelkad sēdīsies pie ultraekskluzīvā flagmaņa Juke-R stūres, autovadīšanas aizraujošo garu par daudz pieejamāku cenu varēs izbaudīt ar JukeNISMO, kura pārdošana Eiropā tiks uzsākta 2013. gada sākumā, un tas piedāvās uzlabotu braukšanas dinamiku, veiktspēju un dizainu.
Asphalt 7: Heatlejupielādēšanai būs pieejams vēl pirms šā gada beigām ganApple Store, ganGoogle Playtikai par 0,79 eiro.
Ikviens, kas vēlas savā garāžā redzēt īstu Juke-R, var paziņot par savu interesi iegādāties līdz šim visekstrēmāko Nissankrossoveru, nosūtot e-pastu uzJuke-R@Nissan.co.uk. Lai saņemtu sīkāku informāciju par Juke, lūdzu, apmeklējiet:www.facebook.com/NissanJukeOfficial.
Par Nissan Eiropā.
Kas liek Nissan izcelties?
Mēs ticam, ka visam, ko mēs darām, ir jāveicina inovācijas un jāsniedz aizrautība ikvienam: mēs ieviešam negaidītus risinājumus, kas klientiem sniedz inteliģentas priekšrocības, un vienmēr dāvājam pārsteigumus un sajūsmu tik daudz cilvēkiem, cik vien ir iespējams.
Mēs izgudrojāmkrossoverus- sākot ar Nissan Qashqai - un mazajiem automobiļiem piešķīrām aizrautību, ieviešot Nissan Juke. Mēs atbalstām inovatīvas idejas, kas nākotnes tehnoloģijas padara pieejamas jau šodien - ar Nissan LEAF, kas ir pirmais visiem pieejamais sērijveidā ražotais pilnībā elektriskais automobilis un neskaitāmu starptautisku godalgu ieguvējs. Kad domājam par veiktspēju, mēs saskatām izdevības sasniegt plašāku auditoriju, padarot veiktspēju patiesi pieejamu visiem, mēs izaicinām tradīcijas. Tādēļ mēs ne vien radījām superautomobili Nissan GT-R, bet arī izstrādājām Nissan DeltaWing, satriecošo pieeju izturības sacīkstēm, kas pārveido autosporta tradīcijas.
Nissan ir viens no Eiropā visplašāk pārstāvētajiem ārvalstu automobiļu ražotājiem un nodarbina vairāk nekā 14 500 cilvēku vietējās dizaina, izpētes un attīstības, ražošanas, loģistikas, pārdošanas un mārketinga nodaļās. Pagājušajā gadā Nissan ražotnēs Lielbritānijā, Spānijā un Krievijā tika uzbūvēti 677 000 automobiļi, šodien piedāvājot pārdošanai Eiropā 24 dažādus inovatīvus produktus.
Tas viss vēl vairāk nostiprina Nissan apņēmīgās ambīcijas kļūt par Āzijas automobiļu zīmolu numur 1 Eiropā.