Nissan paziņo par 2012. finanšu gada pirmā ceturkšņa pamatražošanas peļņu - 120,7 miljardiem jēnu.
Visā pasaulē šī finanšu gada pirmajā ceturksnī Nissan pārdevis kopā 1 210 000 automobiļus, kas ir par 14,6% vairāk, salīdzinot ar šo pašu periodu 2011. finanšu gadā. Globālā tirgus daļa ir palielinājusies par 0,4 %, sasniedzot 5,9%.
„Par spīti izaicinošajiem makroekonomiskajiem apstākļiem, Nissan šī finanšu gada pirmajā ceturksnī ir sasniedzis cienījamus rezultātus,"saka Nissan prezidents un izpilddirektors Karloss Gosns (Carlos Ghosn).„Pieprasījums pēc mūsu inovatīvajiem automobiļu modeļiem joprojām ir augsts, un drīz mūsu automobiļu klāstu papildinās vēl vairāk aizraujošu automobiļu, un mēs virzīsimies uz priekšu, lai sansniegtu mūsu finanšu gada prognozes."
Neto ieņēmumi ir palielinājušies par 2,6% līdz 2,1364 triljoniem jēnu (20,78 miljardiem eiro), bet parastā peļņa sasniedza 111,5 miljardus jēnu (1,08 miljardus eiro) un neto ieņēmumi - 72,3 miljardus jēnu (700 miljonus eiro).
Periodā no šī gada aprīļa līdz jūnijam Nissan turpināja izpildīt savuPower 88vidēja termiņa biznesa plānu, kura sastādīšanas mērķis ir paplašināt produktu sortimentu un stiprināt zīmola klātbūtni un tirdzniecību visā pasaulē. Šī plāna ietvaros pirmā ceturkšņa laikā tika laisti klajā divi jauni automobiļu modeļi, tostarp Nissan Altima Amerikas Savienotajās Valstīs un Nissan NV350CaravanJapānā.
Nākamajos šī finanšu gada ceturkšņos jauno produktu laišanas klajā tempu un apjomu plānots palielināt, atjaunojot Nissan, Infiniti un Venucia zīmolu populārāko automobiļu modeļu klāstus. Papildus tam Nissan uzlabo sava zīmola atpazīstamību, atklājot globālo multivides reklāmas kampaņu „WHAT IF_", kas tiek izvietota ceļojumu galamērķos un digitālajos medijos. Lai paaugstinātu tirdzniecības apjomu, visa 2012. finanšu gada garumā plānotas arī turpmākas zīmola aktivitātes un produktu laišanas klajā.
Piezīme: Summas uz eiro pārvērstas lasītāju ērtībām pēc vidējiem šī finanšu gada valūtas maiņas kursiem līdz pašreizējam brīdim - 102,8 jēnas par 1 eiro.