NISSAN PAZIŅO PAR 5% TIRDZNIECĪBAS APJOMU PIEAUGUMU EIROPĀ. / SIA NORDE / Jaunumi

NISSAN PAZIŅO PAR 5% TIRDZNIECĪBAS APJOMU PIEAUGUMU EIROPĀ.

2012. kalendārā gada vidū Nissan pretojas Eiropas automobiļu tirgus pieprasījuma tendencei, kas parāda pieprasījuma samazināšanos, paziņojot par 5% tirdzniecības apjoma pieaugumu, salīdzinot ar 2011. gadu.

 

Vidējais klientu pieprasījums pēc jauniem automobiļiem Eiropā šī gada janvāra - jūnija periodā ir aptuveni par 4,5% jeb 428 000 automobiļiem zemāks nekā 2011. gadā, ko daļēji izraisījusi ieilgusī ekonomiskā nestabilitāte reģiona dienvidos.

 

Nissan ir paziņojuši par vairāk nekā 366 000 pārdotiem automobiļiem šī gada pirmo sešu mēnešu laikā, kas ir vairāk nekā par 18 000 automobiļu vairāk, salīdzinot ar to pašu periodu 2011. gadā. Šie sasniegumi atspoguļojas arī Nissan kopējā Eiropas tirgus daļā, kas šī gada pirmo sešu mēnešu laikā ir vidēji pārsniegusi 3,9%.

 

Šos panākumus apliecina arī stabilie šī gada tirdzniecības rezultāti jūnijā. 2012. gada jūnijā Nissan pārdevis 65 626 automobiļus, kas ir par 14% vairāk nekā 2011. gada jūnijā, sasniedzot mēneša tirgus daļu 3,9% apmērā (par 0,6% vairāk pret šo pašu periodu pērn).

 

Populārākie Nissan automobiļu modeļi - Qashqai un Juke.

 

Nissankrossoveru„ģimenes" popularitāte ir tik pat spēcīga kā agrāk. Tikai šī gada jūnijā vien Nissan pārdevis vairāk nekā 40 000krossoveru- galvenokārt Sanderlendā ražotos Nissan Qashqai un Nissan Juke, kas veido 23% pieaugumu salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu.

 

Nissan ir apņēmības pilns arī turpmākajos gados saglabāt dominējošo pozīcijukrossoverusegmentā. Nissan JukeNISMO, kas pasaulei tika prezentēts pagājušā mēneša Lemānas 24 stundu izturības sacīkstēs, būs pirmais arNISMOemblēmu rotāto automobiļu sērijā, kuru raksturīgākās iezīmes būs izteikts stils, izcila veiktspēja un sportiska vadāmība.

 

Nissan panākumi pasažieru automobiļu segmentā atspoguļojas arī vieglo komerctransportlīdzekļu (LCV) segmentā. Par spīti vispārējam vieglo komerctransportlīdzekļu pieprasījuma kritumam par vairāk nekā 3%, Nissan salīdzinājumā ar pagājušo gadu, pateicoties Spānijā ražotajam Nissan NV200 un pikapam - Nissan Navara, ir palielinājis tirdzniecības apjomus un uzlabojis tirgus daļu segmentā līdz 3,1%.

 

Tirgus daļa Ziemeļvalstīs - 3,8%.

 

Nissan Nordic Europeturpina gūt stabilus panākumus gada pirmajā pusē.Nissan Nordic EuroperīkotājdirektorsJaceks Gorskis (Jacek Gorski)stāsta: „Mēs strādājām ļoti izaicinošos tirgus apstākļos, pieredzot ievērojamas izmaiņas nodokļu likumdošanā Dānijā un Somijā, kā arī tiekot galā ar aizvien pieaugošajām neskaidrībām, ko izraisa ekonomiskā situācija Eiropā. Mums izdevās sasniegt 3,8% tirgus daļu, un mums ir pamatīgi plāni panākt arī turpmāku tirgus daļas pieaugumu gada otrajā pusē."

 

„Jo sevišķi apmierināti mēs esam ar mūsu inovatīvā elektriskā automobiļa - Nissan LEAF tirdzniecību. Mēs to esam laiduši klajā visās Ziemeļu valstīs un Igaunijā un gatavojamies uzsākt tā tirdzniecību arī Latvijā. Tā tirdzniecības apjomi pieaug ar katru mēnesi, jau pārsniedzot 200 automobiļus mēnesī un tuvojoties 300. Tas ir pirmais elektriskais automobilis, kas šajā reģionā tiek pārdots tādos apmēros",turpina Gorskis.