NISSAN GT-R 2013. GADĀ - VĒL ĀTRĀKS.
Nissan ikoniskās veiktspējas flagmanis GT-R ir ieradies Eiropā, lai 2013. gadu sagaidītu ar vēl labākiem reakcijas laikiem, lielāku stabilitāti un vēl precīzāku vadāmību. Kopā ar uzlaboto 2013. gada 370Z, GT-R atrodas Nissan veiktspējas automobiļu klāsta priekšgalā.
Pašā Nissan klāsta augšgalā GT-R tagad var lepoties ar pārstrādāto 550 ZS 3,8 litru dubultās turbopūtes V6 dzinēju, kas nodrošina uzlabotu reakciju pie vidējiem un augstiem apgriezieniem. Modificēti ir arī amortizatori, atsperes un priekšējais pretapgāšanās stienis. Tā rezultātā sasniegta labāka stabilitāte, braucot ar lielu ātrumu, uzlabota vilce, nodrošināts vienmērīgāks brauciens un bagātīgāks baudījums autovadītājam.
0-100 km/h sasniegšanas laiks tagad ir tikai 2,7 sekundes, par 0,1 sekundi mazāk nekā 2012. gada modelim. Uzlabotais modelis ir arī vēl ātrāks - maijā veiktajos izmēģinājuma braucienos slaveno Nirburgringas trasi Vācijā tas pieveica 7 minūtēs 19,1 sekundē.
Kazutoši Mizuno (Kazutoshi Mizuno), GT-R radītājs, atklāja, ka 0,5 sekundes šajā karstajā aplī tika zaudētas satiksmes dēļ, norādot, ka 2013. gada GT-R spēj apli paveikt 7 minūtēs un 18,6 sekundēs. To varam salīdzināt ar 2012. gada GT-R 7 minūtēm un 21 sekundi.
GT-R vienmēr demonstrē Nissan jaunākās tehnoloģijas, un veiktās modifikācijas balstītas uz datiem, kas iegūti 2012. gada Nirburgringas 24 stundu autosacīkstēs Vācijā.
Nissan GT-R ir vēl neredzēta četru riteņu piedziņas superautomobiļa kupeja, kur modeļu klāsta vēsture un pieredze pārsniedz vairāk nekā četras desmitgades.
Kad pašreizējā GT-R versija debitēja 2009. gadā, tā agresīvais dizains un pērkona grāvienam līdzīgais sniegums masu medijos izraisīja īstu viesuļvētru un jūsmas pilnas atsauksmes. Kopš tā laika ik gadu tā sniegums tiek rūpīgi uzlabots.
2013. gada Nissan GT-R jau ir pieejams pasūtījumiem pie oficiālajiem dīleriem Somijā un Zviedrijā.
Sīkāk par GT-R tehniskajiem uzlabojumiem:
Dzinējs:
- Jauni augstas veiktspējas inžektori daudz precīzāk kontrolē degvielas padevi un nodrošina uzlabotu reakciju vidējo un augsto apgriezienu diapazonā.
- Jauni turbopūtes apvada pretvārsti samazina piespiedu degvielas padeves straujo spiediena pazemināšanos, vēl vairāk uzlabojot reakciju.
- Jauns eļļas deflektors palīdz uzturēt stabilāku eļļas spiedienu un samazina rotācijas berzi, it sevišķi braucot ar paaugstinātiem apgriezieniem.
Šasija:
- Izmērot GT-R apgāšanās centru, veicot pagriezienus un ņemot vērā iemavu un riepu novirzi, Nissan inženieri ir uzlabojuši piekares konstrukciju un veikuši izmaiņas amortizatoru, atsperu un priekšējā pretapgāšanās stieņa uzbūvē, lai pazeminātu smaguma centru.
- Priekšējai balstiekārtai uzstādītas jaunas stabilizatoru skrūves, kas nodrošina precīzāku sānsveri un stabilitāti, izbraucot līkumus.
- Spēja nodot griezes momentu no piedziņas vārpstas uz rumbām ir paaugstināta, lai uzlabotu uzticamību augstas slodzes situācijās, piemēram, sacensībās trasē.
Virsbūve:
- Priekšējā un instrumentu paneļa konstrukcija ir pastiprināta, kā rezultātā nodrošināta vēl stingrāka virsbūve un labāka kontrole pār piekari.
2013. gada Nissan 370Z.
Pirmo reizi atklāts Parīzes 2012. gada automobiļu izstādē, 2013. gada 370Z ir perfekts GT-R dublieris.
Tā krāsu paletei ir pievienotas divas jaunas, skatienu piesaistošas krāsas - Meguma Red un Midnight Blue -, bet papildaprīkojumā tiek piedāvāts jauns 19 collu vieglmetāla disku dizains. Kalto alumīnija disku pārsteidzošais virpuļveida dizains piešķir 370Z vēl jaudīgāku izskatu un lieliski ļauj saskatīt vēl vienu jaunu dizaina īpašību - sarkanos bremžu suportus. Tie pieejami standarta aprīkojumā gan kupejai, gan rodsteram un nodrošina 370Z izteiksmīgajam profilam autosporta iedvesmotu krāsas „triepienu". Papildus tam kupejas modeļi tagad ir aprīkoti arī ar tādiem pašiem 18 collu disku dizainiem, kas pašreiz tiek piedāvāti rodsteram.
Jaunu izskatu ir ieguvis arī priekšējais bamperis, kurā gar priekšējo riteņu arkām izteiksmīgās, vertikālās kolonās tagad iebūvēti LED dienas gaitas lukturi. Tie atjaunotajam modelim piešķir pārliecinošus vaibstus, kā arī nodrošina lielisku redzamību.
Gan
kupejai, gan rodsteram jaudu nodrošina 328 ZS, 3,7 litru V6 dzinējs, un
abiem ir vienādi augstas specifikācijas. Pateicoties tādām
tehnoloģiskām inovācijām kā Syncro Rev Control - pasaulē pirmajai pilnībā sinhronizētajai apgriezienu kontroles
sistēmai, pārslēdzot pārnesumus uz augšu/leju -, 370Z joprojām ir viens
no aizraujošākajiem, tomēr pieejamajiem sporta automobiļiem savā
sektorā.