NISMO STĀSTS UN JUKE NISMO ĪSUMĀ / SIA NORDE / Jaunumi

NISMO STĀSTS UN JUKE NISMO ĪSUMĀ

Gandrīz pirms 50 gadiem Nissan inženieriem dzima vienkārša ideja mēģināt paaugstināt pārdošanas apjomu ar autosporta palīdzību - viņi uzstādīja jaudīgu dzinēju parastā japāņu automobilī. Kad viņi saprata, kādu potenciālu atklājuši, viņi uzbūvēja 100 paraugus, lai izpildītu stingrās homologācijas prasības. 1964. gada 1. maijā tika atklāts Nissan Skyline 2000GT (S54). Pirmo reizi bija izpaudiesNismogars!

Šī pieeja noveda pie četru riteņu piedziņas R32 GT-R dominances, kas veselu paaudzi uzvarēja gan reālās, gan virtuālās sacīkšu trasēs. Apjaušot digitālā laikmeta potenciālu,Nismoautomobiļi kļuva par globālām „Sony" veiksmīgoGran Turismo®spēļu sērijas superzvaigznēm. Aizraujošie automobiļi vairs nebija tikai turīgo aprindu minoritātes privilēģija.

2013. gadāNismoentuziasms un inovācijas joprojām plaukst un zeļ. Šodien pieredze tiek nodota no sacīkšu trases uz ielām, nekad neaizmirstot arī par saikni arNismocienītājiem digitālajā pasaulē.

Nismoierodas Eiropā.

Pamatojoties uz stabilo autosporta novatoru reputāciju Japānā, Nissan savu veiktspējas mantojumu pirmo reizi ir atveduši arī uz Eiropas ceļiem.

Nismomodeļu klāsts Eiropā tiek atklāts ar Nissan Juke, kurš „ierakstīs pirmo nodaļu" plašražošanas automobiļu vēsturē, atklājot modeļu klāstu, kas iedvesmu guvuši no autosporta DNS un sacīkšu trasēs līdz pilnībai noslīpētām inženiertehnoloģijām. Nākamais Nissan automobiļu modelis, kurš „gaida savu kārtu" uzNismouzlabojumiem, būs Nissan 370Z, kas pārdošanā nonāks vēlāk 2013. gadā.

JukeNismo- kompakts krosovers arNismouzlabojumiem.

Kritiķu slavētajam un ārkārtīgi veiksmīgajam Juke kompaktajam krosoveramNismonozīmē uzlabotu dizainu, veiktspēju un vēl sportiskāku vadāmību.Nismonosaukums ir atvasināts noNissan Motorsports International Co. Ltd., un automobilis ir apveltīts ar oriģināliem zīmola veiktspējas DNS elementiem.Nismoautomobiļa versija apmierinās visas to Juke klientu prasības, kas vēlas izcelties no pūļa ar atšķirīgu un personalizētu automobili.

Sākuma punkts ir standarta Juke radikālais dizains, kur unikālā kombinācijā apvienotas sporta kupejas kontūras unSUVstils. Taču automobiļa pārveidošana parNismoversiju nenozīmē tikai izmaiņas automobiļa virsbūves piedāvājumā un sportiskā kabīnes dizainā.

Visam, kas ticis mainīts, ir savs pamatojums, kam par iedvesmu kalpojuši kompānijas autosportam veltītie gadu desmiti. Nissan unNismoinženieri ir izstrādājuši jaunu, aerodinamisku virsbūvi, kas Juke piešķir vēl efektīgāku, dinamiskāku un jaudīgāku dizainu.

Jaunajai JukeNismoversijai ir zemāks priekšējais un aizmugures bamperis un sānu spoileri, kā arī pārveidota priekšējā reste un aizmugures spoileris, kas vēl labāk kontrolē gaisa plūsmu. Šie uzlabojumi samazina pacelšanās efektu priekšā un aizmugurē, uzlabojot arī veiktspēju. Jaunie, stilīgie 18 collu vieglmetāla diski un platās riepas nodrošina labāku saķeri un vēl vairāk izceļ JukeNismoklātbūtni uz ceļa. Sarkanās sānu spoguļu uzlikas un svītra, kas iezīmē automobiļa apakšdaļu, acumirklī ļaus atpazīt to kāNismoautomobili.

Vēl vairāk jaudas bez kompromisiem.

Zem dzinēja pārsega atrodas uzlabota Nissan 1,6 litru tiešās iesmidzināšanas turbopūtes benzīna dzinēja versija. Jauda ir paaugstināta no 140 kW (190 ZS) līdz 147 kW (200 ZS), un griezes moments - no 240 Nm līdz 250 Nm. Tie nav liela mēroga uzlabojumi, kas veikti, neņemot vērā izmaksas un efektivitāti, bet nelieli pilnveidojumi, kas pircējiem sniedz vairāk, tomēr neliekot upurēt ekoloģiskumu.

Automobiļa pievilcības noslēpums ir arī tā dāvātā uzlabotā dinamiskā braukšanas pieredze. Līdz ar stingrākiem piekares parametriem un jaunām izmaiņām stūres iekārtā, kas nodrošina sportiskāku vadāmību un uzlabotu kontroli pār vilci, jaunā automobiļa versija būs pieejama arī ar griezes momenta vektoru tehnoloģiju (tikai4WD), kas aizgūta noR35Nissan GT-R un sniedz labāku saķeri un pagriezienu izbraukšanas kapacitāti. Klienti var izvēlēties2WDversiju ar sešu pārnesumu manuālo transmisiju vai4WDversiju ar bezpakāpju variatora transmisiju (CVT) ar 7 pārnesumu manuālo režīmu, kas irNismoīpaši uzlaboti.

Autovadītājiem, kas no savaNismosagaida vēl vairāk, tiks piedāvāta vēl jaudīgāka versija. Tās Juke forma joprojām tiek izstrādāta, un flagmaņa variants sniegs vēl precīzāku vadāmību un vairāk jaudas, lai klientiNismopiedzīvojumu varētu izbaudīt pilnībā.

VisāmNismoversijām dizaina uzlabojumi turpinās arī automobiļa salonā, kur stūre, pedāļi, mērinstrumenti, pārnesumu sviras uzgalis un durvju apdare ir izstrādāti no jauna, lai uzsvērtu brauciena sportiskās sajūtas. Lai vēl vairāk izceltu automobiļa sportisko personību, ir ieviesti īpašiNismosporta sēdekļi ar zamša apdari un sarkanām vīlēm, tie ir īpaši atbalstoši un ērti, izbraucot līkumus.

Nismodigitālajā pasaulē.

Nismoceļš no sacīkšu trases uz ielām sākas caur digitālo videospēļu pasauli. Pēc tam, kad 2011. un 2012. gadā automobilis pasaules automobiļu izstādēs parādījās kā konceptautomobilis, JukeNismoplašražošanas izskatā tūkstošiem autosacīkšu līdzjutēju priekšā oficiāli debitēja 2012. gada jūnijā Lemānas 24 stundu sacīkstēs. Nav iespējams izdomāt vēl atbilstošāku atklāšanas pasākumu!

Nākamā izdevība izbaudīt pirmoNismoautomobiļa modeli Eiropā bija ar „Asphalt 7: Heat" mobilās spēles palīdzību uzAppleunAndroidplatformām 2012. gada beigās. Sasniedzot miljoniem cienītāju, sportiskā Juke pievienošanās digitālajai pasaulei bija izcila iespējaNismo, kas veselai paaudzei jau bija pazīstams caur ikonisko japāņu zīmolu „Sony"GranTurismo®spēļu sērijā.

Juke jau ir pārsteidzošs veiksmes stāsts, uz šo brīdi Eiropā ir uzbūvēti vairāk nekā 330 000 automobiļi. Tā ir arī lieliska reklāma Nissan ražotnei Eiropā, jo JukeNismotiks būvēti pasaules līmeņa Nissan ražotnē Sanderlendā, Lielbritānijā, kur tiek ražotas arī Nissan Juke standarta versijas.