NISSAN 370Z NISMO 2013. GADA „GUMBALL 3000" RALLIJĀ
- JaunaisNismodemonstrē dinamisku debiju.
- Pie automobiļa stūres komanda no izdevniecības „L'Ecurie" un žurnāla „INTERSECTION Magazine".
- Pasākums ilgst septiņas dienas, un maršruts gandrīz 5000 kilometru garumā cauri 13 Eiropas valstīm.
- Jaunais Nissan 370ZNismoizceļas ar 344 ZS dzinēju un ekskluzīvoNismošasiju.
- Vairāk nekā viens miljons fanu varēs vērot šo pasākumu visa tā maršruta garumā.
Tas ir izbrauciens, par kādu superautomobiļu entuziasti var vienkārši sapņot: nedēļu ilgs gandrīz 5000 km garš piedzīvojums cauri 13 valstīm pie stūres vienam no visdedzīgāk gaidītajiem 2013. gada jaunajiem automobiļiem.
Nissan apvienojas vienā komandā ar franču izdevniecību „L'Ecurie" un žurnālu „INTERSECTION Magazine", lai piedalītos 2013. gada "Gumball 3000" rallijā - pasauli visvairāk intriģējošo un viskārdinošāko automašīnu Viseiropas parādē -, kas sākās Kopenhāgenā šī gada 18. maijā.
Šīs komandas dalība dod iespēju miljoniem skatītāju, kas tiek prognozēti visa maršruta garumā, gūt pirmos iespaidus par intrigu raisošo jauno Nissan 370ZNismodarbībā. Rallijam „Gumball 3000" ir lieliska vēsturiska aura, un tā nodrošina teicamu „dunku", lai izstumtuNismo, digitālā laikmeta produktu, Eiropas ielās.
Komanda startē ar 56. numuru - numuru, kam ir liela nozīme Nissan, kas Lemānas 24 stundu sacīkstēs 2012. gadā, kurās Nissan startēja ar Nissan DeltaWing, saistībā ar „Garage 56". Nissan arī 2014. gadā atgriezīsies „Garage 56", kas ir rezervēta novatoriskiem eksperimentāliem automobiļiem, ar pilnīgi jaunu sacīkšu autombili, kurā būs izmantotas jaunākās elektriskās tehnoloģijas.
Pirmo reizi Nissan 370ZNismotika redzēts Barselonā 2013. gada janvārī, tad tas debitēja Ženēvas automobiļu izstādē martā, un ir paredzēts, ka tas sāks greznot Nissan dīleru autocentrus jau šī gada otrajā pusē. Nissan 370ZNismodzinējs ir modificēts 344 ZS sešu cilindru dzinējs, un tas lepojas ar ekskluzīvu šasiju, kas noregulēta tā, lai sniegtu asākas izjūtas un vēl aizraujošāku braukšanas baudījumu. Tas spēj paātrināties no 0 līdz 100 km/h tikai 5,2 sekundēs, jaunais Z līdz Eiropai atnāk pa pirmāNismomodeļa „pēdām" -Juke Nismo.
Patriks Meiņans (Patrice Meignan) un Džeremijs "Džejs" Talto (Jeremy "Jey 'Taltaud), kas ir regulāri „Gumball 3000" dalībnieki, ir pie stūres Nissan 370ZNismo, kurš izceļas ar īpašu maskēšanās krāsojumu, kas ir speciāli izstrādāts šim pasākumam. Abi publicējas žurnālā „INTERSECTION Magazine", un viņi ziņo par rallijā notiekošo pa visiem galvenajiem sociālo mediju kanāliem. Turklāt fani var sekot notikumiemNismo.tv, kur pieejami ikdienas video ieraksti par iepriekšējās dienas spilgtākajiem brīžiem.
„Gumball 3000" kopš pirmā rallija 1999. gadā ir kļuvis par centrālo notikumu superautomobiļu entuziastiem no visas pasaules. „Gumball 3000", kas ir nosaukts par godu 1976. gada kulta filmai ar galveno varoni Maiklu Saracinu (Michael Sarrazin), gadu gaitā kā dalībniekus ir piesaistījis milzum daudz slavenību, tai skaitā, mūziķi Džeju Keju (Jay Kay), bijušo „F1" čempionu Deimonu Hilu (Damon Hill) un modes dizaineri Donnu Karanu (Donna Karan).
Garets Dansmors (Gareth Dansmore), Nissan Eiropas filiāles ģenerāldirektors skaidro: "Gumball ir lieliski piemērots 370Z Nismo, jo tas ir rallijs pa autoceļiem, kas dod iespēju tūkstošiem fanu tikt tuvāk saviem sapņu automobilim. Padarīt kārdinošas automašīnas pieejamas ir Nissan zīmola būtība, un ar mūsu novatorisko Nismo.tv platformu Youtube portālā mūsu klienti var sekot līdz rallija gaitai."
Startējis Kopenhāgenā 18. maijā, rallijs ilgs līdz 25. maijam, noslēdzoties Monako, kur tai laikā notiks 2013. gada „Formula 1" autosacīkšuGrand Prix de Monaco.
„Gumball 3000" 2013. gada maršruts:
18.05. - 19.05. Kopenhāgena>
19.05. Stokholma
20.05. Helsinki > 20.05. Santpētersburga
21.05.Tallina > 21.05. Rīga
22.05. Viļņa > 22.05. Varšava
23.05. Krakova > 23.05. Vīne
24.05 Verona > 24.05. Montekarlo
25.05 Montekarlo
Par Nissan Eiropā
Nissan var lepoties, ka tam no visiem ārvalstu autoražotājiem ir viena no visaptverošākajām klātbūtnēm Eiropas tirgos; tas nodarbina vairāk nekā 14 500 vietējos darbiniekus visās jomās: dizaina, pētniecības un attīstības, ražošanas, loģistikas un pārdošanas un mārketinga jomās. Pagājušajā gadā Nissan rūpnīcas Apvienotajā Karalistē, Spānijā un Krievijā saražoja vairāk nekā 695 000 automobiļu, tostarpmini-MPV, godalgotus krosoverus, apvidus automobiļus un furgonus. Nissan šodien piedāvā 24 dažādus un inovatīvus produktus pārdošanai Eiropā, un tas plāno kļūt par vadošo Āzijas autoražotāju zīmolu Eiropā.
http://www.newsroom.nissan-europe.com/