SAN LEAF IEKARO PĀRDOŠANAS VIRSOTNES, PĀRSPĒJOT AUTOMOBIĻUS AR IEKŠDEDZES DZINĒJIEM / SIA NORDE / Jaunumi

SAN LEAF IEKARO PĀRDOŠANAS VIRSOTNES, PĀRSPĒJOT AUTOMOBIĻUS AR IEKŠDEDZES DZINĒJIEM

Nissan LEAF atkal sasniedzis nozīmīgus rezultātus, ieņemot otro vietu vispārējā automobiļu tirdzniecībā Norvēģijā, tādējādi pārspējot virkni pazīstamu automobiļu zīmolu iekšdedzes dzinēju automobiļus.

Šis mēnesis panākumu ziņā nav bijis vienīgais nozīmīgus rezultātus sniedzošs mēnesis - šobrīd Nissan LEAF Norvēģijā kopumā atrodas tirdzniecības rādītāju 5. pozīcijā 2013. gadā un bijis 13. vietā 2012. gadā. Kopš pārdošanas sākuma pirms 18 mēnešiem Norvēģijā ir pārdots vairāk nekā 4500 100% elektrisko Nissan LEAF, kas to padara par Nissan zīmola pieprasītāko automobili šajā tirgū.

Nissan vecākais tirdzniecības un mārketinga viceprezidentsPols Vilkokss(Paul Willcox) paredz vēl lielākus jaunā automobiļa modeļa panākumus, to komentējot šādi:"Aprīlī ar šo iecienīto automobiļa modeli esam pārspējuši milzumdaudz citu autoražotāju populāru automobiļu modeļu. Lai gan konkurenti piedāvā daudz un dažādus automobiļus ar dažādu virsbūvju stilu, dzinēju veidiem un apdares un aprīkojuma līmeņiem, pašreizējais Nissan LEAF ir vienkārša veidola, transmisijas un specifikācijas automobilis."

Viņš turpina:"Martā mēs uzsākām jaunā Nissan LEAF ražošanu Apvienotajā Karalistē, ieviešot vairāk nekā 100 izmaiņu un trīs aprīkojuma līmeņus. Ar šo jauno, Eiropai individuāli izstrādāto automobili, kas dīleru autocentros nonāks maijā, mēs paredzam, ka turpmākie mēneši apliecinās neapstrīdamu virzības tendenci 100% elektrisko automobiļu tirdzniecībā Eiropā. Šobrīd Norvēģijā Nissan LEAF ir vairākuma izvēle, izvēloties automobili ģimenes vai darba vajadzībām, jo šī automobiļa sniegums ir tāds pats kā automobilim ar iekšdedzes dzinēju, toties tas nerada nekādus izmešus."

Norvēģijā jau daudzus gadus, izmantojot nodokļu un lietošanas atvieglojumus, ir sekmēta elektrisko automobiļu izmantošana, un šī progresīvā politika attiecībā uz elektriskajiem automobiļiem ir vainagojusies ar to, ka pircēji aizvien biežāk izvēlas nulles izmešu automobiļus. Norvēģijas valdība un vietējās pašvaldības ir samazinājušas PVN likmi līdz nullei, ieviesušas tikai elektrisko automobiļu parkus un atļāvušas braukšanai izmantot autobusu joslas, tādējādi rosinot norvēģus pāriet uz nulles izmešu automobiļiem. Lai arī turpmāk sekmētu elektrisko automobiļu lietošanu, nesen Oslo dome ir pieņēmusi lēmumu turpmāko četru gadu laikā palielināt ierīkojamo uzlādes punktu skaitu no 100 līdz 200 gadā.

Norvēģijas Elektrisko transportlīdzekļu asociācijas prezidentsSnurre Slētvulds(Snorre Sletvold) panākumus skaidroja šādi:"Saprotams, ka elektrisko automobiļu pārdošanas ziņā uz vienu cilvēku Norvēģija ir vadošajā pozīcijā pasaulē, un mēs kā tauta ar to lepojamies. Mēs skaidri parādām citām valstīm Eiropā un pasaulē, ka, veidojot infrastruktūru un ieviešot atjautīgu elektrisko automobiļu lietošanas stimulēšanas sistēmu, cilvēki iegādājas nulles izmešu automobiļus un lieto tos katru dienu."

Viņš turpina:"Mums var būt lielas naftas rezerves, taču mūsu valdība elektrisko automobiļu atbalstīšanu uzlūko kā ieguldījumu piesārņojuma mazināšanā, gaisa kvalitātes paaugstināšanā un sabiedrības veselības uzlabošanā, un ceru, ka citas valstis sekos šim piemēram."

Nissan LEAF pārdošanas panākumi vērojami jau pirms jaunās, Eiropā ražotās automobiļa versijas laišanas tirdzniecībā. Jaunajā LEAF versijā tiks piedāvāts 100 pašreizējā automobiļa modeļa uzlabojumu. Tie ietver palielinātu nobraucamo attālumu līdz 199 km, par 50% ātrāku uzlādi, 40 litru papildu telpas bagāžas nodalījumā un par 70% efektīvāku automobiļa salona sildītāju, kas ievērojami uzlabo braukšanas diapazonu ziemas apstākļos. Turklāt balstiekārta ir optimizēta atbilstoši Eiropas specifikai, un, ievērojot klientu atsauksmes, automobiļa salona apdares iespējas ir papildinātas ar jaunu apdari tumšā krāsā. Tagad jaunais Nissan LEAF ir pieejams trīs aprīkojuma līmeņos ar jaunu standarta aprīkojuma līmeni -Visia, kas piedāvā mazāko sākuma cenu šajā klāstā, unTeknaaprīkojuma līmeni, kas ir tehnoloģijām bagāts un ar ādas apdari, piedāvājot augstākās kvalitātes specifikāciju iespējas.

Jaunais Apvienotajā Karalistē ražotais Nissan LEAF klāsts tiks laists tirdzniecībā Eiropā no 2013. gada jūnija.

 

Pārdošanas rādītāji aprīlī - no 01.04.2013. līdz 30.04.2013.

 

1.Volkswagen Golf

903

6,5

2.Nissan LEAF

455

3,3

3.Toyota Auris

431

3,1

4.Toyota RAV4

410

2,9

5.Mitsubishi Outlander

387

2,8

6.Volvo V40

369

2,6

7.Ford Focus

325

2,3

8.Volkswagen Passat

324

2,3

9.Volkswagen Tiguan

316

2,3

10.Toyota Yaris

297

2,1

 

Piebilde redaktoriem:Plašāka informācija par elektrisko automobiļu panākumiem Norvēģijā ir ietverta videomateriālā; šajā paziņojumā presei ir saite uzNissan Newsroom Europe. Videomateriālā ir uzņemti Norvēģijas Vides aizsardzības ministra, Oslo Transporta un vides aizsardzības komisāra un Elektrisko transportlīdzekļu asociācijas prezidenta komentāri.

Informāciju par jauno LEAF un tā attēlus var skatīt: http://newsroom.nissan-europe.com/