NISSAN 2013. GADA STARPTAUTISKAJĀ FRANKFURTES AUTOMOBIĻU IZSTĀDĒ
Jauna Nissan automobiļa modeļa pasaules pirmizrāde.
- Viena no 2013. gada Starptautiskās Frankfurtes automobiļu izstādes zvaigznēm būs Nissan pārsteiguma atklāšana.
Nissan - zīmols, kuram 2013. gadā sekot līdzi.
- Nissan zīmola pamats ir stabils pārdošanas apjoms, pamanāmi jaunie automobiļu modeļi un pasaules klases tehnoloģijas.
- Nissan mērķis ir līdz 2016. gadam kļūt par vadošo Āzijas automobiļu ražotāju zīmolu Eiropā.
- Stabilais 2012. gada pārdošanas temps līdz šim ir uzturēts arī 2013. gadā.
Friend-Me konceptautomobilis piedzīvo debiju Eiropā.
- Prezentē satriecošo Nissan dizaina vīziju.
- Moderns automobiļa salons ar četrām sēdvietām un vairāku ekrānu infoizklaides sistēmu.
- Nākamajai automobiļu pircēju paaudzei pievilcīgs dizains.
Jaunajā, paplašinātajā Nissan automobiļu personalizācijas programmā iekļautas arī jaunā Note un jaunā Micra.
- Jaunas aksesuāru un krāsu apdares iespējas Juke personalizēšanai.
- Jauns personalizēšanas aksesuāru klāsts jaunajai Note un jaunajai Micra.
Nissan turpina savu misiju - piedāvāt nākotni jau šodien, un spers vēl vienu būtisku soli tās virzienā arī 2013. gada Frankfurtes automobiļu izstādē. Nissan stendā turpināsies zīmola modernāko dizainu un tehnoloģisko inovāciju prezentācijas.
Gatavs ieviest jaunas inovācijasSUVsegmentā, otrdien, 2013. gada 10. septembrī plkst. 13:15 (pēc Centrāleiropas laika) Starptautiskās Frankfurtes automobiļu izstādes Nissan stendā, 8. zālē pasaules pirmizrādi piedzīvos jauns Nissan masveida ražošanai paredzēts automobiļu modelis.
Veiksmes stāsts turpinās.
Nissan mērķis - līdz 2016. gadam kļūt par vadošo Āzijas autoražotāju zīmolu Eiropā gūst panākumus, jo tas jau var lepoties ar līderpozīciju tādos nozīmīgos tirgos kā Lielbritānija, Francija, Spānija un Itālija.„Par spīti vispārējai tirgus lejupslīdei, Nissan pērn sasniedza rekordaugstu tirgus daļu, un mēs vēlamies to turpināt arī 2013. gadā,"apliecina Gijoms Kartjē (Guillaume Cartier),Nissan Europevecākais viceprezidents pārdošanas un mārketinga jautājumos.
Nissan Friend-Me konceptautomobilis.
Apvienojot pārsteidzošu dizainu ar modernu augstākās kvalitātes automobiļa salonu, Friend-Me konceptautomobilis ir fascinējošs atklājums par to, kā varētu izskatīties nākotnes automobilis. Tas ir konstruēts, izmantojot to pašu procesu, kas iedvesmoja Nissan inovatīvo krosoveru klāstu. Friend-Me prezentē Nissan nākamās paaudzes dizaina „valodu" un pēta pilnībā savienojumā esošas un interaktīvas automobiļa kabīnes sniegtās iespējas.
Friend-Me ir radīts, ņemot vērā nepārtraukti tiešsaistē esošo braucēju vajadzības un vēlēšanās, integrējot braucējus ikvienā braucienā un pozicionējot automobili kā informācijas un izklaides centru.
Nissan automobiļu personalizācijas programma.
Frankfurtē tiek turpināti arī Nissan centieni piedāvāt klientiem vēl plašāku izvēli, ieviešot jauno, drosmīgo automobiļu personalizācijas programmu. Sekojot ārkārtīgi veiksmīgajai programmas ieviešanai Juke klāstā, Nissan iniciatīvu paplašina, iekļaujot tajā jauno Note un jauno Micra. Paplašinātā programma nozīmē, ka Juke pircējiem tiks piedāvāta vēl plašāka aksesuāru un to krāsu izvēle ar gandrīz bezgalīgu kombināciju iespējām. Papildinot jaunās programmas atklāšanu, Nissan ievieš arī inovatīvo, jauno3Dkonfiguratoru tiešsaistē, kas pircējiem piedāvā iespēju priekšskatīt sava automobiļa sapņu dizainu no jebkura iespējamā leņķa.