NISSAN NOSLĒDZ GLOBĀLU SADARBĪBAS LĪGUMU AR UEFA ČEMPIONU LĪGU
Nissan Motor Co, Ltd. šodien ziņo par četru gadu globāla sadarbības līguma noslēgšanu arUEFA Čempionu Līgu, ieskaitot UEFA Superkausu. Šis līgums ir Japāņu autoražotāja līdz šim lielākais sponsorēšanas darījums, un līdz ar to Nissan kļūst par oficiālo partneri visā pasaulē no 2014./15. līdz 2017./18. gada sezonai.
„Aizraujošas inovācijas ir Nissan „lauciņš", un kopā ar UEFA mēs vēlamies bagātināt UEFA Čempionu Līgas pieredzi," saka Roels de Vrīss (Roel de Vries), Nissan korporatīvais viceprezidents un globālā mārketinga un komunikāciju direktors. „Eiropas visprestižākais klubu turnīrs būs svarīga platforma Nissan, un mūsu mērķis ir parādīt faniem visā pasaulē, ka mūsu automobiļi ir tikpat aizraujoši kā futbols - gan vienu, gan otru rada cilvēki, kas mīl to, ko viņi dara."
Kā oficiālajam partnerim Nissan būs plaša mēroga tiesības uz spēlēm, pirmsspēļu treniņsesijām, saturu, medijiem, apkalpošanas infrastruktūru, pasākumiem un finālu.
Komentējot noslēgto līgumu, Gijs Lorēns Epšteins (Guy-Laurent Epstein), UEFA Events SA mārketinga direktors, saka: „Esam priecīgi, ka par UEFA Čempionu Līgas partneri no nākošās sezonas kļūst Nissan. Nissan ir viens no vadošajiem pasaules uzņēmumiem un ietilpst pasaulē ceturtajā lielākajā autoražotāju grupā. Mēs sagaidām, ka šī sadarbība palīdzēs īstenot daudzus inovatīvus un aizraujošus notikumus visā pasaulē, un esam pārliecināti, ka Nissan spēs izmantot UEFA Čempionu Līgas platformu savu pašreizējo panākumu turpināšanai."
Pēc Roela de Vrīsa vārdiem UEFA Čempionu Līgu katru sezonu skatās vairāk nekā 4 miljardi skatītāju, un šis darījums ļaus Nissan iekarot jaunu auditoriju un padarīt zīmolu redzamu visas Eiropas futbola sezonas garumā.
„Izaugsme Eiropā ir svarīgs jautājums Nissan, un mēs uzskatām, ka UEFA ir ideāls partneris, kas palīdzēs mums sasniegt savu mērķi kļūt par Āzijas autoražotāju Nr. 1 Eiropā līdz 2016. gadam. Mēs esam ļoti priecīgi un nevaram vien sagaidīt jaunās sezonas sākumu UEFA Superkausā Kārdifā 12. augustā," saka Bastiens Šups (Bastien Schupp), Nissan Europe mārketinga viceprezidents.
UEFA Čempionu Līga ir kārtējais piemērs atbalstam, ko Nissan sniedz šim aizraujošajam sporta veidam - zīmols jau atbalsta 2016. gada Rio olimpiskās spēles, Lielbritānijas un Meksikas olimpiskās komandas, Āfrikas Nāciju kausu, NCAA futbolu, Heismana kausu, Kanādas futbola līgu un GT-R modeļa „seju" Useinu Boltu, kurš ir labi pazīstams kā kaislīgs futbola fans.