VAIRĀK PAR JAUNO X-TRAIL
Apvienojot slaidās un stilīgās moderna krosovera kontūras ar tipiska SUV robusto pievilcību, jaunais X-Trail nosaka jaunus SUV dizaina standartus. Nepārprotami atvadoties no stūrainā priekšteča ietekmes, jaunais X-Trail ievada nākamās SUV paaudzes dizainu, iepazīstinot ar plūstošāku un rāmāku izskatu, kas neliek upurēt automobiļa spējas apvidus apstākļos.
Izmantojot jauno, moderno platformu, Nissan dizaina komanda varēja pilnvērtīgi izmantot garākās riteņu bāzes un platākās šķērsbāzes arhitektūru. Saskaņā ar Nissan krosoveru dizaina valodu jaunajā X-Trail spēcīgs vizuālais uzsvars ir likts uz riteņu zonām, zīmolam raksturīgajām lielajām arkām, veidojot dizaina stūrakmeņus. Apvienojumā ar slīpo vējstikla siluetu, dziļi konturētajiem sāniem un augšupejošo logu līniju jaunajā X-Trail pilnībā izmantots Nissan krosovera dizaina DNS, lai radītu automobili, kas pauž elegantu un modernu izskatu.
Izmēru ziņā jaunais X-Trail ir par 17 mm garāks (pilns garums: 4 643 mm) nekā iepriekšējās paaudzes automobiļa modelis, un tam ir par 76 mm garāka riteņu bāze, kas palīdz gūt vairāk telpas automobiļa salonā. Jaunais automobiļa modelis ir arī par 30 mm platāks un 5 mm zemāks nekā iepriekšējais automobilis, un klīrenss ir saglabāts 210 mm augsts.
Jaunais automobiļa modelis ir arī par 90 kg vieglāks nekā iepriekšējais. 49% X-Trail virsbūves konstrukcijas tagad veido īpaši izturīgs tērauds, padarot tā uzbūvi vieglāku un izturīgāku nekā agrāk.
Arī progresīvā kompozītmateriālu izmantošana palīdzējusi samazināt X-Trail pašmasu. Piemēram, bagāžas nodalījuma durvis ir izgatavotas no plastmasas, nevis tērauda, bet priekšējā un aizmugurējā bampera konstrukcijā ir rūpīgi optimizēts materiāla biezums. Šī neaptveramā uzmanība pret jebkuru sīkumu nozīmē, ka jaunais X-Trail ir maksimāli spēcīgs un viegls.
Kā jau klienti sagaida no Nissan, jaunais X-Trail ir aprīkots ar virkni inteliģentu un lietderīgu dizaina detaļu.
Piemēram, priekšgala sarežģītās formas apvienotas ar smalkām līnijām un atjautīgu gaismas un ēnu pielietojumu. Pilnīgi jaunie LED priekšēji lukturi iesniedzas bamperī, attapīgi saplūdinot virsbūves augšdaļu un apakšdaļu. Paši lukturu bloki ir izsmalcināti komplicēti un papildināti ar pārsteidzošu, jaunu, zīmolam raksturīgu apgaismojuma īpašību, kas jaunajam X-Trail piešķir izteiksmīgu izskatu diennakts tumšajā laikā.
Jaunā X-Trail aizmugurē ar tradicionālajiem Nissan elementiem apvienotas izteiksmīgas, jaunas stila detaļas. Piemēram, aizmugures lukturu bloki atveido jau pazīstamo bumeranga formu, bet raksturīgais „D" statnis nodrošina spēcīgu vizuālo saikni ar Juke un Qashqai automobiļu modeļiem.
Tāpat kā eksterjers, arī jaunā X-Trail automobiļa salons ir piedzīvojis būtiskas pārmaiņas. Pateicoties tā plašumam, uzlabotai ergonomikai un virknei jaunu augstākā līmeņa funkciju, tas nosaka jaunus standartus komfortam un aprīkojumam C-SUV segmentā.
Galvenā vadības paneļa zona apvieno modernas tehnoloģijas un atjautīgu to izkārtojumu, kas autovadītājam ļauj koncentrēties uz priekšā esošo ceļu. Atsevišķos līmeņos sadalītais panelis ir veidots, lai būtu pēc iespējas pārskatāmāks un vieglāk izmantojams, un tā nedaudz izvirzītajā centrālajā konsolē izvietoti gan infoizklaides sistēmas, gan ventilācijas vadības slēdži.
Jaunā dizaina kombimetrs aprīkots ar uzlaboto brauciena palīgsistēmas displeju - piecas collas lielu krāsaino ekrānu, kas novietots starp abiem galvenajiem slēdžiem. Šis augstās izšķirtspējas skārienjutīgais ekrāns attēlo informāciju no jaunā X-Trail drošības un citām sistēmām un ir veidots tā, lai autovadītājs brīdinājumus varētu saņemt, nenovēršot uzmanību no ceļa.
Centrālajā konsolē atrodas arī jaunākā NissanConnect sistēma ar septiņu collu augstas izšķirtspējas ekrānu un virkni pieslēdzamu viedtālruņa funkciju.
Nissan krosoveru dizainam ir raksturīga augsta kvalitāte un uzmanība pret katru sīkumu, un jaunais X-Trail nav izņēmums. Automobiļa salonā izmantoti augstas kvalitātes materiāli - hromētas, melnas pulētas un ādas detaļas ar kontrastējošas krāsas nošuvēm. Lai vēl vairāk vairotu braucēju ērtības, Nissan rūpīgi pārbaudīja ikvienu virsmu, ar ko autovadītājs vai pasažieri saskaras, atrodoties automobilī. Tā rezultātā durvju un centrālās konsoles elkoņbalsti ir astoņas reizes biezāki nekā segmenta konkurentu piedāvājums. Citu elementu vidū ietilpst liels uzglabāšanas nodalījums starp sēdekļiem, kurā var novietot iPad vai 10 collu planšetdatoru.
Tikpat iespaidīga ir lielā, elektriski atveramā panorāmas stikla jumta lūka - lielākā, kas pieejama šajā segmentā. Tā X-Trail automobiļa salonu piepilda ne tikai ar dabisku gaismu, bet arī ar svaigu gaisu, jo priekšējo pusi ir iespējams atvērt.
Nepārspējams praktiskums.
Praktiskums ir vēl viena joma, kurā jaunais X-Trail ir gluži nepārspējams. Jaunā X-Trail automobiļa salonā pilnībā tiek izmantota jaunās platformas garākā riteņu bāze, kas visiem braucējiem nodrošina segmentā plašāko telpu. Nissan zina, ka - ja runa ir par ērtībām - kvalitāte ir tikpat svarīga kā kvantitāte, tāpēc ikviens jaunā X-Trail sēdeklis ir rūpīgi konstruēts, lai būtu pēc iespējas ērtāks un praktiskāks. Visas trīs sēdekļu rindas ir izvietotas teātra skatītāju zāles tipa izkārtojumā, kur otrās un trešās rindas sēdekļu stiprinājuma punkti atrodas augstāk nekā priekšā esošajai rindai.
Ja daži konkurenti ierīkojuši vienkāršu, fiksētus otrās rindas sēdekļus, jaunais X-Trail piedāvā bīdāmus un nolokāmus sēdekļus, kas īpašnieku vajadzībām ļauj pielāgot gan ērtības, gan bagāžas telpu. Papildaprīkojuma trešās rindas sēdekļiem ir divkārša nolocīšanas funkcija, kas ļauj tos nolocīt pilnīgi horizontāli, bet vieta galvai un kājām dāvā plašu telpu brauciena izbaudīšanai.
Pateicoties pagarinātajai riteņu bāzei un priekšējo sēdekļu jaunajam dizainam, kurā izmantotas dziļi konturētas atzveltnes, arī otrās rindas pasažieriem tiek dāvāta segmentā plašākā telpa kājām.
Priekšā sēdošie - autovadītājs un pasažieris var izbaudīt jauno sēdekļu konstrukciju, kas sniedz maksimālu komfortu. Papildus standarta aprīkojuma sēdekļiem Nissan ir izstrādājuši arī jaunos Comfortsēdekļus, kurus iedvesmojis bezsvara stāvoklis - tie nodrošina nepārspējamu mugurkaula atbalstu un optimāli atvieglo asinsriti, lai maksimāli samazinātu nogurumu garu braucienu laikā.
Inovatīvi uzglabāšanas nodalījumi.
Iepriekšējā X-Trail daudzveidība jaunajā X-Trail ir izkopta vēl vairāk, pateicoties atjautīgajai un inovatīvajai divu līmeņu bagāžas nodalījuma grīdai, jaunais X-Trail sniedz vēl elastīgākas uzglabāšanas iespējas (līdz pat deviņām konfigurācijām). Kravas telpu ar vienu vienkāršu rokas kustību iespējams sadalīt augšējā un apakšējā zonā. Atrodoties pašā augstākajā pozīcijā, grīda spēj noturēt līdz 10 kilogramiem bagāžas, bet vidējā - 75 kilogramus. Dalītā kravas zona lietotājam ļauj uzglabāt, piemēram, bērnu ratiņus un citus lielākus priekšmetus apakšā, bet uz augšējās virsmas novietot mazākus un vieglākus priekšmetus.
Arī piekļuve bagāžas nodalījumam ir padarīta pēc iespējas vieglāka, ieviešot tālvadības aizmugures durvju atvēršanu.
TEHNOLOĢIJAS
Jaunais X-Trail ir viens no vismodernākajiem automobiļiem savā segmentā. Tas ir aprīkots ar jaunākās paaudzes NissanConnect iebūvēto navigācijas, informācijas un izklaides sistēmu. Autovadītājiem palīdzēs visaptverošs palīgfunkciju klāsts, kas kopā veido jaunā X-Trail Nissan „drošības vairoga" tehnoloģiju sistēmu.
Kā jau tiek sagaidīts no Nissan, visas funkcijas sniedz praktiskas priekšrocības, kas atvieglo kā autovadītāja, tā pasažieru dzīvi.
Jaunā NissanConnect sistēma ir viens no galvenajiem Nissan inženieru radīto inovāciju piemēriem. Jaunākā NissanConnect versija ir pilnveidota, lai nodrošinātu viedtālruņa savienojamību, kas automobiļa īpašniekiem nodrošinās savienojumu ar ārpasauli, lai arī kur ceļš būtu tos aizvedis. Sistēma ir perfekti piemērota jaunajam X-Trail, jo 7 collu krāsainais skārienjutīgais ekrāns nodrošina piekļuvi ievērojamam aplikāciju klāstam - mūzikas un sociālo tīklu, izklaides un ceļojumu aplikācijām.
Sistēma ietver arī Bluetooth audio straumēšanu un mobilā tālruņa integrāciju, kā arī AUX-IN un USBpieslēgvietas.
Autovadītājiem patiks arī vieni no modernākajiem mērinstrumentu displejiem, kas jelkad redzēti, ar 5 collu TFT krāsaino ekrānu, kurā apvienoti 12 pēc kārtas pārslēdzami grafiskie displeji, kas nodrošina padomus un brīdinājumus, vidējo un pašreizējo ātrumu, navigācijas norādes, audio saturu, ceļazīmju atpazīšanu, ekoloģiskas braukšanas padomus un griezes sadalījuma iestatījumus 4WD režīmā.
Apkārtskata monitors ar inteliģento stāvvietā novietošanas palīgsistēmu.
Nissan izslavētais apkārtskata monitors atvieglo pat visviltīgāko manevru veikšanu, jo tā mērķis ir novērst jebkādas nejaušības un stresu, atrodot paralēlo vai perpendikulāro stāvvietu un novietojot tajā automobili.
Nissan inteliģentā stāvvietā novietošanas palīgsistēma automātiski izmēra pieejamās paralēlās stāvvietas izmēru un veic stūrēšanas darbības, bet autovadītājs kontrolē kustības ātrumu virzienā uz priekšu un atpakaļ. Sistēma prot novietot automobili arī lielveikalu autostāvvietās, un autovadītājam manevrus palīdz veikt apkārtskata monitora nodrošinātais „putna lidojuma" skatupunkts.
LED priekšējie lukturi.
Pilnīgi jaunā X-Trail standarta aprīkojumā ietverti LED dienas gaitas lukturi, un bagātīgāko aprīkojuma līmeņu automobiļu modeļi aprīkoti arī ar LED priekšējiem lukturiem. Ar LED tuvajām un tālajām gaismām jaunā X-Trail LED lukturi dāvā baltāku un dzidrāku gaismu nekā ksenona spuldzes un patērē par 50 procentiem mazāk enerģijas.
Nissan „drošības vairoga" tehnoloģijas.
Nissan „drošības vairoga" tehnoloģijas ir funkciju komplekts, kas paredzēts, lai uzlabotu braucēju drošību saskaņā ar Nissan vīziju par dzīvi bez autoavārijām - mērķi, ko apliecina uzņēmuma apņemšanās līdz 2020. gadam, ir radīt komerciāli dzīvotspējīgus, autonomos automobiļus.
Jaunā X-Trail „drošības vairoga" tehnoloģiju komplekts ir viens no modernākajiem un visaptverošākajiem savā segmentā - tajā ir apkopota virkne pilnībā automatizētu sistēmu, lai dāvātu nepārspējamu aizsardzības līmeni.
Jaunais X-Trail ir aprīkots ar šādām tehnoloģijām:
Avārijas bremzēšanas sistēma.
Izmantojot pilnībā integrētu radaru sistēmu, kas skanē priekšā esošo ceļu, jaunais X-Trail autovadītājiem nodrošina trīs līmeņu palīdzību. Pirmkārt, skaņas signāls brīdina autovadītāju, ja attālums līdz priekšā braucošam automobilim samazinās. Ja autovadītājs nereaģē uz skaņas brīdinājumu, automātiski daļēji tiek iedarbinātas bremzes. Visbeidzot, ja attālums joprojām samazinās, nepieciešamības gadījumā bremžu spēks tiek palielināts.
Uzmanības brīdinājumi autovadītājam.
Katru piekto ceļu satiksmes negadījumu izraisa autovadītāja nogurums, tāpēc jaunā X-Trail uzmanības brīdinājumi autovadītājam ir svarīgi, jo papildina automobiļa drošības tehnoloģiju klāstu. Sistēma apgūst autovadītāja braukšanas stilu un nemitīgi vēro veiktās darbības, attēlojot brīdinājumu paneļa centrālajā kombimetrā, ja stūrēšanas kustības kļūst neparastas, norādot, ka autovadītājam nepieciešama atpūta.
Ceļa zīmju atpazīšanas sistēma.
Šī gudrā sistēma kalpo kā vēl viens acu pāris, kas spēj pamanīt ātruma ierobežojuma ceļa zīmes un attēlo šo informāciju autovadītājam. Uz priekšu vērstā kamera automātiski nolasa ātruma ierobežojumus, turklāt tā ir ieprogrammēta strādāt visā Eiropā neatkarīgi no nacionālajām ceļa zīmju tipogrāfijas īpatnībām. Tā spēj atpazīt pat dažās valstīs noteiktos samazināta ātruma ierobežojumus atkarībā no laika apstākļiem, kas tiek noteikti, piemēram, lietus laikā. Tāpēc autovadītājam tiek attēloti gan sausa, gan slapja laika apstākļu ātruma ierobežojumi.
Brīdinājums par izbraukšanu no savas braukšanas joslas.
Brīdinājums par izbraukšanu no savas braukšanas joslas izmanto modernu datorprogrammu, kas nolasa ceļa marķējumu, un tās mērķis ir brīdināt autovadītāju, ja jaunais X-Trail izbrauc no savas braukšanas joslas. Sistēma spēj noteikt, ja automobilis sāk mainīt braukšanas trajektoriju. Ja tā notiek un autovadītājs nav ieslēdzis pagrieziena rādītājus, tiek pārraidīts brīdinājuma signāls.
„Aklās" zonas brīdinājuma sistēma.
Jaunā X-Trail „aklās" zonas brīdinājuma sistēma izmanto apkārtskata monitoru, lai konstatētu „aklajās" zonās iebraukušos automobiļus. Ja kādā no „aklajām" zonām tiek pamanīts automobilis, iedegas brīdinājuma indikators. Ja autovadītājs ieslēdz pagrieziena rādītāju un sistēma bīstamajā zonā konstatē automobili, brīdinājuma indikators sāk mirgot un atskan skaņas signāls.
Kustīgu objektu noteikšanas sistēma.
Jaunā X-Trail kustīgu objektu noteikšanas sistēma drošību stāvvietās paceļ pilnīgi jaunā līmenī - tā izmanto automobiļa priekšējos un aizmugurējos stāvvietā novietošanas sensorus kopā ar Nissan izslavētā apkārtskata monitora „putna lidojuma" skatupunkta palīgsistēmu, lai nodrošinātu izcilu aizsardzības līmeni.
Ja, automobilim stāvot uz vietas, četru kameru zonā kaut kas sāk kustēties, sistēma brīdina ar skaņas signālu un norāda zonu, kurā konstatēts kustīgais objekts. Aizmugurē uzstādītā un ar „zivs acs" objektīvu aprīkotā platleņķa atpakaļskata monitora kamera aptver vairāk nekā 180 grādu plašu leņķi, nodrošinot nepārspējamu automobiļa aizmugures zonas pārredzamību. Kameras attēli tiek parādīti uz jaunā, vēl lielākā septiņu collu NissanConnect ekrāna.
Tuvo / tālo gaismu palīgsistēma.
Radīta, lai jaunā X-Trail apgaismojuma sistēma jebkuros apstākļos nodrošinātu maksimālu apgaismojumu, tā apvieno augstas izšķirtspējas kameru ar modernu programmatūru, kas, pamanot pretī vai priekšā braucošu automobili, nosaka, kad pārslēgt tālās un tuvās gaismas.
ŠASIJA
ALL MODE 4x4-i.
Turpinot segmentā vadošos standartus, ko ieviesa iepriekšējās paaudzes automobiļa modelis, jaunā X-Trail 4x4 versijās izmantota Nissan progresīvā elektroniskā četru riteņu piedziņas sistēma ALL MODE 4x4-i. Tā tiek kontrolēta ar ripslēdzi centrālajā konsolē un piedāvā izvēlēties starp divu riteņu piedziņu, automātisko režīmu vai saslēgto režīmu, kas nodrošina pastāvīgu četru riteņu piedziņu.
Noklusējuma automātiskajā režīmā sistēma nemitīgi monitorē droseles atvērumu, dzinēja ātrumu un griezes momentu, lai paredzētu riteņu spolēšanu un pie ātruma līdz 80 km/h pēc vajadzības vienmērīgi sadalītu griezi starp priekšējo un aizmugures asi.
Ja ātrums ir lielāks par 80 km/h, sistēma uz riteņu spolēšanu reaģē, pārslēdzoties uz aizmugures piedziņu, lai atjaunotu nepieciešamo saķeri. Smagos apstākļos un nelielā ātrumā „Lock" režīms jaunajam X-Trail piešķir pastāvīgu pilnpiedziņu.
Nissan šasijas kontroles tehnoloģijas.
Gatavas pārspēt kompakto SUV autovadītāju cerības, četras elektroniskās sistēmas ir radītas, lai dzīvi kopā ar jauno X-Trail padarītu daudz ērtāku un vēl drošāku.
Aktīvā brauciena kontroles sistēma monitorē ceļa virsmu, lai noteiktu nelīdzenumus, kas potenciāli varētu izraisīt automobiļa garenvirziena šūpošanos, un izmaina amortizatoru iestatījumus, lai kompensētu kustību. Tikmēr aktīvā dzinēja bremzēšanas sistēma iegrožo Xtronic transmisijas jaudu un vadāmību, lai izmantotu dzinēja bremzēšanu, braucot pagriezienos vai bremzējot. Iegūtās priekšrocības ir lielāka kontrole pār bremzēšanu un labāka bremzēšanas sajūta, mazāk izmantojot pedāļus.
Trešā sistēma ir aktīvā vilces kontroles sistēma. Izmantojot borta datora sensorus, kas monitorē ātrumu, stūres leņķi, droseles atvērumu un bremzēšanas spēku, aktīvā vilces kontroles sistēma pēc nepieciešamības bremzē katru riteni atsevišķi, lai koriģētu nepietiekamu stūres pagriešanu un palīdzētu autovadītājam izbraukt pagriezienus pa drošāko trajektoriju. Jo sevišķi efektīva šī sistēma ir uz slideniem un slapjiem ceļiem.
Turklāt jaunais X-Trail ir aprīkots arī ar palīgsistēmu braukšanas uzsākšanai kāpumā. Tā izmanto jaunā X-Trail ESP sistēmu, lai noteiktu, kad automobilis uzsāk braukšanu pret kalnu. Sistēma bremzē visus četrus riteņus, atlaižot bremzes brīdī, kad tiek nospiests akseleratora pedālis, vai pēc 2 sekundēm - atkarībā no tā, kurš nosacījums iestājas pirmais. Par sistēmas darbību autovadītāju brīdina kombimetrs, panelī izgaismojot palīgsistēmas indikatoru.
PIEDZIŅA
Jaunā X-Trail dzinēji ir vēl viena joma, kur Nissan ir spējuši izmantot tehnoloģijas un inovācijas, lai bagātinātu braukšanas pieredzi. Ar mērķi saglabāt iepriekšējā X-Trail izslavētās spējas apvidus apstākļos, vienlaikus uzlabojot degvielas patēriņu un pazeminot izmešu līmeni, Nissan inženieri ir izstrādājuši vienu no šajā segmentā visizsmalcinātākajiem dzinējiem.
Jaunais X-Trail tiek atklāts ar moderno dCi 130 ZS turbodīzeļa dzinēju divu un četru riteņu piedziņu versijās, turklāt pēdējai ir pieejama XTronic automātiskā pārnesumkārba. 2015. gada laikā Nissan plāno klāstu papildināt ar 1,6 litru DIG-T benzīna dzinēju ar turbopūti, kas nodrošinās 163 ZS jaudu.
Jaudīgs, elastīgs dzinējs.
Jaunā X-Trail „sirds" ir spēkpilnais četru cilindru dCi 130 ZS dzinējs, kas rada 320 Nm griezi. Atbilstoši Nissan pieejai dzinēja tilpumu samazināšanā 1,6 litru dzinējs dāvā tikpat lielu griezi kā iepriekšējais 2,0 litru dCi dzinējs un ir ievērojami efektīvāks un tīrāks. Samazinot jaudai traucējošo berzi piedziņas sistēmās, jaunā X-Trail samazināto dzinēju jaunākā paaudze nodrošina izcilu veiktspēju, sniedzot lielāka dzinēja ātrumu ar mazākiem dzinējiem raksturīgo ekonomiju un emisiju līmeni.
Veiktspējas ziņā X-Trail ātrumu no 0 līdz 100 km/h uzņem tikai 10,5 sekundēs (2WD M/T), bet automobiļa maksimālais ātrums ir 188 km/h. Tikpat iespaidīgs ir X-Trail pārnesumu elastīgums, kas vairumam autovadītāju ir pat vēl būtiskāks apsvērums. Ar 320 Nm griezi, kas pieejama jau pie 1750 apgr./min, X-Trail dāvā spēcīgu paātrinājumu visā apgriezienu diapazonā.
Kopīgi ar alianses partneri Renault izstrādātais 130 ZS (96 kW) dzinējs ir viens no vismodernākajiem dīzeļdegvielas dzinējiem šajā segmentā, aprīkots ar virkni tehnoloģiskām inovācijām, kuru mērķis ir maksimāli ekonomiski izmantot degvielu un samazināt CO2 izmešu apjomu.
To vidū ir aukstā loka, zema spiediena izplūdes gāzu recirkulācijas sistēma, kas atkārtoti apstrādā izplūdes gāzes zemākā temperatūrā, tādējādi samazinot slāpekļa oksīdu un CO2 emisijas. Dzinējs ir aprīkots arī ar optimizētu termālās vadības funkciju, kas ļauj tam sasniegt darba temperatūru daudz ātrāk. Tas savukārt samazina jaudas zudumus berzes dēļ, iedarbinot aukstu dzinēju, un uzlabo degvielas efektivitāti.
CO2 izmešu apjoma samazināšana.
Jaunais dCi 130 ZS dzinējs ir daudz tīrāks par iepriekšējo dzinēju. Piedāvāti divu vai četru riteņu piedziņas versijās, divu riteņu piedziņas automobiļu modeļi ar manuālo pārnesumkārbu rada vien 129 g/km CO2 izmešu apjomu, bet versijas ar Nissan moderno XTronic automātisko pārnesumkārbu izdala 135 g/km. Pilnpiedziņas automobiļu modeļi, kas aprīkoti ar Nissan ALL MODE 4x4-i transmisiju, izdala 139 g/km - par ievērojamiem 18 procentiem mazāk nekā iepriekšējais automobiļa modelis.
Lai sasniegtu šos iespaidīgos jaunos skaitļus, dzinēja un transmisiju efektivitātes un veiktspējas uzlabošana nebija vienīgais, ko paveica Nissan inženieri. Samazinot automobiļa svaru par 90 kg un optimizējot aerodinamiku, Nissan ir spējuši padarīt jauno X-Trail vēl efektīvāku. Par spīti tam, ka automobiļa virsmas laukums ir lielāks nekā iepriekšējam automobiļa modelim, ir ieviestas vairākas jaunas īpašības, kas pretdarbojas izmēra pieaugumam. Piemēram, bagāžas nodalījuma durvis lielākoties ir veidotas no plastmasas - tas ir jaunievedums, kas ietaupījis vairāk nekā 7 kg svara. Jaunie, aerodinamiski veidotie sānu spoguļi un zemgrīdas spoilers, kas nosedz izplūdi un aizmugurējo paneli, arī sniedz savu ieguldījumu, lai padarītu jauno X-Trail vēl efektīvāku kā jelkad agrāk.
Progresīvu transmisiju izvēle.
Atklāšanas brīdī jaunajam X-Trail tiks piedāvāta divu transmisiju izvēle: sešu pārnesumu manuālā un jaunā XTronic automātiskā transmisija (tikai divu riteņu piedziņas versijām).
XTronic transmisija ir konstruēta, lai dāvātu vienmērīgu un dabisku braukšanas pieredzi. Pretēji tradicionālajām bezpakāpju transmisijām, jaunā X-Trail Xtronic pārnesumkārba strauja paātrinājuma laikā atdarina tradicionālo daudzpakāpju automātisko pārnesumkārbu uzvedību, veicot pakāpenisku pārslēgšanos. Braucot normālā režīmā, pārnesumu attiecības tiek noregulētas, lai sniegtu izcilu vienmērīgumu. Tas nozīmē, ka Xtronic transmisija autovadītājiem piedāvā labāko no abām pasaulēm, nodrošinot vienmērīgu un mērenu jaudu, kā arī acumirklīgu reakciju, veicot strauju paātrinājumu.
VĒRTĪBA UN APRĪKOJUMS
Kā jau pircēji ir raduši sagaidīt no Nissan, jaunais X-Trail tiek atklāts ar segmentā labāko standarta aprīkojumu. Ir pieejami trīs jau pazīstamie aprīkojuma līmeņi: Visia, Acenta un Tekna.
Visi aprīkojuma līmeņi ir aprīkoti ar gaisa kondicionēšanas sistēmu, vieglmetāla diskiem un sešiem drošības gaisa spilveniem, LED dienas gaitas lukturiem, piecu collu krāsainu kombimetra displeju, ar mikrofonu aprīkotu Bluetooth, kruīza kontroli un ātruma ierobežotāju. Standarta aprīkojums ietver arī tādas sistēmas kā palīgsistēma braukšanas uzsākšanai kāpumā, bīdāmi un nolokāmi aizmugures sēdekļi un bagāžas plauktu sistēma.
Klāsta bagātīgākā aprīkojuma līmeņa - Tekna aprīkojumā ir virkne tehnoloģiju, kas vēl vairāk apliecina Nissan līderpozīciju krosoveru tirgū. Tās ietver LED priekšējos lukturus, ādas sēdekļu apdari, elektriski regulējamu autovadītāja sēdekli, priekšējos un aizmugurējos stāvvietā novietošanas sensorus un 19 collu vieglmetāla diskus. Papildus tam Tekna aprīkojuma līmenī tiek piedāvāta arī inteliģentā atslēga ar dzinēja iedarbināšanas pogu, ārkārtas bremzēšanas sistēma, brīdinājums par izbraukšanu no savas braukšanas joslas, tuvo / tālo gaismu palīgsistēma un ceļa zīmju atpazīšanas sistēma.
Standarta un papildaprīkojums var mainīties atkarībā no tirgus.