NISSAN EIROPĀ 2014. GADĀ REĢISTRĒ VISU LAIKU LABĀKO PĀRDOŠANAS UN TIRGUS DAĻU / SIA NORDE / Jaunumi

NISSAN EIROPĀ 2014. GADĀ REĢISTRĒ VISU LAIKU LABĀKO PĀRDOŠANAS UN TIRGUS DAĻU

  • Lielākā produktu ofensīva 2014. gadā - 12 mēnešu laikā laisti klajā 12 automobiļu modeļi. 
  • Jaunais Nissan Qashqai - automobilis, kas Lielbritānijā visstraujāk sasniedzis 2 miljonu eksemplāru ražošanas apjomu. 
  • Nissan LEAF - visu laiku populārākais elektriskais automobilis, kas pārdošanas apjomu 2014. gadā pārsniedz par 15000 eksemplāriem. 
  • Nissan ZEOD RC atstāj savas „pēdas" Lemānas 24 h sacīkšu vēsturē, pieveicot pirmo, pilnīgi elektrisko sacīkšu apli. 

Rolle, Šveice, 2015. gada 7. janvāris - Nissan paziņo, ka 2014. gadā ir sasniegta rekordliela tirgus daļa Eiropā - tie ir 4,0%, kas ir par 0,3% vairāk nekā 2013. gadā (3,7%). 2014. gads ir jau piektais gads pēc kārtas, kopš Nissan tirgus daļa turpina pieaugt, un kāpums ir gandrīz 50% kopš 2009. gada (2,7%). Nissan kopējā tirgus daļa ar nule klajā laisto Datsun zīmolu ir 4,1%.

 

Nissan kopā ar Datsun 2014. gadā reģistrējuši visu laiku labāko pārdošanas apjomu Eiropā - 724 613 pārdoti automobiļi, kas salīdzinājumā ar 2013. gadu ir 13,2% pieaugums, bet decembra pārdošanas apjoms bijis 70 316, kas ir 28,8% pieaugums, salīdzinot ar iepriekšējā gada decembri. Nissan produktu „uzbrukums" Eiropā saražoto automobiļu apjomam ir licis sasniegt jaunus rekordus, un Nissan 2015. gadu uzsāks ar spēcīgāko un daudzpusīgāko automobiļu modeļu klāstu savā vēsturē. 

Zīmola piedāvājumu Eiropā papildinājuši 12 automobiļu modeļi 12 mēnešu laikā, tostarp divi jauni Nissan krosoveri - X-Trail un Juke -, kā arī pilnīgi jaunais hečbeks - Nissan Pulsar, kas tiek ražots Barselonā un ar kuru Nissan atgriežas automobiļu „C" segmentā.

Nissan ir paplašinājis arī elektromobiļu klāstu, ieviešot pilnīgi elektrisko Nissan e-NV200 komercautomobili un furgonu, kas arī tiek ražots Nissan strauji augošajā rūpnīcā Barselonā. Nissan ir jaunu, svarīgu tehnoloģiju līderis - arī 2015. gadā daudz jaunumu tiks ieviesti kā elektriskajos, tā autonomajos automobiļos, kas ir automobiļu nākotne. 

Svarīgākie rādītāji

Visu laiku labākā pārdošanas un tirgus daļa Eiropā - gandrīz 50% pieaugums 5 gados.

12 jauni automobiļu modeļi 12 mēnešu laikā.

Visu laiku labākais elektromobiļu pārdošanas apjoms - Eiropā pārdoti 15 000 Nissan LEAF un 2 300 jaunie Nissan e-NV200.

Krosoveru pārdošanas apjoms pārsniedz 410 000 eksemplāru.

Veikts pirmais, „pilnīgi elektriskais aplis" Lemānas 24 h sacīkstēs.

Jaunais Nissan Qashqai - automobilis, kas Lielbritānijas ražošanas vēsturē visātrāk pārsniedzis 2 miljonu eksemplāru ražošanas apjomu.

Krosoveru pionieris - Nissan Qashqai - turpina savu uzvaras gājienu. 2014. gadā vairāk nekā 240 000 klientu izvēlējušies tā stilu, efektivitāti un modernās tehnoloģijas, piemēram, „drošības vairoga" tehnoloģijas. Pērn Sanderlendas rūpnīcu Anglijā atstāja 2 miljonais Qashqai automobilis, kas šo automobiļa modeli padara par visstraujāk šādu skaitu sasniegušo Lielbritānijā ražoto automobili ražošanas vēsturē.

Nissan Sanderlendas rūpnīca strādā jau trešo gadu, šai laikā pārsniedzot 500 000 saražotu automobiļu skaitu, tādējādi nostiprinot savu pozīciju kā Lielbritānijas visproduktīvākā autobūves rūpnīca.

Gijoms Kartjē (Guillaume Cartier), Nissan vecākais viceprezidents pārdošanas un mārketinga jautājumos Eiropā, saka: „Nissan automobiļu modeļu klāsts ir spēcīgāks, daudzpusīgāks un aizraujošāks nekā jebkad agrāk. Mēs esam izaicinājuši visas robežas - 12 mēnešu laikā laisti klajā 12 automobiļu modeļi.

Mēs esam apņēmušies turpināt saviem klientiem sniegt aizvien vairāk - plašāku izvēli, augstāku vērtību un vairāk inovatīvu un aizraujošu produktu. 2014. gadā mēs laidām klajā e-NV200, mūsu otro elektrisko automobili; mēs nostiprinājām savu krosoveru klāstu ar jauno X-Trail un Juke; un mēs padarījām NISMO vārdu slavenu visā pasaulē."

Nissan LEAF turpina būt elektromobiļu segmenta līderis visā pasaulē, un Eiropā tas ir pārdots vairāk nekā 15 000 eksemplāros - vairāk nekā 30% pieaugums salīdzinājumā ar 2013. gadu. Kopš automobiļa laišanas klajā 2010. gadā visā pasaulē LEAF īpašnieki tagad ir nobraukuši jau rekordlielu skaitu kilometru - vairāk nekā 1 miljardu! Tas ir arī automobiļu modelis Nr. 1 Nissan klientu vidū - 97% apgalvo, ka ieteiktu to arī citiem. 

Investīcijas, kas tika ieguldītas, lai stiprinātu vietējo ražošanu Nissan galvenajos tirgos, ir atmaksājušās: kopš 2013. gada Nissan ir reģistrēts pārdošanas apjoma pieaugums Lielbritānijā par 17%, Spānijā - 13% un Krievijā - 19%, savukārt kopā ar Datsun ir pārdoti 11 419 nesen klajā laistā zīmola automobiļi. Nissan ir palielinājuši tirgus daļu vairāk nekā 65% Eiropas tirgos, kuros zīmols darbojas. Kopumā Nissan ir otrais vislabāk pārdotais Āzijas autoražotāju zīmols Eiropā un pirmais Āzijas autoražotāju zīmols vairākos vadošajos tirgos, tostarp Lielbritānijā, Francijā un Spānijā. 

Valsts 

Kopējais pārdošanas apjoms 2014. gadā 

Kopējais pārdošanas apjoms 2013. gadā 

% pieaugums 

Krievija

         173 429

         146 319

18,5%

Lielbritānija

         149 877

         127 752

17,3%

Francija

           74 928

           64 900

15,5%

Vācija

           65 627

           55 562

18,1%

Itālija 

           53 246

           51 396

3,6%

Spānija

           44 006

           39 086

12,6%

Eiropa 

         724 613 

         639 849 

13,2% 

2014. kalendārajā gadā Nissan Nordic Europe, darbojoties Ziemeļvalstīs un Baltijas valstīs, ir sasniedzis visu laiku augstāko tirgus daļu - 4.4% apmērā. Salīdzinot ar iepriekšējo gadu, Nissan pārdošanas apjoms ir palielinājies par aptuveni 5 700 pārdotiem automobiļiem. 2013. gadā Nissan tirgus daļa Nissan Nordic Europe reģionā bija 4.1%.

2014. gads noslēdzies ar ļoti labiem rezultātiem arī Baltijas valstīs. Tirdzniecības apjoms pieaudzis par 24.8%, kopumā tika pārdoti 3 419 jauni Nissan automobiļi. Tirgus daļa, salīdzinot ar 2013. gadu, pieaugusi par 0.6% un 2014. gadā sasniegusi 6.1%. Vispopulārākais Nissan automobiļa modelis 2014. gadā bijis Nissan Qashqai. Kopumā 1 916 automobiļi pārdoti 2014. gadā. Tirdzniecības apjoma un tirgus daļas pieaugumu ietekmējis arī tas, ka Nissan pērn laidis klajā sešus jaunus automobiļu modeļus, ieskaitot jauno Juke, pilnīgi jauno X-Trail un jauno "C" segmenta hečbeku - Pulsar.