NISSAN NOSAKA DROSMĪGU VIRZIENU IZAUGSMEI EIROPĀ / SIA NORDE / Jaunumi

NISSAN NOSAKA DROSMĪGU VIRZIENU IZAUGSMEI EIROPĀ

  • Krosoveri, elektromobiļi un autonomās tehnoloģijas būs svarīga Nissan stratēģijas daļa. 
  • Tiek piedāvāts vismodernākais, pilnīgākais un jaudīgākais automobiļu modeļu klāsts Nissan vēsturē. 
  • Investīcijas izpētē un attīstībā paplašinās inovāciju robežas. 

Nissan apliecina savu izaugsmes stratēģiju - kļūt par iekārojamāko Āzijas automobiļu zīmolu Eiropā. Tās būtiskākie virzieni būs krosoveri, elektromobiļi un autonomās autovadīšanas tehnoloģijas, un Nissan turpinās noturēt un pilnveidot savu līderību šajās jomās.

 

Pēdējo 12 mēnešu laikā Nissan Eiropā ir laidis klajā 12 jaunus automobiļu modeļus un pārdevis vairāk nekā 724 000 automobiļu. Uzņēmumam izdevies apmierināt pieaugošo pieprasījumu krosoveru segmentā - pēc Nissan Qashqai, Juke un X-Trail jaunajām versijām, tas pārspējis visus rekordus ar savu elektromobiļu klāstu, kā arī turpina dāvāt aizrautību ar NISMO.

Nissan apņemšanos radīt drosmīgu dizainu, lielisku kvalitāti un visiem pieejamas tehnoloģijas šodien apliecina satriecošais, jaunais Sway konceptautomobilis, kas no jauna definēs mazo automobiļu segmentu.

„Mēs esam sasnieguši izaugsmi jau piekto gadu pēc kārtas. Ir skaidrs, ka mūsu pieeja Nissan zīmola, produktu un pakalpojumu uzlabošanai ir izdevusies. Mēs turpinām ieguldīt jaudīgajā ražotnē Eiropā un atrodamies labās pozīcijās, lai turpinātu augt," informē Pols Vilkokss (Paul Willcox), Nissan priekšsēdētājs Eiropā.

Viņš piebilst: „Mēs pēdējo piecu gadu laikā esam pieredzējuši visu laiku labākos rezultātus - pārdošanas apjoms Eiropā ir pieaudzis par 50%, celmlaužu - Nissan Qashqai, Juke un X-Trail -jaunās versijas ir nostiprinājušas Nissan krosoveru līderību, to pārdošanas apjomam pārsniedzot 410 000 eksemplārus."

Nissan spēcīgie ražošanas resursi Eiropā turpina veicināt uzņēmuma izaugsmi, ļaujot Nissan palielināt savu tirgus daļu vairāk nekā 65% Eiropas tirgu. 

Kolins Loters (Colin Loter), Eiropas Ražošanas, piegādes ķēdes pārvaldības un iepirkumu vecākais viceprezidents Eiropā, stāsta: „Pagājušajā finanšu gadā Lielbritānijā, Spānijā un Krievijā mēs esam uzbūvējuši vairāk nekā 675 000 Nissan automobiļu. Galvenajos tirgos visā Eiropā mēs esam vērā ņemams spēks, ko apliecina mūsu pārdošanas apjoms."

Nissan pārdošanas un ražošanas panākumi ir nodrošinājuši godalgotus produktus tādos strauji augošos segmentos kā elektomobiļi, piemēram, LEAF pārdošanas apjoms Eiropā 2014. gadā bija 15 000. Šogad tiks atzīmēta Nissan LEAF piecu gadu jubileja, un Nissan elektromobiļu piedāvājums tiks papildināts ar e-NV200 septiņu sēdvietu versiju un LEAF speciālo versiju.

Nissan turpina ietekmēt mobilitātes nākotni, ievērojamus līdzekļus ieguldot izpētē un attīstībā, lai inovatīvās tehnoloģijas spētu piedāvāt pēc iespējas plašākam klientu lokam. Uzņēmums ir apņēmies līdz 2020. gadam tirgū ieviest autonomos automobiļus - diferencētu piedāvājumu, balstoties uz vienkāršību, drošību un pieejamību. 

Daudzas no šīm rītdienas inovācijām Nissan ir pieejamas jau šodien, piemēram, Nissan ieviestās tehnoloģijas - brīdinājums par izbraukšanu no savas braukšanas joslas, kustīgu objektu noteikšanas sistēma, avārijas bremzēšanas sistēma, apkārtskata monitors un „aklās" zonas brīdinājuma sistēma. 

„Pēdējos gados mēs esam pilnībā no jauna definējuši to, ko Nissan nozīmē mūsu klientiem. Mēs esam pirmie, kas vislabāko spējuši nodrošināt pēc iespējas plašākam klientu lokam. Mūsu godalgotais krosoveru segments, elektromobiļu klāsts un sagataves autonomo automobiļu radīšanai - Nissan „drošības vairoga" tehnoloģijas un apkārtskata monitors - mūsu automobiļos ir pieejamas jau šodien," piebilst Vilkokss.