NISSAN QASHQAI „PREMIUM CONCEPT” UN NISSAN X-TRAIL „PREMIUM CONCEPT” / SIA NORDE / Jaunumi

NISSAN QASHQAI „PREMIUM CONCEPT” UN NISSAN X-TRAIL „PREMIUM CONCEPT”

  • Nissan atzīmē savu veiksmīgo krosoveru tirdzniecību Eiropā ar unikālām Qashqai un X-Trail „Premium Concept” versijām.
  • Augstākās klases dinamiskais dizains parāda, kā īpaši veidoti elementi un personalizācija var palielināt pievilcīgumu.

Starptautiskajā automobiļu izstādē Nissan parādīs divas savu visvairāk pārdoto krosoveru – Qashqai un X-Trail īpašās versijas.

Par pamatu ņemot pašreizējos automobiļu modeļus, Nissan ir izpētījis, kā augstākās klases un dinamiskāka dizaina interpretācija nākotnē var uzlabot un vairot atzinību iemantojušo krosoveru pievilcīgumu.

Šo divu īpašo versiju nosaukumi ir Qashqai „Premium Concept” un X-Trail „Premium Concept”. Lai arī tie ir atsevišķi automobiļu modeļi, krāsas, materiāli un viscaur abos automobiļu modeļos vērojamās sižetiskās līnijas nepārprotami liecina, ka tie ir „pāris”. Qashqai „Premium Concept” ir izstrādāts Londonas „sirdī” esošajā Nissan Design Europe (NDE), savukārt X-Trail „Premium Concept” ir Japānā esošā Nissan Global Design Centre (GDC) darbs.

 

Krosoveriem esot Nissan pastāvīgi veiksmīgās darbības Eiropā neatņemamai sastāvdaļai, „Premium Concept” versijas parāda Nissan vēlmi paplašināt mērķa tirgu, vienlaikus apzinoties klientu dažādību.

Nissan Motor Co., Ltd. Vecākais viceprezidents, Dizaina un radošuma galvenais speciālists – Širo Nakamura (Shiro Nakamura) komentēja: „Mēs ļāvām savu dizaineru kolektīvu radošumam izpausties šajā divu automobiļu modeļu projektā. Gala rezultātā mēs palikām pie diviem dizainiem – tie ir kontrastējoši, taču ar kopīgām sižetiskajām līnijām, – jo tie parāda mūsu krosoveru elitāro raksturu.” 

Visā – no Nissan „dizaina valodas” izteiksmes līdzekļiem līdz izmantotajiem mūsdienīgajiem materiāliem – abi automobiļu modeļi piedāvā svaigu skatu uz augstākās klases Nissan krosoveru izplatīto pievilcīgumu. Ņemot vērā pilsētas atklājēja koncepciju, katrai „Premium Concept” versijai ir unikāls izpildījums, un katrs no tiem ir veidots tā, lai tas būtu pievilcīgs dažādiem klientiem. Qashqai „Premium Concept” ir veidots „Izsmalcinātajam pilsētniekam”, kurš sapņo par kultūras pasākumiem piesātinātu nedēļas nogali kādā no galamērķiem Eiropā, piemēram, Ženēvā, Parīzē vai Romā. X-Trail „Premium Concept” ir paredzēts „Izsmalcinātajam avantūristam”, kurš domā par piedzīvojumiem kalnos, piemēram, Alpos vai Pirenejos. 

Abiem automobiļu modeļiem kopīgais ir vienkārša, taču spilgta krāsu palete; spēcīgais melnā un baltā pievilcīgums, kontrastējot ar izsmalcināto zeltaino varu, kas krosoveriem piešķir eleganci un siltumu.

Qashqai „Premium Concept”.

Qashqai „Premium Concept”, kura dominējošā krāsa ir mūsdienīgā, matēti melnā, ir gudrs dizaina, krāsu un jaunu materiālu apvienojums. Augstas kvalitātes, izsmalcinātās zeltainā vara krāsas elementi izceļ dažādus automobiļa virsbūves punktus – uz riteņu arkām, ap loga līniju, priekšējo lukturu blokos un uz jumta reliņiem – un asi kontrastē ar melno, paspilgtinot ārējā silueta dinamiskumu. To papildus akcentē autentiskā apakšējās daļās izmantotā oglekļa šķiedra, kā arī izteiksmīgie, mehāniski apstrādāto 20 collu disku tehniskie elementi. Bamperi un automobiļa virsbūves sānu uzlikas rada papildu sportiskuma un vispārējas augstas kvalitātes iespaidu. Uzlabotais „V-motion” priekšējais režģis paspilgtina automobiļa priekšpusi un ir nepārprotami elitārs dizaina elements. 

Qashqai salons no jauna nosaka Premium segmenta standartus kompakto krosoveru segmentā ar balto, mīksto Nappa ādas apšuvumu, kāds parasti ir sastopams Premium klases automobiļos, kā arī ar stepēto sēdekļa atzveltnes un pamatnes centrālo daļu. Par kvalitāti papildus liecina visā automobiļa salonā izmantotā unikālā, augstākās kvalitātes, zeltainā vara, zelta, austā oglekļa šķiedra un uzkrītoši melnā satīna hromējums un spīdīgi melnā krāsa uz stūres rata un pārnesumu pārslēga. 

X-Trail „Premium Concept”.

Izteiktā pretstatā savam „brālim” X-Trail „Premium Concept” pamatkrāsa ir matēti balta. Dzinēja pārsegs un jumts ir ar piesātināti melnas krāsas oglekļa šķiedras apdari, kas šo automobili padara izteikti elitāru, taču tajā pašā laikā robustu, kā arī rada viegluma sajūtu. Izteiktais baltā un melnā kontrasts akcentē līniju, kura sākas pie „V-motion” priekšējā režģa un turpinās pa dzinēja pārsegu un sānu līdz automobiļa aizmugurei. Šis kontrasts arī atspoguļo avantūristiskā X-Trail izteikto „visurbraucēja” raksturu. Elitārā zeltainā vara krāsa ir izmantota uz priekšējās aizsarguzlikas, piesaistot skatītāja uzmanību un palielinot aizsargātības sajūtu, kā arī uz 20 collu diskiem. Automobiļa virsbūves apšuvums un spārnu arku paplašinājumi ir spīdīgi melnā krāsā. Tas ir izsmalcināts akcents, kurš izceļ X-Trail citu avantūristiski orientētu krosoveru vidū.

Automobiļa salona polsterējums ir no augstākās klases ādas, ar miecētas dabīgās ādas toņa un melnas krāsas gammu, kas atspoguļo automobiļa pievilcīgumu avantūristisku klientu acīs. Sēdekļi ir veidoti, kombinējot augstākās klases ādas elementus; miecētas ādas toņa āda ar „dūmakainuma efekta” dizainu uz galvas balsta un sēdekļu sānos, plus Ultrasuede®, ko akcentē zeltainās pērļu krāsas ādas apmalojums sēdekļa atzveltnes un pamatnes centrālajā daļā. Uz mērinstrumentu paneļa un durvju apdares elementiem ir izmantota melnas krāsas oglekļa šķiedras apdare un matēts melns hromējums, piešķirot automobiļa salonam elitāri sportisku pievilcīgumu.

Pateicoties ciešajai sadarbībai starp Nissan dizaina studijām Japānā un Eiropā, Qashqai „Premium Concept” un X-Trail „Premium Concept” parāda aizraujošu, jaunu personalizācijas iespēju meklējumus krosoveru segmentā, rosinot automobiļu īpašniekus uz brīvāku pašizteikšanos. Rezultātā katrs vienā vai otrā automobilī braucošais – gan pasažieris, gan autovadītājs bauda vienlīdz augstu kvalitāti un dinamiskumu. 

Nissan Motor Co., Ltd. Dizaina nodaļas izpilddirektors Mamoru Aoki (Mamoru Aoki) piebilda: „Kā krosoveru segmenta celmlauzis Nissan turpinās paplašināt iespējamā robežas un pētīt radošus risinājumus, lai apmierinātu visdažādākās klientu vēlmes un prasības Eiropā.”