SAVA DARBA ENTUZIASTI – NISSAN DARBINIEKI SAVĀ BRĪVAJĀ LAIKĀ UZBŪVĒ 48 KWH LEAF PROTOTIPU
- Nissan darbinieki radījuši 48 kWh LEAF prototipu, divkāršojot plašražošanas LEAF 24 kWh versijas kapacitāti.
- Nissan Inovāciju komanda pie šī projekta strādāja vakaros un nedēļas nogalēs.
- Prototips ir piedalījies vairākos "ECO” braucienu pasākumos, demonstrējot pagarināto nobraucamo attālumu un Nissan apņemšanos piepildīt savu Inteliģentās mobilitātes vīziju.
Demonstrējot savu aizrautību ar inovācijām, Nissan inženieri ir radījuši Nissan LEAF prototipu ar 48 kWh akumulatoru, strādājot pie tā savā brīvajā laikā.
Sekojot ražotāja principiem – nemitīgiem elektroautomobiļu pētījumiem un attīstībai –, 48 kWh prototips ir aprīkots ar divreiz lielāku akumulatoru nekā oriģinālajam Nissan LEAF, kas ikdienas apstākļos nobraucamo attālumu palielina par 75 procentiem.
To radīja inženieru grupa Nissan Tehniskajā centrā Barselonā (NTCE-S), kuru aizrautība un nodošanās savam darbam ļāva izveidot Nissan Inovāciju komandu. Brīvprātīgo komanda uzņemas dažādus aizraujošus uzdevumus, paplašinot elektroautomobiļu tehnoloģiju iespējamības robežas.
Prototips, kas, iedvesmojoties no tāda paša nosaukuma amerikāņu zinātniskās fantastikas filmas, iesaukts par "Kokonu” ("Cocoon”), tika uzbūvēts, lai piedalītos Spānijas autosporta "ECO” braucienu sērijā – tā ir jauna iniciatīva, kas godā "efektivitāti un degvielas ekonomiju, nevis tieši ātrumu”.
Dario Fernandess (Dario Fernandez), NTCE-S vecākais inženieris, saka: "Strādāt pie šī projekta un skatīt mūsu pabeigto prototipu piedalāmies "ECO” sērijas sacensībās ir īsta privilēģija.Mūsu darbs mums visiem ir patiesa kaislība, un strādāt pie prototipu projektiem mums nozīmē gūt radošo brīvību būt tik inovatīviem un progresīviem, cik vien mēs spējam.
Nobraucamā attāluma uzlabošana ir svarīga elektroautomobiļu aizvien plašākas ieviešanas veicināšanai, tāpēc šī bija lieliska izdevība izmantot mūsu zināšanas par nulles izmešu tehnoloģijām, lai lūkotu, kā akumulatora nodrošināto nobraucamo attālumu varētu pagarināt šim konkrētajam izmantojumam.”
Garets Dansmors (Gareth Dunsmore), Nissan elektrisko automobiļu direktors Eiropā, stāsta: "Kā elektroautomobiļu tirgus pionieris Nissan ir nemitīgi inovējis un pilnveidojis savas tehnoloģijas, lai paliktu līderis nulles izmešu automobiļu jomā.Kaut arī šobrīd nav plānots laist šo prototipu ražošanā, tas ir kalpojis kā noderīgs nestandarta domāšanas vingrinājums – tas ir kas tāds, ko mūsu inženieri un konstruktori dara ik dienas.Nissan LEAF 48 kWh prototips demonstrē aizrautību, kādu mūsu darbinieki izjūt pret savu darbu.”
Šie ārpus darbalaika projekti veicina Nissan Inteliģentās mobilitātes vīziju un ļauj darbiniekiem izmantot savas zināšanas, prasmes un pieredzi, lai eksperimentētu ar tehnoloģijām, dizainu un inženiertehniskajiem risinājumiem. Inteliģentās mobilitātes vīzija ietver visus Nissan nākotnes produktus un tehnoloģijas, un tās mērķis ir radīt inteliģentu, savienotu un ilgtspējīgu nulles izmešu transporta tīklu.
Nissan LEAF – pasaulē pirmo plašražošanas 100% elektrisko automobili – Nissan laida klajā 2010. gadā. Kopš tā laika Nissan ir turpinājis konstruēt un ražot inovatīvus nulles izmešu risinājumus, tostarp e-NV200 – 100% elektrisko vieglo komercautomobili – un LEAF ar 30 kWh akumulatoru, kas dāvā vēl lielāku ar vienu uzlādes reizi nobraucamo attālumu.