Atjaunotais NISSAN X-TRAIL - pievilcīgāks, modernāks, prasmīgāks un jau izmēģināms NORDE autocentrā! / SIA NORDE / Jaunumi

Atjaunotais NISSAN X-TRAIL - pievilcīgāks, modernāks, prasmīgāks un jau izmēģināms NORDE autocentrā!





No septembra, Nissan SUV klases automašīnas X-TRAIL pircēji iegūs virkni automašīnas uzlabojumu, lai nodrošinātu tās pozīcijas SUV segmentā kā viena no retajām daudzpusīgajām un veiklajām pilnpiedziņas automašīnām Eiropas tirgū. Jau veiksmīgi atpazīstams ar savu izturību, komfortu, praktiskumu un ērtībām, jaunās izmaiņas atsvaidzina X-TRAIL virsbūves stilu, uzlabo salona kvalitāti un funkcionalitāti, kā arī ir veiktas izmaiņas mehānikā un aerodinamikā. Šīs izmaiņas veicina X-TRAIL uzlaboto degvielas ekonomiju un CO2 izmešu daudzumu.

Visacīmredzamākās izmaiņas ir veiktas X-TRAIL priekšējā daļā, kas akcentē virsbūves viena veseluma sajūtu ar pilnīgi pārveidotu resti, priekšējām gaismām un buferi. Izsmalcinātais tehniskais izskats priekšpusē liek automašīnai izskatīties dinamiskākai. Reste ir kvalitatīvāka un tā dabiski saplūst ar priekšējā bufera dizainu. Bufera apakšējās daļas stūri ir izvirzīti uz āru, kas veicina platāku gaitu un saliedētāku veidolu. Restes daļā saglabāti dubultie slīpie statņi no abām pusēm Nissan logotipam, kas kalpo kā paraksts Nissan SUV klases automobiļiem visā pasaulē.



Priekšējās gaismas ir gludākas un pēc izskata tehniskākas, ar ksenona vai halogēna spuldzēm (atkarībā no komplektācijas), un bremžugunis sastāv no halogēna parabolām. Pagrieziena lukturi ir iebūvēti virs priekšējiem lukturiem. Vidējās un pilnākās komplektācijas modeļiem pamats ir nokrāsots melns, bāzes versijai – pelēks. Miglas lukturi ir iebūvēti zem priekšējām gaismām, bufera nišā.

Automašīnas aizmugurē, X-TRAIL vertikālās dienas gaismas un bremžuguņi ir atjaunoti pēc LED gaismu tehnoloģijas, kas uzlabo degvielas patēriņu, redzamību un, tādējādi arī drošību. Pagrieziena gaismas ir iekļautas lukturu apakšējā daļā, kur dienas gaismas un bremžuguņi ir ārpus tiem.

Profila skatā X-TRAIL veidols ir uzlabots, pateicoties riepu izmēra palielinājumam. Tagad tām ir 10-spieķu 18” collu alumīnija diski, kuri ir arī platāki, izmērā līdz pat 225/55/18, piešķirot X-TRAIL nopietnāku stāju uz ceļa.

Riepu nelielais paplatinājums ir veicinājis arī nelielu riepu arku moldingu paplatinājumu, kas X-TRAIL stājai piešķirt vēl nopietnāku izskatu.

X-TRAIL aprīkojumā tiek piedāvāti arī jauna dizaina dubultu 5-spieķu 17” collu diski, kas piešķir X-TRAIL Premium klases izskatu.



X-TRAIL virsbūves uzlabojumu rezultātā arī gabarīti ir nedaudz mainījušies. Pēc automašīnas priekšpuses dizaina uzlabošanas kopējais garums ir palielinājies par 10 mm. Riepu platuma un diametra palielinājuma ietekmē arī augstums un platums ir palielinājies par 10 mm.

Ieskatoties automašīnas salonā, var redzēt, ka tā dizains ir modernizēts, lai padarītu to vēl harmoniskāku, kas panākts, pateicoties uzlabotiem materiāliem un labākai krāsu kombinācijai, konkrēti, A statņa apvidū.



Materiāli, kas izmantoti radio vadāmības pogām uz stūres, ap ātrumpārslēgu, un uz durvīs iebūvētā rokas balsta, ir uzlaboti un patīkamāki pieskārienam. Biezāki un mīkstāki materiāli ir izmantoti arī sēdekļu apdarei. Salonam ar ādas apdari ir atraktīvāks un bagātīgāks šuvums.

Automašīnas vadītājs novērtēs uzlaboto instrumentu paneļa redzamību un lasāmību. Tajā ir lielāks un skaidrāks spidometrs un tahometrs, kas tajā pašā laikā uzlabo arī to kvalitāti. Starp šiem galvenajiem instrumentiem ir izvietots borta dators ar melnu displeju un baltiem rādījumiem maksimālai skaidrībai. Dators piedāvā lielu daudzumu noderīgas informācijas auto vadītājam, ieskaitot degvielas patēriņu, āra temperatūru (tajā skaitā brīdinājumu par zemu āra temperatūru), vidējo ātrumu un atgādinājumu par atpūtu.



Borta dators var uzrādīt arī papildus informāciju, tādu kā brīdinājumu par zemu degvielas daudzumu, saslēgtu stāvbremzi, neatpazītu inteliģento atslēgu un atvērtām durvīm, kā arī svarīgu tehnisko informāciju, piemēram, riepu stāvokli, zemu eļļas daudzumu un atgādinājumu par kārtējo apkopi.

Aizmugurējo pasažieru komforts ir uzlabots, pateicoties pārveidotiem priekšējiem sēdekļiem, radot papildus 10 mm telpu ceļiem, nesamazinot priekšā sēdošo komfortu. Lai samazinātu X-TRAIL apdares nolietojumu tā aktīvās ikdienas lietošanas rezultātā, ir uzlabota bagāžnieka pārklāja apdare.

Ņemot vērā to, ka X-TRAIL tiek piedēvēta strādīga ģimenes automašīnas loma, tam ir arī attiecīgs cimdu nodalījums, kas var uzturēt tā saturu siltu vai aukstu, kas ir ideāls risinājums dzērienu uzglabāšanai atkarībā no apstākļiem, vai X-TRAIL pasažieriem vajag atvēsināties vai sasildīties!

Gadījumos, kad X-TRAIL vadītājs vai pasažieri iekāpj automašīnā aukstā laikā, tā tiek uzsildīta ļoti ātri, pateicoties apsildes sistēmai, kas uzlabota ātrākai uzsilšanai, kā arī tai ir efektīvāka dzesēšanas sistēma karstos laika apstākļos. Aizmugurējo sēdekļu pasažieri tagad var baudīt siltu braukšanu, jo X-TRAIL būs pieejams ar apsildāmiem aizmugurējiem sēdekļiem divos režīmos.

Nissan jauninājums ir iebūvēta X-TRAIL atpakaļskata kamera salona atpakaļskata spogulī, kas nozīmē to, ka automašīnas, kuras nav aprīkotas ar Nissan navigācijas sistēmu, arī var gūt labumu drošībai, precizitātei, un pārliecībai, ko sniedz atpakaļskata kamera, kura ataino arī attālumu, lai palīdzētu noteikt citu automašīnu vai šķēršļu tuvumu X-TRAIL aizmugurē. Augstas izšķirtspējas displejs parādās atpakaļskata kamerā brīdī, kad ir ieslēgta atpakaļgaita, ar domu, ka vadītājs var braukt atpakaļgaitā ar pilnu pārliecību, nenovēršot acis no spoguļa. Displeja spožums automātiski adaptējas esošajam apgaismojumam, garantējot skaidru attēlu uz ekrāna. Ja vadītājs vēlas, displejs var tikt atslēgts ar pogu, kas novietota salona atpakaļskata spogulī.

Zem X-TRAIL “ādas” būtiski uzlabojumi ir veikti dīzeļdzinēja versijai, kā rezultātā ir būtiski uzlabojies degvielas patēriņš, samazināts CO2 izmešu daudzums, un tas atbilst Euro 5 standartiem. Jaunatklājums ir papildus pieslēgvieta iesmidzināšanai, kuru kopējais skaits sasniedz septiņas, tajā pašā laikā pielāgojot degkameru jaunajam iesmidzināšanas veidam.

Mehāniskajai ātrumkārbai ir uzlabots koeficients, lai radītu kompromisu starp gāzēšanu, degvielas ekonomiju un CO2 izmešu daudzumu. Savukārt, automātiskā ātrumkārba ir pārveidota, lai mazinātu berzi. Papildus pozitīvs jaunums ir pārnesummaiņas rādītājs borta datorā, kas rāda vadītājam, kad mainīt pārnesumu ekonomiskākai braukšanai.

Pateicoties optimizētai aerodinamikai, X-TRAIL pretestības koeficients ir samazināts no 0.36 uz 0.35, kā arī ir samazināta X-TRAIL vides iedarbība, ko veicina būtiski uzlabojumi CO2 izmešu daudzumā un degvielas patēriņā.

Kas attiecas uz Nissan X-TRAIL uzlabojumiem, Vinsents Vijnens (Vincent Wijnen) ir teicis: „Visas šīs izmaiņas pastiprinās X-TRAIL ietekmi, kā vienu no retajiem īstiem kompaktiem SUV, kas var itin viegli izpildīt gan ikdienas ģimenes dzīves prasības, gan tik pat viegli pieveikt dubļainu, slidenu taku, vedot ģimeni no piedzīvojumiem bagātas nedēļas nogales. X-TRAIL pircējiem tas tīk viņa bezrūpīgās un ērtās ikdienas lietošanas dēļ, vienalga kādā situācijā tas var nokļūt. Ar šiem uzlabojumiem Nissan mūžzaļajam X-TRAIL, tas tīk vēl vairāk.”