NISSAN 2012. GADĀ UZRĀDA VISU LAIKU LABĀKO TIRGUS DAĻU EIROPĀ.
- Kopējā tirgus daļa pieaugusi līdz 3,9%, pārdoti 665756 automobiļi.
- Divās trešdaļās Nissan Eiropas tirgu 2012.gadā panākts tirgus daļas pieaugums, Spānijā izaugsme jau piekto gadu pēc kārtas.
- Panākumus veicinājis lielais pieprasījums pēc krosoveriem - Nissan Qashqai un Nissan Juke. Nissan Juke pārdošanas apjoms 2012.gadā pieaudzis par 13%.
- Lielbritānijā 2012.gadā sasniegta visu laiku labākā tirgus daļa un pārdošanas apjoms, Sanderlendas rūpnīcā sasniegta 500000 saražotu automobiļu jubileja.
- Nissan Nordic Europe Ziemeļvalstu un Baltijas valstu kopējā tirgus daļa 2012. gadā bija 3.9%, kas ir par 0.1% vairāk nekā 2011. gadā.
- Latvijā Nissan kopējā tirgus daļa 2012. gadā bija 5.9%, kas ir par 1% vairāk nekā 2011. gadā.
Nissan paziņojis, ka 2012.gadā no janvāra līdz decembrim sasniegta rekordliela tirgus daļa - 3,9%, kas ir par 0,1% vairāk nekā 2011.gadā. Šo tirgus daļas pieaugumu izdevās panākt ar 665756 automobiļu pārdošanu 2012.gadā visā Eiropas automobiļu tirgū, kura apjoms bija sarucis salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu, kad Nissan pārdeva 683813 automobiļus. Decembra kopējais pārdošanas apjoms bija 51405 pārdoti automobiļi.
Investīcijas Nissan galvenajos tirgos, tostarp Lielbritānijāun Krievijā, atmaksājušās, jo šajās valstīs Nissan reģistrēja pieaugumu salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu attiecīgi par 10% un 11%. Lielbritānijāarī sasniegta visu laiku labākā tirgus daļa un pārdošanas apjoms. Nissan Sanderlendas rūpnīcā arī sasniegta 500000 saražotu automobiļu jubileja, padarot to par visproduktīvāko automobiļu rūpnīcu Lielbritānijā.
Līdzīgi panākumi vērojami arī pārējās Eiropas valstīs - Nissan jau otro gadu pēc kārtas nostiprināja sava visvairāk pārdotā Āzijas automobiļu zīmola pozīciju Spānijā ar vēsturisku tirgus daļu - 5,2%. Arī citur - pat 22 Eiropas valstīs - 2012.gadā uzrādīts tirgus daļas pieaugums, turklāt arvien lielākas konkurences apstākļos, jo Eiropas automobiļu tirgus apjoms pērngad saruka.
Vienpadsmit valstīs sasniegts tirgus daļas pieaugums par vairāk nekā 0,4 procentpunktiem, tostarp Skandināvijas valstīs Norvēģijā, Somijā, Dānijā un Baltijas valstīs - Latvijā par 1,0 procentpunktu, salīdzinot ar 2011. gadu.
Šo izaugsmi veicināja nemainīgi augstais pieprasījums pēc krosovera Nissan Qashqai, kas 2012.gadā sastādīja trešdaļu no Nissan kopējā pārdošanas apjoma ar 250578 pārdotiem automobiļiem visā Eiropā - sešus gadus pēc šī automobiļa laišanas klajā pārspējot 2011.gada rādītājus. Tirgus daļas pieaugumu 2012.gadā veicināja arī NissanJuke ar šī krosovera pārdošanas apjoma iespaidīgu pieaugumu - par 13%.
Nissan Nordic Europe Baltijas valstu vadītājs Marguss Miks saka: „Šis bija tiešām grūts gads, taču mēs lepojamies ar pārdošanas rezultātiem Baltijas valstīs. Latvijā pieaudzis gan pārdošanas apjoms, gan tirgus daļa, Igaunijā pieaudzis pārdošanas apjoms. Nissan Juke kļuva par otro populārāko pasažieru automobili Latvijā, un divi mūsu automobiļu modeļi iekļuva Baltijas pasažieru automobiļu TOP 10 - Qashqai 2.vietā (pēc VW Golf vai Toyota Avensis atkarībā no valsts) un Juke 8.vietā (tieši pēc Fiat 500). Šis gads bija arī ļoti veiksmīgs korporatīvajā pārdošanā - 62 Nissan NV200 nodoti Lietuvas policijai, 22 Primastar - Rīgas pašvaldības policijai."
###
Par Nissan Eiropā.
Nissan ir viens no visplašāk pārstāvētajiem ārvalstu ražotājiem Eiropā, nodarbinot vairāk nekā 14500 cilvēku vietējos dizaina, pētījumu un izstrādes, ražošanas, loģistikas un pārdošanas un mārketinga uzņēmumos. Pagājušajā gadā Nissan rūpnīcas Lielbritānijā, Spānijā un Krievijā saražoja vairāk nekā 677000 automobiļu, tostarp mini MPV, godalgotus krosoverus, SUV un komerctransportlīdzekļus. Pašlaik Nissan Eiropā pārdošanā piedāvā 24 daudzveidīgus un inovatīvus produktus un gatavojas kļūt par Eiropā populārāko Āzijas automobiļu zīmolu.
Par Nissan.
Japānas otrā lielākā automobiļu ražošanas uzņēmuma Nissan Motor Co., Ltd. galvenais birojs atrodas Jokohamā, Japānā, uzņēmums pieder pie Renault-Nissan alianses. Globālā mērogā nodarbinot vairāk nekā 248000 darbinieku, Nissan 2011.gadā saražoja vairāk nekā 4,8 miljonus automobiļu, gūstot 9,4triljonu jenu (118,95miljardus ASV dolāru) ienākumu. Ar stingru apņemšanos izstrādāt aizraujošus un inovatīvus produktus visiem Nissan piedāvā visaptverošu 64 automobiļu modeļu klāstu ar Nissan un Infiniti zīmolu. Bezizmešu mobilitātes pamatlicējs Nissan iegāja vēsturē, laižot klajā Nissan LEAF - pirmo masveida tirgum paredzēto pilnībā elektrisko automobili par pieejamu cenu, kas izpelnījās daudzas uzslavas starptautiskā mērogā, tostarp prestižās 2011. - 2012.gada Japānas Gada automobiļa un 2011.gada pasaules Gada automobiļa balvas.