NISSAN NORDE - UZSLAVĒTĀKAIS UZŅĒMUMS 2011 nominācijā AUTO TIRDZNIECĪBA, AUTOSALONI, NOMA, REMONTS
Ar lepnumu paziņojam, ka oficiālais NISSAN dīleris Latvijā - SIA NORDE ieguvis apbalvojumu - "UZSLAVĒTĀKAIS UZŅĒMUMS 2011" nominācijā "AUTO TIRDZNIECĪBA, AUTOSALONI, NOMA, REMONTS".
Šī gada 8. aprīlī norisinājās kampaņas "Uzslavē labu servisu!" apbalvošanas ceremonija, kurā tika apbalvoti UZSLAVĒTĀKIE UZŅĒMUMI 2011, no kuriem nominācijā "AUTO TIRDZNIECĪBA, AUTOSALONI, NOMA, REMONTS" uzslavētākā uzņēmuma titulu saņēma - NISSAN oficiālais dīleris NORDE.
Kampaņa "Uzslavē labu servisu!" Latvijā norisinās jau kopš 2005. gada, katru gadu, aicinot pieteikties uzņēmumus klientu apkalpošanas novērtējumam, un pasludinot martu par laba servisa mēnesi, kad ikviens klients var sniegt vērtējumu par konkrētā uzņēmuma klientu apkalpošanas līmeni.
Kā liecina kampaņas organizatoru sniegtā informācija, šogad kampaņā piedalījās 124 uzņēmumi un iestādes, aptverot gandrīz 1200 klientu apkalpošanas vietas visā Latvijā. NISSAN oficiālais dīleris Latvijā - NORDE šogad kampaņā piedalījās pirmo reizi un visu marta mēnesi aicināja klientus izteikt savu novērtējumu NORDE klientu apkalpošanai.
Izteikt savu vērtējumu par NISSAN NORDE ikvienam bija iespējams gan uz vietas, aizpildot anketu un iemetot to balsošanas urnā, gan interneta balsošanas rīkā kampaņas mājas lapā (http://uzslava.labsserviss.lv/vote/norde-sia-nissan), gan zvanot vai sūtot SMS uz 1188.
Papildus sabiedrības vērtējumam šogad pirmo gadu kampaņā tika iekļauts arī kvalitatīvais klientu apkalpošanas pētījums - "slepenais pircējs", ko nodrošināja pētījumu aģentūra TNS Latvia, tādējādi padarot kampaņas rezultātus vēl objektīvākus. Sabiedrības jeb klientu novērtējums sastādīja 50% no kopējā vērtējuma, un "slepenās iepirkšanās" rezultāti - otrus 50% no kopējā vērtējuma.
Kampaņas laikā NISSAN NORDE novērtēja daudz klientu, sniedzot savu vērtējumu vai komentārus par NORDE klientu apkalpošanu, savukārt, TNS Latvia veiktajā pētījumā, kura laikā, kampaņas ietvaros īpaši apmācīts aģents vismaz divas reizes apmeklēja NISSAN dīleri NORDE un izvērtēja to pēc dažādiem klientu apkalpošanas faktoriem, NORDE saņēma maksimālo iespējamo novērtējumu - 100 punktus.
Kampaņas laikā NORDE saņēma daudz jauku vārdu un uzslavu no saviem klientiem, piemēram, "Gribu uzslavēt pieņēmējus! Puiši vienmēr laipni, apkalpo pat pēc sava darba laika, visu izstāsta un palīdz...", "Ļoti atsaucīgi un kompetenti darbinieki...", "Servisa darbinieki ir ļoti kompetenti un laipni, vienmēr prieks atstāt savu auto, zinu, ka to saņemšu vislabākajā tehniskajā stāvoklī!!! Tā turēt!", "Liels paldies servisa darbiniekiem par operatīvu un kvalitatīvu auto remontu, kā arī papildus servisu - auto nomazgāšanu, logu mazgāšanas šķidruma pieliešanu un, protams, vienmēr pozitīvo un laipno attieksmi. :)", "Pati labākā vieta, kur ārstēt savu auto, super attieksme pret klientu, labs darbs ar attiecīgām cenām. Tas ir tas, uz ko pārējie var tiekties!", "Labākais Nissan dīleris Latvijā!", u.c..
Iegūtais apbalvojums vēlreiz apliecina to, cik augstu NISSAN oficiālais dīleris NORDE vērtē savus klientus un to, cik augstā līmenī pie NISSAN dīlera NORDE ir klientu apkalpošana, ietverot gan tirdzniecību, gan pēcpārdošanas apkalpošanu. Mēs apzināmies, ka cilvēks, iegādājoties automašīnu, iegādājas ne tikai pārvietošanās līdzekli no punkta A uz punktu B, bet arī komfortu, emocijas, sava dzīves stila papildinājumu un citus fiziskus un emocionālus faktorus. Iegādātā automašīna bieži vien cilvēkam kļūst gandrīz kā ģimenes loceklis, par kuru atbilstoši jārūpējas, mēs to darām ar prieku un mūsu klienti to jūt un patiesi novērtē!
Jau daudzu gadu garumā, esot tāda starptautiska zīmola kā NISSAN oficiālie pārstāvji Latvijā, NORDE ir pārņēmusi NISSAN filozofiju, tradīcijas un vērtības. NISSAN savus klientus tur augstā godā, un tam ir ļoti augsti klientu apkalpošanas standarti, pie kuriem ikdienas darbā stingri pieturās arī NISSAN oficiālais pārstāvis NORDE.
NISSAN klientu apkalpošanas filozofiju īsumā varētu izteikt ar japāņu vārdu - omotenaši, kas apzīmē rūpes par ciemiņu un sirsnīgu tā uzņemšanu, it kā šī būtu vienīgā reize, kad viņš ierodas viesos, liekot apmeklējumam ilgi palikt ciemiņa atmiņā kā kaut kam unikālam, lai gribētos atgriezties vēl un vēl. Omotenaši NISSAN darbā izpaužās augstā apkalpošanas līmenī un veidā, kā apkalpot savus klientus, katru reizi ejot nedaudz tālāk un katru reizi nedaudz pārspējot to, ko klients no mums sagaida.
NISSAN oficiālais pārstāvis Latvijā - NORDE pateicas kampaņas organizatoriem par iespēju piedalīties šādā kampaņā, veicinot pozitīvas emocijas un saņemot klientu uzslavas, kā arī par apbalvojumu, kas vēlreiz pierāda NORDE profesionalitāti un augsto klientu apkalpošanas līmeni. Taču vislielāko pateicību NORDE izsaka saviem klientiem par uzslavām un lojalitāti, jo tieši klienti ir mūsu vislielākā vērtība!
Kampaņa "Uzslavē labu servisu!" Latvijā norisinās jau kopš 2005. gada, katru gadu, aicinot pieteikties uzņēmumus klientu apkalpošanas novērtējumam, un pasludinot martu par laba servisa mēnesi, kad ikviens klients var sniegt vērtējumu par konkrētā uzņēmuma klientu apkalpošanas līmeni.
Kā liecina kampaņas organizatoru sniegtā informācija, šogad kampaņā piedalījās 124 uzņēmumi un iestādes, aptverot gandrīz 1200 klientu apkalpošanas vietas visā Latvijā. NISSAN oficiālais dīleris Latvijā - NORDE šogad kampaņā piedalījās pirmo reizi un visu marta mēnesi aicināja klientus izteikt savu novērtējumu NORDE klientu apkalpošanai.
Izteikt savu vērtējumu par NISSAN NORDE ikvienam bija iespējams gan uz vietas, aizpildot anketu un iemetot to balsošanas urnā, gan interneta balsošanas rīkā kampaņas mājas lapā (http://uzslava.labsserviss.lv/vote/norde-sia-nissan), gan zvanot vai sūtot SMS uz 1188.
Papildus sabiedrības vērtējumam šogad pirmo gadu kampaņā tika iekļauts arī kvalitatīvais klientu apkalpošanas pētījums - "slepenais pircējs", ko nodrošināja pētījumu aģentūra TNS Latvia, tādējādi padarot kampaņas rezultātus vēl objektīvākus. Sabiedrības jeb klientu novērtējums sastādīja 50% no kopējā vērtējuma, un "slepenās iepirkšanās" rezultāti - otrus 50% no kopējā vērtējuma.
Kampaņas laikā NISSAN NORDE novērtēja daudz klientu, sniedzot savu vērtējumu vai komentārus par NORDE klientu apkalpošanu, savukārt, TNS Latvia veiktajā pētījumā, kura laikā, kampaņas ietvaros īpaši apmācīts aģents vismaz divas reizes apmeklēja NISSAN dīleri NORDE un izvērtēja to pēc dažādiem klientu apkalpošanas faktoriem, NORDE saņēma maksimālo iespējamo novērtējumu - 100 punktus.
Kampaņas laikā NORDE saņēma daudz jauku vārdu un uzslavu no saviem klientiem, piemēram, "Gribu uzslavēt pieņēmējus! Puiši vienmēr laipni, apkalpo pat pēc sava darba laika, visu izstāsta un palīdz...", "Ļoti atsaucīgi un kompetenti darbinieki...", "Servisa darbinieki ir ļoti kompetenti un laipni, vienmēr prieks atstāt savu auto, zinu, ka to saņemšu vislabākajā tehniskajā stāvoklī!!! Tā turēt!", "Liels paldies servisa darbiniekiem par operatīvu un kvalitatīvu auto remontu, kā arī papildus servisu - auto nomazgāšanu, logu mazgāšanas šķidruma pieliešanu un, protams, vienmēr pozitīvo un laipno attieksmi. :)", "Pati labākā vieta, kur ārstēt savu auto, super attieksme pret klientu, labs darbs ar attiecīgām cenām. Tas ir tas, uz ko pārējie var tiekties!", "Labākais Nissan dīleris Latvijā!", u.c..
Iegūtais apbalvojums vēlreiz apliecina to, cik augstu NISSAN oficiālais dīleris NORDE vērtē savus klientus un to, cik augstā līmenī pie NISSAN dīlera NORDE ir klientu apkalpošana, ietverot gan tirdzniecību, gan pēcpārdošanas apkalpošanu. Mēs apzināmies, ka cilvēks, iegādājoties automašīnu, iegādājas ne tikai pārvietošanās līdzekli no punkta A uz punktu B, bet arī komfortu, emocijas, sava dzīves stila papildinājumu un citus fiziskus un emocionālus faktorus. Iegādātā automašīna bieži vien cilvēkam kļūst gandrīz kā ģimenes loceklis, par kuru atbilstoši jārūpējas, mēs to darām ar prieku un mūsu klienti to jūt un patiesi novērtē!
Jau daudzu gadu garumā, esot tāda starptautiska zīmola kā NISSAN oficiālie pārstāvji Latvijā, NORDE ir pārņēmusi NISSAN filozofiju, tradīcijas un vērtības. NISSAN savus klientus tur augstā godā, un tam ir ļoti augsti klientu apkalpošanas standarti, pie kuriem ikdienas darbā stingri pieturās arī NISSAN oficiālais pārstāvis NORDE.
NISSAN klientu apkalpošanas filozofiju īsumā varētu izteikt ar japāņu vārdu - omotenaši, kas apzīmē rūpes par ciemiņu un sirsnīgu tā uzņemšanu, it kā šī būtu vienīgā reize, kad viņš ierodas viesos, liekot apmeklējumam ilgi palikt ciemiņa atmiņā kā kaut kam unikālam, lai gribētos atgriezties vēl un vēl. Omotenaši NISSAN darbā izpaužās augstā apkalpošanas līmenī un veidā, kā apkalpot savus klientus, katru reizi ejot nedaudz tālāk un katru reizi nedaudz pārspējot to, ko klients no mums sagaida.
NISSAN oficiālais pārstāvis Latvijā - NORDE pateicas kampaņas organizatoriem par iespēju piedalīties šādā kampaņā, veicinot pozitīvas emocijas un saņemot klientu uzslavas, kā arī par apbalvojumu, kas vēlreiz pierāda NORDE profesionalitāti un augsto klientu apkalpošanas līmeni. Taču vislielāko pateicību NORDE izsaka saviem klientiem par uzslavām un lojalitāti, jo tieši klienti ir mūsu vislielākā vērtība!