Visā pasaulē pārdots jau vairāk nekā seši miljoni Nissan Micra/March modeļu, iepriecinot autovadītājus vairāk nekā 70 valstīs jau kopš 1982. gada.
Nissan jau daudzus gadus ražo laikam un prasībām atbilstošus kompaktās klases automobiļus. Pirmās paaudzes Nissan Micra/March debitēja 1982. gadā un jau drīz ieguva augstu atzinību, pateicoties šī modeļa braukšanas spējām, pieejamībai un augstajai kvalitātei. 1992. gadā prezentētā, otrās paaudzes Nissan Micra/March ieviesa tā laika modernākās tehnoloģijas, piemēram, bezpakāpju variatora pārnesumkārbu (CVT). Trešās paaudzes Micra/March, kas tika laista klajā 2002. gadā, bija pirmais Nissan modelis, kas aprīkots ar inteliģento atslēgu. Reaģējot uz mūsdienu tirgus prasībām, 2010. gadā prezentētais, ceturtās paaudzes modelis ir aprīkots ar Nissan Idling Stop sistēmu un jaunākās paaudzes Xtronic CVT pārnesumkārbu, kas tam nodrošina izcili mazu degvielas patēriņu. Josuke Ivasa (Yosuke Iwasa), Nissan Micra/March programmas vecākais mārketinga menedžeris, saka: „Micra/March braukšanas īpašības, fantastiskā uzticamība un izcilā vadāmība ir ļoti populāra klientu vidū vairāk nekā 70 pasaules valstīs.”.
Pirmo reizi tirgū jaunā Micra/March nonāca 2010. gada martā Taizemē, bet pēc tam kļuva pieejama citās valstīs, kur līdz šim to nevarēja iegādāties, piemēram, Indijā un Ķīnā. Vecākais produktu speciālists Masaki Išizuka (Masaki Ishizuka) saka: „Mēs uzklausījām klientu vēlmes no visas pasaules par to, ko viņi vēlas redzēt automobilī, un īstenojām tās jaunās paaudzes modelī.”.
Līdz trešās paaudzes modelim Nissan Micra/March pārsvarā ražoja Japānā un Lielbritānijā. Pēc tam ražošana tika pārcelta uz Taizemi, Indiju, Ķīnu un Meksiku. Paužot savu pārliecību par jauno modeli, Išizuka saka: „Vienlaicīgi ar augsto Nissan kvalitātes standartu saglabāšanu, mēs vēlamies piedāvāt klientiem automobiļus ar to pieprasītākajām funkcijām par saprātīgu cenu visā pasaulē.” Līdz 2011. gada maija beigām 56 pasaules valstīs pārdoti jau vairāk nekā 170 000 jaunās Nissan Micra/March eksemplāru.
Nissan Micra lielākais noieta tirgus vienmēr ir bijusi Eiropa. 2011. gada septembrī tiks prezentēta jauna šī modeļa versija: jaunā Micra DIG-S, kas aprīkota ar HR12DDR dzinēju ar turbo kompresoru, kas sniedz vienu no labākajiem degvielas ekonomijas rādītājiem Eiropā.
Japānā jaunais Nissan March modelis atzinību izpelnījies ar savu dizainu, iegūstot Good Design Award*2 balvu, ar ko novērtē vispārēji izcilu dizainu. Šis modelis ir saņēmis arī Fashion Color Award apbalvojumu 2011. gada Auto Color Awards*3 konkursā par krāsu izmantošanu dizainā.
Taizemē jaunais Nissan March, pateicoties tā izcilajai degvielas ekonomijai, ir kļuvis par pirmo modeli, kas tiek piedāvāts saskaņā ar Taizemes valdības ekotransporta projektu. Tas saņēma labākā ekoloģiskā automobiļa (Best Environmental Car of the Year) titulu 2010. gadā un labākā auto ar dzinēja tilpumu zem 1200 cm3 (Best Car of the Year under 1200 cc) titulu 2011. gadā, ko pasniedza Grand Prix Group.
Kopš Micra prezentācijas Indijā 2010. gada jūlijā tā ir bijusi viena no galvenajiem Nissan pārdošanas apjomus veicinošajiem modeļiem ar vairāk nekā 15 000 pārdotiem automobiļa eksemplāriem. Kopš pirms gada tika uzsākta ražošana, ir saražotas vairāk nekā 100 000 jaunās Nissan Micra un gandrīz 70 000 no tām ir eksportētas. Nākotnē Indija būs Nissan Micra piegādes bāze vairāk nekā 100 valstīm Eiropā, Tuvajos Austrumos un Āfrikā.
Ķīnā jaunais Nissan March modelis ir izpelnījies gan mediju, gan gados jauno pircēju atzinību, kas novērtē tā mazo pagriešanās rādiusu, plašo automobiļa salonu un mazo degvielas patēriņu, ierindojot to starp populārākajiem automobiļiem kopš 2010. gada augustā notikušās modeļa prezentācijas.
Meksikā jaunais Nissan March modelis ir populārs kopš tā prezentācijas 2011. gada aprīlī. Nissan Mexicana, S. A. de C. V. vecākais mārketinga menedžeris Roberto Asevals (Roberto Aceval) saka: „Meksikāņu pircēji jauno March uzskata par lielisku pilsētas automobili tā ietilpīguma, patīkamās un ērtās braukšanas un mazā degvielas patēriņa dēļ.”.
Brazīlijā Nissan 2011. gada oktobrī prezentēs jaunā Nissan March modeļa versiju ar 1,0 vai 1,6 litru dzinēju, kas spēs darboties ar vairākiem degvielas veidiem (FFV).
Cujoši Kobajaši (Tsuyoshi Kobayashi), Micra/March galvenais inženieris saka: „Seši miljoni pārdotu automobiļa eksemplāru apliecina to, ka Micra/March modelis ir gājis sekmīgu ceļu. Ar savu, vairāk kā 28 gadu pieredzi kompaktās klases automobiļu ražošanā mēs vēlamies, lai klienti izbaudītu visas jaunā Nissan Micra/March modeļa vērtības un jaunākās tehnoloģijas, kas tajā pieejamas. Jaunizveidotā V platforma, kas ir kopīga diviem jaunajiem modeļiem, samazinātais svars un uzlabotā aerodinamika nodrošina vienu no savā klasē labākajiem degvielas ekonomijas rādītājiem. Papildus tam, rūpīgi pielietojot kopējos Nissan Production Way (NPW) kvalitātes vadības standartus, mēs klientiem piedāvājam automobiļus, ko, ar pārliecību par to atbilstību noteiktam līmenim un kvalitātei, var izmantot visā pasaulē.”.
Josuke Ivasa apkopo Nissan pieeju dažos vārdos, teikdams: „Nissan jau sen dara visu iespējamo, lai saviem klientiem visā pasaulē piedāvātu automobiļus ar izcilu vērtību. Kompaktās klases automobiļi šobrīd ir svarīgāki nekā jebkad iepriekš, lai virzītu pasauli uz mazāku oglekļa izmešu apjoma radīšanu. Ievērojot mūsu Zero Emissions un PURE DRIVE*4 stratēģijas, mēs vēlamies pēc iespējas drīzāk piedāvāt Nissan Micra/March saviem klientiem 160 pasaules valstīs.”.
Nissan Micra/March kopējais pārdošanas apjoms (saskaņā ar Nissan operatīvajām atskaitēm):
Sadalījums pa paaudzēm:
1. paaudze: aptuveni 1,65 miljoni eksemplāru;
2. paaudze: aptuveni 2,54 miljoni eksemplāru;
3. paaudze: aptuveni 1,63 miljoni eksemplāru;
4. paaudze: aptuveni 170000 eksemplāru.
Sadalījums pa reģioniem:
Japāna: aptuveni 2,37 miljoni eksemplāru;
Ārpus Japānas: aptuveni 3,63 miljoni eksemplāru.
*1: Ieskaitot Nissan Micra C+C.
*2: Good Design Award ir vienīgā plaša mēroga dizaina novērtēšanas un veicināšanas programma Japānā. Tā ir izveidota, lai izvēlētos un publiskotu labu dizainu, lai paaugstinātu dzīves standartus, veicinātu industriālo attīstību un eksportu, uzlabojot produktu kvalitāti ar dizaina palīdzību. Programmai katru gadu tiek iesniegti vairāk nekā 3 000 pieteikumu. Tos rūpīgi izvērtē pēc tādiem kritērijiem kā inovācija un izsmalcinātība, vērtības veidošana un sociālais lietderīgums.
*3: Auto Color Award: Kopš 1998. gada Auto Color Award balvu piešķir nozīmīgiem automobiļu krāsu risinājumiem, koncentrējoties uz krāsām, kas atspoguļo kultūru un estētisku dizainu. Apbalvojums tiek pasniegts jau 13. gadu.
Japan Fashion Color Authority (JAFCA) – Japānas modes asociācija.
*4: PURE DRIVE: Nissan divkomponentu stratēģija, lai kopā ar Zero Emissions samazinātu CO2 izmešu apjomu. PURE DRIVE automobiļi ir veidoti tā, lai nodrošinātu savā klasē mazāko degvielas patēriņu, aprīkojot tos ar optimālām jaunākajām tehnoloģijām, piemēram, Idling Stop sistēmu, tīriem dīzeļa dzinējiem un hibrīda tehnoloģiju.