NISSAN QASHQAI novērtētā kvalitāte Vācijas Automobiļu asociācijas (ADAC) pētījumā.
Nissan populārais krossovers - Nissan QASHQAI izaicina valdošo eliti pētījumā par kvalitāti.
Rolle, Šveice (2011. gada 17. janvāris) – uzticamāks par BMW, populārāks par Mercedes... Nissan QASHQAI ir kļuvis par vienu no Vācijas iemīļotākajām automašīnām.
Plašs Vācijas Automobiļu asociācijas (ADAC) pētījums rāda, ka Nissan QASHQAI uz popularitātes pjedestāla pievienojas Porsche 911 un Audi A5, tajā pašā laikā kļūstot par Vācijas iecienītāko ievesto automašīnu.
Pētot statistiku, kur aptaujāti vairāk kā divi miljoni respondentu, ADAC ikgadējās „Gelber Engel” balvas ietvaros, auto īpašniekiem tika lūgts novērtēt, cik apmierināti viņi ir gan ar viņu auto, gan ar auto dīleru apkalpošanas līmeni. Rezultātā Nissan QASHQAI saņēmis augstāku novērtējumu nekā tādas automašīnas kā BMW 3. sērija, Porsche Boxster un Mercedes-Benz SLK. Tas saņēma izcilus vērtējumus gan uzticamības ziņā, gan klientu apmierinātības novērtējumā, kas nodrošināja QASHQAI trešo vietu pētījuma kopvērtējumā. QASHQAI šajā pētījumā ir vienīgā ne vācu automašīna, kas nokļuvusi topa pirmajā astotniekā.
Nissan QASHQAI ir veidots un konstruēts lielākoties Eiropā, ko veic Nissan Eiropas Dizaina rūpnīca (Nissan Design Europe) un Nissan Eiropas Tehniskais centrs (Nissan Technical Centre Europe). Tas ir būvēts Apvienotajā Karalistē Nissan automobiļu rūpnīcā (Nissan Motor Manufacturing UK).
„Šī nozīmīgā balva parāda, kāpēc QASHQAI tirdzniecība ir kļuvusi par tādu panākumu visā Eiropā”, saka Saimons Tomas (Simon Thomas), Nissan Europe vecākais viceprezidents. „Tas parāda dizaina spožumu un apliecina augsto kvalitāti, kas ir iestrādāta visās automašīnās, kas būvētās mūsu rūpnīcā Sanderlendā, Apvienotajā Karalistē. „Gelber Engel balva ir kvalitātes etalons jaunām un gandrīz jaunām automašīnām, un mēs esam sajūsmināti, ka QAHSQAI šajā ziņā ir pamanīts.”.
ADAC pētījums ir balstīts uz trīs gadus vecām vai jaunākām automašīnām, lai izvairītos no lūzuma punktiem, ko varētu radīt slikta automašīnas ekspluatācija, nevis ražošanas defekti, un ietver tikai automašīnas ar lielu tirdzniecības apjomu, lai nodrošinātu reāla priekšstata sasniegšanu. 2011. gada balvai tika izpētīti 150 automašīnu modeļi. Rezultāti ir publicēti Asociācijas žurnālā ADAC Motorwelt, kura lasītāju skaits ir vairāk kā 19 miljoni. ADAC ir otrais lielākais automobiļu klubs pasaulē ar 17,5 miljoniem biedru.
Nissan QASHQAI tika prezentēts 2007. gadā kā novatoriska un atraktīva alternatīva hečbekiem, kuri dominēja Eiropas C segmentā. Apvidus auto iezīmes apvienojumā ar kompakta ģimenes automobiļa īpašībām radīja krossoveru, kas iepatikās pircējiem visām Eiropā. Uz šo brīdi ir pārdotas vairāk kā pusmiljons vienību, no kurām 209 000 vienību vien ir ražotas Sanderlendas rūpnīcā 2010. gadā. Būtiskākie atjauninājumi pagājušā gada pavasarī vēl vairāk paaugstināja QASHQAI kvalitāti un izsmalcinātību.
Rolle, Šveice (2011. gada 17. janvāris) – uzticamāks par BMW, populārāks par Mercedes... Nissan QASHQAI ir kļuvis par vienu no Vācijas iemīļotākajām automašīnām.
Plašs Vācijas Automobiļu asociācijas (ADAC) pētījums rāda, ka Nissan QASHQAI uz popularitātes pjedestāla pievienojas Porsche 911 un Audi A5, tajā pašā laikā kļūstot par Vācijas iecienītāko ievesto automašīnu.
„Šī nozīmīgā balva parāda, kāpēc QASHQAI tirdzniecība ir kļuvusi par tādu panākumu visā Eiropā”, saka Saimons Tomas (Simon Thomas), Nissan Europe vecākais viceprezidents. „Tas parāda dizaina spožumu un apliecina augsto kvalitāti, kas ir iestrādāta visās automašīnās, kas būvētās mūsu rūpnīcā Sanderlendā, Apvienotajā Karalistē. „Gelber Engel balva ir kvalitātes etalons jaunām un gandrīz jaunām automašīnām, un mēs esam sajūsmināti, ka QAHSQAI šajā ziņā ir pamanīts.”.
ADAC pētījums ir balstīts uz trīs gadus vecām vai jaunākām automašīnām, lai izvairītos no lūzuma punktiem, ko varētu radīt slikta automašīnas ekspluatācija, nevis ražošanas defekti, un ietver tikai automašīnas ar lielu tirdzniecības apjomu, lai nodrošinātu reāla priekšstata sasniegšanu. 2011. gada balvai tika izpētīti 150 automašīnu modeļi. Rezultāti ir publicēti Asociācijas žurnālā ADAC Motorwelt, kura lasītāju skaits ir vairāk kā 19 miljoni. ADAC ir otrais lielākais automobiļu klubs pasaulē ar 17,5 miljoniem biedru.
Nissan QASHQAI tika prezentēts 2007. gadā kā novatoriska un atraktīva alternatīva hečbekiem, kuri dominēja Eiropas C segmentā. Apvidus auto iezīmes apvienojumā ar kompakta ģimenes automobiļa īpašībām radīja krossoveru, kas iepatikās pircējiem visām Eiropā. Uz šo brīdi ir pārdotas vairāk kā pusmiljons vienību, no kurām 209 000 vienību vien ir ražotas Sanderlendas rūpnīcā 2010. gadā. Būtiskākie atjauninājumi pagājušā gada pavasarī vēl vairāk paaugstināja QASHQAI kvalitāti un izsmalcinātību.
ADAC "Gelber Engel" 2011 rezultāti:
1: Porsche 911
2: Audi A5
3: Nissan QASHQAI
4: Porsche Boxster
5: BMW 1. sērija
6: BMW 3. sērija
7: Audi TT
8 Mercedes-Benz SLK
2: Audi A5
3: Nissan QASHQAI
4: Porsche Boxster
5: BMW 1. sērija
6: BMW 3. sērija
7: Audi TT
8 Mercedes-Benz SLK